Dat kan er maar 1 zijn ....ik ontwijk haar zoveel als ik kanquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:05 schreef zodeju het volgende:
Gelijk de ruimte van Tyron inpikken.....pppffffffff.
het ging over de pot, niet over het wc papier als behangquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:13 schreef danilel het volgende:
[..]
ze mag als ze er uit komt een extra boom planten als teruggave aan de natuur
Ze ligt daar lekker waar ze lag, dus nu maar nog meer kunst aan de wand maken. Voor die twee weekjes....Het is toch een beetje tja ik weet niet zal maar zeggen kinderachtig....het is zo lelijk die wcpapier en als het nu kaarten waren dan is het nog leuk om naar te kijken maar dit......quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, wat moeten ze dan? Hij is weg, komt niet meer terug dus dan is die ruimte toch vrij nu?
als een na laatste de deur uitquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
...Ik ben hier nog tot 13 april. Tot volgende week zaterdag!
Niemand wilquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat er nog iemand naar de winkel? Is tegenwoordig het BB hoogtepunt van de dag.
Goffer.quote:
had ook over de wc/keukenrol kunnen gaan, in beide is Ash de grootverbruiksterquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:14 schreef Verida het volgende:
[..]
het ging over de pot, niet over het wc papier als behang
al die banners worden door alle bewoners gemaakt en opgehangen,
ze doen het allemaal die behangsels makenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze ligt daar lekker waar ze lag, dus nu maar nog meer kunst aan de wand maken. Voor die twee weekjes....Het is toch een beetje tja ik weet niet zal maar zeggen kinderachtig....het is zo lelijk die wcpapier en als het nu kaarten waren dan is het nog leuk om naar te kijken maar dit......
Tuurlijk.....quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:22 schreef danilel het volgende:
[..]
had ook over de wc/keukenrol kunnen gaan, in beide is Ash de grootverbruikster
ik vind het er enorm rommelig uitzien, bij allemaal trouwens maar Ash spant (zoals het bij haar hoort volgens bepaalde fans) de kroonquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze ligt daar lekker waar ze lag, dus nu maar nog meer kunst aan de wand maken. Voor die twee weekjes....Het is toch een beetje tja ik weet niet zal maar zeggen kinderachtig....het is zo lelijk die wcpapier en als het nu kaarten waren dan is het nog leuk om naar te kijken maar dit......
wanhoopspoging om zieltjes terug te winnenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
De hele dag al promonent aanwezig op stream. Ben er helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:14 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat kan er maar 1 zijn ....ik ontwijk haar zoveel als ik kan
zo zat van die grootbek
aannamequote:Op dinsdag 2 april 2024 16:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
wanhoopspoging om zieltjes terug te winnen
Ja hoor, ik schreef het net al dat anderen dat ook doen (beter lezenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Tuurlijk.....
heb je bij die andere bewoners boven de bedden gekeken ?
Je kunt ook overdrijven hoor, ze doen het allemaal, hele rollen bekalken met teksten,
als de rest maar goed stemt dusquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:23 schreef BBmeeprater het volgende:
Ik had nog graag een poll van Salar gezien met Ty erbij. Gewoon om te zien hoe die ervoor stond. Ik zag hem ergens nog wel als winnaar. Benieuwd hoeveel aanhang Ashley heeft. Denk dat wij ons daar niet in moeten vergissen. De rest is allemaal wel leuk zeg maar en diegene die voor Ashley zijn, vinden waarschijnlijk alleen Ashley leuk. Het lijkt of de rest buiten haar om allemaal nog twijfelt wie de winnaar is.
Ja maar die gaan denk ik verspreid op Tom, Alice, Jimmy, Randy. Waardoor Ashley misschien wel wint. Heel benieuwd!quote:
Ze heeft groot gelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:29 schreef Was-beer het volgende:
Ashley tegen Glenn: als ik niet mee betaalde mocht ik niet mee eten..dat was eigenlijk de boodschap. Maar jij hoeft niet te betalen..dat is toch raar?
Ze ziet het echt niet in..quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:29 schreef Was-beer het volgende:
Ashley tegen Glenn: als ik niet mee betaalde mocht ik niet mee eten..dat was eigenlijk de boodschap. Maar jij hoeft niet te betalen..dat is toch raar?
Ash heeft een enorm selectief gehoor en geheugenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:29 schreef Was-beer het volgende:
Ty was een insta lieveling. Die gaat straks misschien op de trom voor Randy en Alice dus dat kan nog wel wat verschuiving brengen. Ash gaat het niet winnen die heeft te veel tegenstand. Alice, Glenn en Tom in de finalen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:23 schreef BBmeeprater het volgende:
Ik had nog graag een poll van Salar gezien met Ty erbij. Gewoon om te zien hoe die ervoor stond. Ik zag hem ergens nog wel als winnaar. Benieuwd hoeveel aanhang Ashley heeft. Denk dat wij ons daar niet in moeten vergissen. De rest is allemaal wel leuk zeg maar en diegene die voor Ashley zijn, vinden waarschijnlijk alleen Ashley leuk. Het lijkt of de rest buiten haar om allemaal nog twijfelt wie de winnaar is.
Even stokenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:29 schreef Was-beer het volgende:
echt een IQ van een meelworm heeft zequote:Op dinsdag 2 april 2024 16:29 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy was een beetje aan het goochelen met de coinsquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:30 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy gaat shoppen, als er rode wijn is, mag ie die ook meenemen
Het is haar weer niet gegundquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:29 schreef Was-beer het volgende:
Inderdaad maar dat is ashley vergeten he.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash heeft een enorm selectief gehoor en geheugen
ze wilde zelf niet mee eten
wilde geen coins uitgeven
Glenn heeft geen coins meer
kan dus niks (op 2 na geven)
hoewel bij haar het IQ van een goudvis beter pastquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:30 schreef danilel het volgende:
[..]
echt een IQ van een meelworm heeft ze
Hebben hebben en ikkke ikke ikke ikke....zelfs tegen haar maatje.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:30 schreef danilel het volgende:
[..]
echt een IQ van een meelworm heeft ze
En het is niet alsof Ashley niks te eten gekregen heeftquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:30 schreef zodeju het volgende:
A, Madam vindt het raar dat er nu iemand gratis eet terwijl zij niet mee mocht eten.
Nog steeds niet inzien wat er mis aan is.
De één heeft geen coins en de ander wilde ze niet uitgeven.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |