nquote:Op woensdag 3 april 2024 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo gaat dat al weken, een in haar ogen niet wenselijk antwoord is een sneer of aanval en daar handelt ze vervolgens naar met zwartpraterij en verdraaien van gebeurtenissen. Ik ik ik en meer is er niet. Haar spel is goed, alles wat anderen doen is gemeen en vies, 'Hep BB selluf gesegt'.
Zo gaat het idd al weken , jammer maar ergens ook wel verwacht dat dit zo zou gaan. Bij Ash draait alles om Ashquote:Op woensdag 3 april 2024 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo gaat dat al weken, een in haar ogen niet wenselijk antwoord is een sneer of aanval en daar handelt ze vervolgens naar met zwartpraterij en verdraaien van gebeurtenissen. Ik ik ik en meer is er niet. Haar spel is goed, alles wat anderen doen is gemeen en vies, 'Hep BB selluf gesegt'.
Niet alleen bij Ashley.. dat is bij BB zelf ook zo.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo gaat het idd al weken , jammer maar ergens ook wel verwacht dat dit zo zou gaan. Bij Ash draait alles om Ash
Het gaat niet om een PON. Maar om vrijstelling.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:34 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop echt dat Tom de Pon wint.. gun het die andere twee echt niet
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 3 april 2024 10:35 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het gaat niet om een PON. Maar om vrijstelling.
Ja klopt , daarom kijk ik minder , je kan het al bijna uittekenen , en dat vind ik een beetje jammerquote:Op woensdag 3 april 2024 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet alleen bij Ashley.. dat is bij BB zelf ook zo.
Goedemorgen..
Ik vind er ook niets meer aan. Het is allemaal zo gemanipuleerd en voorspelbaar. Het is echt geen BB maar de Ashley show. Ik zei het al eerder dat BB neutraal hoort te zijn maar is dat totaal niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja klopt , daarom kijk ik minder , je kan het al bijna uittekenen , en dat vind ik een beetje jammer
Ik weet niet wie net zei dat er gewoon een stream zou zijn zonder SL .....................
Streams weer uitgezet .. het is eigenlijk al klaarquote:Op woensdag 3 april 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets meer aan. Het is allemaal zo gemanipuleerd en voorspelbaar. Het is echt geen BB maar de Ashley show. Ik zei het al eerder dat BB neutraal hoort te zijn maar is dat totaal niet.
Blij dat ik nooit stem bij zulke programma’s en dat is me bij dit seizoen nog duidelijk geworden om niet te doen
Ik ookquote:Op woensdag 3 april 2024 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Streams weer uitgezet .. het is eigenlijk al klaar
Ik hou hoop. Hetzelfde zeiden we ook van Nawel en Charlotte.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets meer aan. Het is allemaal zo gemanipuleerd en voorspelbaar. Het is echt geen BB maar de Ashley show. Ik zei het al eerder dat BB neutraal hoort te zijn maar is dat totaal niet.
Blij dat ik nooit stem bij zulke programma’s en dat is me bij dit seizoen nog duidelijk geworden om niet te doen
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij haar wel gewoon kon benaderen toen de hele groep haar buitensloot. Was dat dan huichelarij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |