Het verschil is dat ik om Randy nog kan lachen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:22 schreef mangalie het volgende:
Den Glenn heeft evenveel zit en lig-uren als Randy...
BB moet stoppen met het leveren wan wc-papier en zeggen : "Maak eerst de muur maar leeg en dan zien we verder."quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het net een kleuterklasje worden met al die berichtjes boven bed, over 11 dagen of eerder zijn ze thuis
Ja hangt genoeg aan de muur om de komende 11 dagen te gebruikenquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
BB moet stoppen met het leveren wan wc-papier en zeggen : "Maak eerst de muur maar leeg en dan zien we verder."
Goeie vent die Glenn maar zit totaal niets in. Nog geen enkele keer om hem gelachen idd.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik om Randy nog kan lachen.
Ze krijgen er wel een zwarte kont van met al dat houtskoolquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hangt genoeg aan de muur om de komende 11 dagen te gebruiken
Hij is inderdaad heel saai. ZIt ook niet veel inquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Goeie vent die Glenn maar zit totaal niets in. Nog geen enkele keer om hem gelachen idd.
Had gehoopt dat ze het zouden verbieden, bij Tom z’n bed is de muur ook helemaal volgeplakt. Alleen bij Alice valt het mee dacht ik, die heeft de verjaardags’ding’ boven haar bedquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
BB moet stoppen met het leveren wan wc-papier en zeggen : "Maak eerst de muur maar leeg en dan zien we verder."
De enige keer was met die freeze dat net Ty zei Nee joh dat doen ze niet achter elka.....en toen kwam hij al met freeze....Danny net een lange broek aangestrokken en Ty nog met bloot boven lijf toe stikte ze zowat allemaal in die kamer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Goeie vent die Glenn maar zit totaal niets in. Nog geen enkele keer om hem gelachen idd.
Ze lezen met je meequote:Op dinsdag 2 april 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Donkere wolken boven BB wel een hele mooie lucht
Ze kent Jeffrey ook, en andersom ook. Dus ook een connectie.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:19 schreef woxxel2 het volgende:
Wat me wel is opgevallen is dat de kandidaten vaak een connectie hebben met iemand die eerder op tv is geweest. Ash bijv bevriend met de familie van isaak.
Misschien is ze daardoor wel zo ver gekomen.
Ik verwacht dat ze dit seizoen wint
Ik ga nav deze reactie kijken op de insta van Jeff maar hij en Kim zijn ook niet meer samen zie ik..quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kent Jeffrey ook, en andersom ook. Dus ook een connectie.
Al een hele tijd niet meer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga nav deze reactie kijken op de insta van Jeff maar hij en Kim zijn ook niet meer samen zie ik..
Dat was vrij snel voorbij.quote:
wie was Jeffrey, ik dacht die makeup artiest die Michel zo onder zijn huid zat......quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga nav deze reactie kijken op de insta van Jeff maar hij en Kim zijn ook niet meer samen zie ik..
Voor elke OMIJKOT en SNAPTE en SNAPJE ¤100 uit de pot. Wordt lachenquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:48 schreef mangalie het volgende:
OMIJKOT ze wil weer horen van Queen en king![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |