Randy gaat helaas niet winnen. Jimmy had van mij ook zeker mogen winnen, maar vond het heel laf hoe ie alles weer introk zaterdag op de bank. Ik heb het idee dat dat angst was, terwijl ie zichzelf juist sterker had kunnen maken door fatsoenlijk bij z’n punt te blijven, zoals bijv Alice en Karen wel deden. Dat was wel iets waar m’n mond een beetje van openviel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
Fuck dan Randy of Jim maar voor de winst.
de grootste aanfluiting zou toch Randy zijnquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:37 schreef danilel het volgende:
voor mij wordt denk ik steeds meer de keuze tussen Tom en Alice wie van mij mag winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er volgende week uitliggen
mag Randy winnenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Boksquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:37 schreef danilel het volgende:
voor mij wordt denk ik steeds meer de keuze tussen Tom en Alice wie van mij mag winnen.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
de grootste aanfluiting zou toch Randy zijn
mochten tom en aliceIk ken wel 1 grotere aanfluiting dan Randy thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er volgende week uitliggen
mag Randy winnen
Leh-kùr
op maandag en woensdag bij jou, en om dinsdag en donderdag bij mijquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
zou Tom zou in kunnen huren
die man kan wel poetsen![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:41 schreef danilel het volgende:
[..]
op maandag en woensdag bij jou, en om dinsdag en donderdag bij mij
Je eigen Tom Poetsquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:41 schreef danilel het volgende:
[..]
op maandag en woensdag bij jou, en om dinsdag en donderdag bij mij
Randy in de zin vanquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ken wel 1 grotere aanfluiting dan Randy though
Ik ga daar nu in mee. Tranen bij Tom zeiden mij meer dan genoeg. Ty heeft een impact gehad op beide. In goede en misschien ook een beetje in kwade zin bij Tom. Ik weet dat Randy zijn maatje is maar die heeft mij te veel meegelift op het werk van Ty. Misschien als hij nog wat laat zien de laatste week dat ik hem ook op het lijstje zet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:37 schreef danilel het volgende:
Het zal **** hou hier nu eeens mee op wel worden, Alice.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:43 schreef BigBreg83 het volgende:
ff wat anders:
Ben benieuwd wie er naar de winkel mag
Voor mij Ashley of Glenn of Tom.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:37 schreef danilel het volgende:
**** Mod Edit, niet doenquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het zal please gleufje je wel worden, Alice.
Tom zag veel van zichzelf terug in Ty. Die zijn echt veel closer geworden de laatste tijd.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:42 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ga daar nu in mee. Tranen bij Tom zeiden mij meer dan genoeg. Ty heeft een impact gehad op beide. In goede en misschien ook een beetje in kwade zin bij Tom. Ik weet dat Randy zijn maatje is maar die heeft mij te veel meegelift op het werk van Ty. Misschien als hij nog wat laat zien de laatste week dat ik hem ook op het lijstje zet.
Niet belangrijk. Het gaat over Ashleyquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:43 schreef BigBreg83 het volgende:
ff wat anders:
Ben benieuwd wie er naar de winkel mag
Ik snap je. Vind Randy zelf een hele goede gast maar idd niet winnaarwaardig.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy in de zin van
bankhangend naar de finale
Totaal niet boeiend meer die *** zit geen muts in BBquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:44 schreef danilel het volgende:
Heeft Ashley haar generaal muts ooit nog eens opgezet nadat haar duidelijk werd dat ze niet de meest populairste was?
Ik denk dat er weinig pro Ash zijn, maar lijkt zo omdat deze reageren op verdraaide berichten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat zei ik toch niet en doe eens niet zo hatelijk ook ik praat gewoon over de andere en ik ben niet zo pro ash meer hoor, valt alleen wel dingen op in huis gewoon
misschien kunnen ze een decubitus.matras aan schaffen voor hemquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:55 schreef Jockari het volgende:
Iemand heeft Randy omgedraaid om doorligwonden te voorkomen.
[ afbeelding ]
Top ideequote:Op dinsdag 2 april 2024 16:00 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
ik zou gewoon zeggen
knal ons allemaal erop
er zijn mensen die een game hebben gewonnen deze weekquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:55 schreef Jockari het volgende:
Iemand heeft Randy omgedraaid om doorligwonden te voorkomen.
[ afbeelding ]
Weet ik, maar vind het een goed ideequote:Op dinsdag 2 april 2024 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn mensen die een game hebben gewonnen deze week
of een ticket hebben opgeëist
ja, wat moeten ze dan? Hij is weg, komt niet meer terug dus dan is die ruimte toch vrij nu?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:05 schreef zodeju het volgende:
Gelijk de ruimte van Tyron inpikken.....pppffffffff.
Koning, Keizer, Admiraal....quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:10 schreef engine het volgende:
Er gaat nog meer wc papier tegen de muur aan
ze mag als ze er uit komt een extra boom planten als teruggave aan de natuurquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
De helft alleen al door Ash alleen verspild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |