quote:Voormalige Franse presidentskandidaat generaal Didier Tauzin:
De wortel van de oorlog in Oekraïne ligt binnen de NAVO.
“Er werd mij gevraagd wat ik zou doen als ik president was. Eerst en vooral zou ik alle Franse troepen uit dit militaire theater [in Oekraïne] onmiddellijk het bevel geven terug te keren naar Frankrijk.
Ik zou me onmiddellijk terugtrekken uit de NAVO.
Waarom zou ik de NAVO verlaten? Omdat de NAVO een oorlogsmachine is geworden die de Amerikaanse belangen dient.”
Deze quote, wat is de bron, suggereert dat deze meneer presidentskandidaat is geweest.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:07 schreef Candymannetje het volgende:
Daar denk ik iets anders over.
Nooit gedacht dat ik met een fransman op 1 lijn zou kunnen zitten.
[..]
Ik denk dan meer put your money where your mouth isquote:Op donderdag 4 april 2024 12:07 schreef Candymannetje het volgende:
Daar denk ik iets anders over.
Nooit gedacht dat ik met een fransman op 1 lijn zou kunnen zitten.
[..]
Jij gaat nergens heenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zomaar even een vraag voor jullie alwetenden hier, je kunt in Nederland in tijden van oorlog en bij een mobilisatie opgeroepen worden tot je 45e meen ik?
Stel je bent nog onder die leeftijd maar bent uitgeschreven in Nederland en woont buiten de EU, je bent gewoon bereikbaar voor de overheid via mijn.overheid en voor eventuele belastingen. Je staat ook netjes in dat niet EU land ingeschreven op een vast adres. Je houdt ook gewoon je Nederlandse identiteit.
Zou je dan ook opgeroepen worden? En met welke consequenties als je er geen gehoor aan zou geven? Nu is dat voor mij niet van toepassing aangezien ik de shit niet zo snel zie gebeuren voor ik 45 ben. Maar vroeg ik me vandaag ineens af. Any ideas?
In Rusland hebben ze anti homo wetgeving, misschien is dat wat.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij gaat nergens heen
[ afbeelding ]
Niks voor mij dus, van mij mag iedereen lekker doen wie diegene wil doen. Heb ik niks mee te maken of over te oordelen.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
In Rusland hebben ze anti homo wetgeving, misschien is dat wat.
Klopt, onlangs hebben ze een wet aangenomen die stelt dat alle regenboog groeperingen gelijk staan aan terroristenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
In Rusland hebben ze anti homo wetgeving, misschien is dat wat.
Iedereen mag lekker doen wat die wilt maar ondertussen vertrek in naar een ver landquote:Op donderdag 4 april 2024 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks voor mij dus, van mij mag iedereen lekker doen wie diegene wil doen. Heb ik niks mee te maken of over te oordelen.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een homofoob dat zegt.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Iedereen mag lekker doen wat die wilt maar ondertussen vertrek in naar een ver land
Dit is precies wat een homofobe iemand zou zeggen
Voor jouw duidelijkheid, ik ben absoluut niet homofoob. En ik denk zelfs dat wanneer ik naar Azië vertrek het daar allemaal meer geaccepteerd is dan hier. Dus wat zou daar in godsnaam homofoob aan zijn?quote:Op donderdag 4 april 2024 22:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Iedereen mag lekker doen wat die wilt maar ondertussen vertrek in naar een ver land
Dit is precies wat een homofobe iemand zou zeggen
Dit is geen reden om in de verdediging te schieten, zit je maar beetje te dollenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor jouw duidelijkheid, ik ben absoluut niet homofoob. En ik denk zelfs dat wanneer ik naar Azië vertrek het daar allemaal meer geaccepteerd is dan hier. Dus wat zou daar in godsnaam homofoob aan zijn?
Mij maakt het gewoon echt niet uit wat mensen onderling doen, moeten ze allemaal zelf weten. Als jij baksteenofiel bent en graag gaten in bakstenen boort en die bakstenen mee naar je slaapkamer neemt om seks mee te hebben, wie ben ik dan om daar een oordeel over te vellen?
Zolang het allemaal legaal qua leeftijd is en met beide instemming moet iedereen lekker zelf weten wat ze in hun slaapkamer doen.
Geen verdediging, meer om aan te geven dat het mij allemaal niet zoveel boeit wat mensen onderling doen.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit is geen reden om in de verdediging te schieten, zit je maar beetje te dollen
Dat wil ik niet zeggenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen verdediging, meer om aan te geven dat het mij allemaal niet zoveel boeit wat mensen onderling doen.
Maar merk al wel dat er aan het front niet veel gebeurt gezien dit gepraat hier
Zie ik niet snel gebeuren, maar dan moet ik wel ver omvliegen waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 april 2024 22:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen
Hier is het idd stil
Maar als ik de berichten moet geloven, zal Iran morgen Israel aanvallen
Heb er zelfs een topic over geopend in nws
En het ziet er echt niet goed uit
Niks met die hele lgbetc. movement maar hier zou ik weinig moeite mee hebbenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij gaat nergens heen
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom we ons steeds moeten bemoeien met regelgeving van andere landen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 03:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niks met die hele lgbetc. movement maar hier zou ik weinig moeite mee hebben
Ik snap niet zo goed waarom je het onderdrukken van groepen mensen goed probeert te praten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom we ons steeds moeten bemoeien met regelgeving van andere landen.
Kunnen we dan niet gewoon respecteren dat ze in andere landen een andere manier van leven hebben?
Dat doe ik ook helemaal niet, daarom snap je het waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je het onderdrukken van groepen mensen goed probeert te praten.
Dat doe je wel, want we moeten kennelijk accepteren dat "ze in andere landen een andere manier van leven hebben" als die andere manier van leven inhoudt dat minderheden onderdrukt worden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook helemaal niet, daarom snap je het waarschijnlijk niet.
Dat wilt niet zeggen dat ik het er mee eens ben.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat doe je wel, want we moeten kennelijk accepteren dat "ze in andere landen een andere manier van leven hebben" als die andere manier van leven inhoudt dat minderheden onderdrukt worden.
Wie zegt dat dat moet?quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom we ons steeds moeten bemoeien met regelgeving van andere landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |