Dat kan er maar 1 zijn ....ik ontwijk haar zoveel als ik kanquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:05 schreef zodeju het volgende:
Gelijk de ruimte van Tyron inpikken.....pppffffffff.
het ging over de pot, niet over het wc papier als behangquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:13 schreef danilel het volgende:
[..]
ze mag als ze er uit komt een extra boom planten als teruggave aan de natuur
Ze ligt daar lekker waar ze lag, dus nu maar nog meer kunst aan de wand maken. Voor die twee weekjes....Het is toch een beetje tja ik weet niet zal maar zeggen kinderachtig....het is zo lelijk die wcpapier en als het nu kaarten waren dan is het nog leuk om naar te kijken maar dit......quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, wat moeten ze dan? Hij is weg, komt niet meer terug dus dan is die ruimte toch vrij nu?
als een na laatste de deur uitquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
...Ik ben hier nog tot 13 april. Tot volgende week zaterdag!
Niemand wilquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat er nog iemand naar de winkel? Is tegenwoordig het BB hoogtepunt van de dag.
Goffer.quote:
had ook over de wc/keukenrol kunnen gaan, in beide is Ash de grootverbruiksterquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:14 schreef Verida het volgende:
[..]
het ging over de pot, niet over het wc papier als behang
al die banners worden door alle bewoners gemaakt en opgehangen,
ze doen het allemaal die behangsels makenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze ligt daar lekker waar ze lag, dus nu maar nog meer kunst aan de wand maken. Voor die twee weekjes....Het is toch een beetje tja ik weet niet zal maar zeggen kinderachtig....het is zo lelijk die wcpapier en als het nu kaarten waren dan is het nog leuk om naar te kijken maar dit......
Tuurlijk.....quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:22 schreef danilel het volgende:
[..]
had ook over de wc/keukenrol kunnen gaan, in beide is Ash de grootverbruikster
ik vind het er enorm rommelig uitzien, bij allemaal trouwens maar Ash spant (zoals het bij haar hoort volgens bepaalde fans) de kroonquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze ligt daar lekker waar ze lag, dus nu maar nog meer kunst aan de wand maken. Voor die twee weekjes....Het is toch een beetje tja ik weet niet zal maar zeggen kinderachtig....het is zo lelijk die wcpapier en als het nu kaarten waren dan is het nog leuk om naar te kijken maar dit......
wanhoopspoging om zieltjes terug te winnenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
De hele dag al promonent aanwezig op stream. Ben er helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:14 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat kan er maar 1 zijn ....ik ontwijk haar zoveel als ik kan
zo zat van die grootbek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |