*proestquote:
Denk dat Stig een knuffel nodig heeftquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:11 schreef maily het volgende:
Vanwaar deze TT?
Niet teruggelezen.
EN GOEIEMORGEN![]()
Mailykequote:Op dinsdag 2 april 2024 10:11 schreef maily het volgende:
Vanwaar deze TT?
Niet teruggelezen.
EN GOEIEMORGEN![]()
De ONZ FIT SCquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:22 schreef drakin het volgende:
Kon niet meer kwooten maar dankjewel Sally voor de oefeningen, heb ze opgeslagen.
47 ga ik nog lang niet doen
Ikbhield planken vorig jaar tot 50 sec vol.quote:
Alle begin is moeilijk. Net een plank van 1:05 gedaanquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ikbhield planken vorig jaar tot 50 sec vol.
Nu tijd niet meer gedaan, maar nog nooit een sideplank
Daarom vroeg ik gister wat normaal is om vol te houden. Dus 50 sec is wel okquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk. Net een plank van 1:05 gedaan
Vandaag blijf ik helaas in bedquote:
Ik las dit te snelquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ziek?
Ik ga even beterschappen voor je doen
Gister ineens beroerd, maar in denk vandaag wel weer op te knappen. Ziek doe ik niet aanquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ziek?
Ik ga even beterschappen voor je doen
Gisteravond zekerquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Gister ineens beroerd, maar in denk vandaag wel weer op te knappen. Ziek doe ik niet aan
Dat ze boodschappen ging doen, wat dacht jij dan!quote:
geen idee wat je er anders van kon makenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ze boodschappen ging doen, wat dacht jij dan!
Nou deze was niet heel moeilijkquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wat je er anders van kon maken
vandaar mijn vraag
met jou weet je het nooitquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou deze was niet heel moeilijk
Ja gisteravond na de theequote:
quote:
Ik ook moet nog veel te veel doenquote:
Dat kan later ook nog.quote:
Helaas nietquote:
Kan per persoon erg verschillenquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik gister wat normaal is om vol te houden. Dus 50 sec is wel ok
5 minuten lijkt me veelquote:
Hahah - er zijn hele kampioenschappen voor! Geloof dat de meesten daar 7+ minuten halenquote:
Dat ga ik niet doen, maar 10 sec is weer een beetje weinigquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahah - er zijn hele kampioenschappen voor! Geloof dat de meesten daar 7+ minuten halen
Kijk dan wat je aan kan, en ga dan nog 3 tellen doorquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen, maar 10 sec is weer een beetje weinig
50 sec ga ik eerst weer voorquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk dan wat je aan kan, en ga dan nog 3 tellen door![]()
Dat is een manier van opbouw.
10+ was het record dacht ik.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahah - er zijn hele kampioenschappen voor! Geloof dat de meesten daar 7+ minuten halen
Bijna in urenquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
10+ was het record dacht ik.
Ja dag, dat ga ik niet doenquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Bijna in uren![]()
"Er is een nieuw wereldrecord planking! Maar liefst 9 uur, 30 minuten en 1 seconde wist de Australische Daniel Scali op zijn tenen en onderarmen te balanceren als een plank." 4 sep 2021
Niet...? En het staat al weer scherperquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dag, dat ga ik niet doen
quote:Een jongen van 11 uit Rusland brak het wereldrecord planken. Dat is liggen als een plank. Je mag alleen steunen op je ellebogen en je tenen. Het vorige record was 9 uur en 30 minuten. Maar Abdul-Rakhim zette het nieuwe record op 11 uur 11 minuten en 11 seconden. Hij dacht zeker aan zijn leeftijd. De jongen had twee dromen. Dat was het wereldrecord planken hebben. En olympisch kampioen worstelen worden. Voor de tweede droom is hij nog iets te jong. Onthoud zijn naam maar.
Ik hou het wel bij 1:05 minuutquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:18 schreef Sally het volgende:
Had laatst een item in Nederland gezien waar ze gingen planken voor het goede doel. Dacht dat het daar 21-22 minuten was ongeveer.
En uitbouwen, dan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij 1:05 minuut
Ookquote:
Daar versier je Sally niet mee natuurlijkquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij 1:05 minuut
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar versier je Sally niet mee natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:37 schreef ToT het volgende:
Sportzaal ook weer overleefd, deze keer dit gedaan:
[ afbeelding ]
Dus niet met de Smith machine.
2 schijven van 20kg, wel een lager gewicht dan met de Smith, maar als je het zonder spotter doet, wil je je armen ook niet laten verzuren.
quote:
Zo'n intensieve training dat je van kleur verschiet?quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:37 schreef ToT het volgende:
Sportzaal ook weer overleefd, deze keer dit gedaan:
[ afbeelding ]
Dus niet met de Smith machine.
2 schijven van 20kg, wel een lager gewicht dan met de Smith, maar als je het zonder spotter doet, wil je je armen ook niet laten verzuren.
Pff, nice!quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
En pec deck met 60 kg deze keer!
Andere apparaten net ietsjes lichter dan gebruikelijk gedaan; je moet toch ergens compenseren he!
M'n triceps waren wat zwak vandaag.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
Kut TT!
We zitten niet in KLB, of in DTS heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik kreeg wel een paar keer een rooie kop, ja!quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo'n intensieve training dat je van kleur verschiet?
RedTot!quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een paar keer een rooie kop, ja!
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kreeg wel een rode bol, ja!
ZEGquote:
quote:
ZEGquote:
NEEquote:
JAquote:
Geen DTS termen hierquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
NEE
Dat doe je maar in DTS GRMBL
#TTquote:
quote:
Jullie wetenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:21 schreef greysbones het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop een betere browserquote:
Kopenquote:
Ja duh.quote:
Of Annemeik van 't Gezeik?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:25 schreef maily het volgende:
Ik lees net iets over Caroline van der Plas.
Zou zij Annelies van der Pies kennen?
Ik laat je lekker lopenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:25 schreef ToT het volgende:
Ja opbokken met die spoiler-onzin!
* ToT kijkt naar de TT
Uhhh....kusjekroel enzulks!
Ow!quote:
Ik ben daar nooit uitgekomenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die zit helemaal in de "Plasje, poep, billen, kontje, piemel"-fase.
Allemaal tegelijk?!quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die zit helemaal in de "Plasje, poep, billen, kontje, piemel"-fase.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit uitgekomen
wilde je van ons af?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo stond deze niet meer in mijn actieve topics?
Hm, dan morgen 2x 30 minuten doen. Goedgemaakt?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen om elke dag 30 min schoon te maken dan wel op te ruimen.
Het gaat echt fantastisch. Als 0 van de 30 min gehad
Ik doe straks toch nog wel even iets denk ik of nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, dan morgen 2x 30 minuten doen. Goedgemaakt?
Of mag je een rustdag in de week, en was dat dan toevallig vandaag?
Die passen toch nog goed bij de TT?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Criminele, zijn die konijnen er nog steeds?
M'n zoontje is momenteel hier naar aan het kijken:quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Criminele, zijn die konijnen er nog steeds?
Daar zal die lekker rustig van wordenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n zoontje is momenteel hier naar aan het kijken:
[ afbeelding ]
Ja nee ik moet er af en toe wel ff de rem op zetten bij hem, ja!quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar zal die lekker rustig van worden
Even installerenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:13 schreef maily het volgende:
@:Lovely https://www.google.nl/sea(...)nt=mobile-gws-wiz-hp
Dat is wel grappig om naar te kijkenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gaat ook zo rondrennen straks!quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dat doet hij al sinds hij een beetje kan lopen!quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gaat ook zo rondrennen straks!
Valium in z'n eten?quote:
Dat is goedquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]Hij wordt ouder en wordt op school ook gecorrigeerd.
Hij was net heel teleurgesteld dat ik niet WEEEEER Bambi wilde voorlezen; deze keer was het Hans en Grietje, maar toen i k eenmaal bezig was, sloeg de gekte gewoon weer bij hem toe.quote:
Earl Greyskequote:
quote:
STigglyyyquote:
Drakinnetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Kiwi's?quote:
Die gele kiwi's zijn heerlijkquote:
die liggen hier ook standaardquote:Op woensdag 3 april 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gele kiwi's zijn heerlijk
Helaas nu geen gele kiwi's te krijgenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
die liggen hier ook standaard
en bananen en appels
Ja en toch schijnen de groene beter te zijnquote:Op woensdag 3 april 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gele kiwi's zijn heerlijk
Ongetwijfeld maar die zijn niet lekker.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja en toch schijnen de groene beter te zijn
Vogeltjequote:
Hoi stiggiequote:Op woensdag 3 april 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar die zijn niet lekker.
[..]
Vogeltje
Sallykequote:
Yesss! Breuls en @bondage zijn ter plaatse gaan kijken, en eeen onderdeel van de servers of zo vervangen:quote:
SCHOTEL!quote:
Welquote:Op woensdag 3 april 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar die zijn niet lekker.
[..]
Vogeltje
Smaken verschillenquote:
Ze zijn wel lekker, maar minder lekkerquote:
Ik vind ze te zuurquote:Op woensdag 3 april 2024 10:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker, maar minder lekker
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 3 april 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet ze wel rijp laten worden he
Ze zijn hier zoet genoegquote:
Je bent zellufquote:
Ja dat ookquote:
Ik ben licht allergisch voor de groene...quote:Op woensdag 3 april 2024 10:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja en toch schijnen de groene beter te zijn
Nu nog rode kiwi'squote:Op woensdag 3 april 2024 11:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben licht allergisch voor de groene...
De gele kiwi's kan ik wel eten
O wat jammer, schijnt heel goed te helpen met slapenquote:Op woensdag 3 april 2024 11:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben licht allergisch voor de groene...
De gele kiwi's kan ik wel eten
🚦quote:
Maak hef dan helemaal zwartquote:
Zwart is alle kleuren samenquote:
Ik noemde ook geen lichtquote:Op woensdag 3 april 2024 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet met licht!
Alle kleuren licht samen is wit. De afwezigheid van licht is zwart.
Ook belangrijkquote:
En anders doe ik het licht wel uitquote:
Oehquote:
Ehm, wat is het dan?quote:
quote:
Dit was er op!quote:Op woensdag 3 april 2024 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Senseless
01 The Egg - Getting Away with it (Rollo Indared Eat Me mix)
02 The Bucketheads - The Bomb (These Sounds Fall Into My Mind)
03 Twenty 4 Seven - Slave To The Music
04 Holly Johnson - Americanos
05 Lenny Kravitz - Human
06 Village People - Go West
07 Right Said Fred - Deeply Dippy (single mix)
08 Ralph McTell - Streets Of London
09 MT Jones - All I Do
10 Elvis Presley with The Royal Philharmonic Orchestra - Suspicious Minds
11 Camouflage - Suspicious Love
12 Stan Ridgway - Camouflage
13 Marc Almond - The Days Of Pearly Spencer
14 DEHAZE - Round And Round
15 Debbie Gibson - Foolish Beat
16 Amy Grant - Baby Baby (7-inch No Getting Over You mix)
17 Say Yes Dog - Note To Self
18 Loeki Knol - Algebra
19 America - A Horse With No Name
20 Fever Ray - Kandy
21 The Cure - Lullaby
22 Alfie Jukes - Not Quite Gone
23 Incognito - Don't You Worry 'Bout A Thing
24 Prince & The Revolution - Kiss
25 SHAED - Rocket In The Sky
26 Annika Kilkenny - Stone's Throw Away
27 Deep Forest - Sweet Lullaby (radio version)
28 Talk Talk - Such A Shame
29 The Farm - Groovy Train
30 The Doobie Brothers - Long Train Runnin' (Showbiz in Peril mix DJ11 edit)
31 Haddaway - Life (radio edit)
32 Pet Shop Boys - Sense Of Time
33 Susanne Sundfør - Delirious
34 Röyksopp - What Else Is There? (radio edit)
35 Trille - Du
36 JEREMIAS - Es Hört Nicht Auf (Live im Studio Nord)
Oh!quote:Op woensdag 3 april 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Dit was er op!
ToT in MUZ / [Radio 49] #4002 - De koffer in
ToTGod!quote:
Ik heb er ook aardig wat jaartjes muziek gedraaid.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh!
Dat is nog niet eens zo heel erg bagger als ik verwacht had!![]()
TotGod!quote:
Draakskequote:
quote:
Sallykequote:
Drukquote:
Earl Greyskequote:
Nope.quote:
Live de F1?quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Live de F1?
ik ga het proberen... maar moet overdag EHBO'en op zaterdag, dus mss is een goede nachtrust beter en kijk ik even uitgesteld de quali.
Ja - wat nou.quote:
Me2quote:Op donderdag 4 april 2024 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga morgenvroeg VT2 kijken
quote:
Ik app je welquote:Op donderdag 4 april 2024 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel ff wekker zetten voor de zekerheid
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga morgenvroeg VT2 kijken
Mailykequote:
Kijk: https://www.ziggo.nl/ente(...)%20voor%20de%20fans,(op%20ABC%20%26%20Hulu).quote:
Zo ben ikquote:
Ja gezienquote:Op donderdag 4 april 2024 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk: https://www.ziggo.nl/ente(...)%20voor%20de%20fans,(op%20ABC%20%26%20Hulu).
seizoen 20 greys anatomy komt eraan
Nog steeds?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk: https://www.ziggo.nl/ente(...)%20voor%20de%20fans,(op%20ABC%20%26%20Hulu).
seizoen 20 greys anatomy komt eraan
Jij las mee in het andere ONZ-topicquote:
Lovkequote:Op donderdag 4 april 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
Broek uit op je hoofd broek uit op je hoofd![]()
Je bent er weerquote:
Was even druk ergens andersquote:
Dan moet ik wat drukker zijn, of @ToT moet hier zijn!quote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was even druk ergens anders
En hier is soms ook best wel stil, en dan val ik in slaap
Het wordt wel weer drukker, greysbones en Kissingbird komen ook wel meer posten want BB is bijna afgelopenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan moet ik wat drukker zijn, of @:ToT moet hier zijn!
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het wordt wel weer drukker, greysbones en Kissingbird komen ook wel meer posten want BB is bijna afgelopen
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het wordt wel weer drukker, greysbones en Kissingbird komen ook wel meer posten want BB is bijna afgelopen
Whut?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan moet ik wat drukker zijn, of @:ToT moet hier zijn!
Jij bent onze vrolijke druktemakerquote:
Is er nog wat spannends gebeurt?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
jaaa zit nu even terug te lezen in BB
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent onze vrolijke druktemaker
Welneequote:Op donderdag 4 april 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat ik de sfeer hier altijd omlaag trok?
klein ruzietje tussen Tom en Jimmy door het nomineren.quote:
Daar zijn andere users voorquote:Op donderdag 4 april 2024 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, moet ik dus harder m'n best doen....
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zijn andere users voor
Stom dat ze daar ruzie over maakten..quote:Op donderdag 4 april 2024 20:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
klein ruzietje tussen Tom en Jimmy door het nomineren.
en Jimmy heeft EINDELIJK ook een vlieger voor hem gezien.......
Komt er weer een aan voor ashley en glenn![]()
There must be challenge!quote:
And so is thatquote:Op donderdag 4 april 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
There must be challenge!
Kun je ook met een emmer water met ijsklontjes doen.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
There must be challenge!
quote:
Heb net mijn buikspieren gechallengedquote:Op donderdag 4 april 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je ook met een emmer water met ijsklontjes doen.
Ik voel m'n benen nog van gisteren!quote:Op donderdag 4 april 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Heb net mijn buikspieren gechallenged
Dan heb je het goed gedaanquote:
Ja leg press onder een grote hoek, dus veel nadruk op de achterste bovenbeenspieren, en daarna nog squats gedaan met 45 kg aan schijven plus de 30 kg van de stang zelf; exact mijn eigen lichaamsgewicht.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan heb je het goed gedaan
quote:
Mailykequote:
ToTGodquote:
Jazeker, bijna weekendquote:
Mooi zo!quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker, bijna weekend
En daar?
Succes!quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo!
Mag niet klagen!
Zo weer naar de sportzaal toe; deze keer de rugspieren trainen.
Sallykequote:
Neeeeeeeequote:
Maantjequote:
Spierpijn?quote:
Nog niet direct, maar ik voel bepaalde spiergroepen behoorlijk, namelijk 2 stuks boven in de rug, en mijn schouders.quote:
Ziet er wel uitdagend uit zoquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet direct, maar ik voel bepaalde spiergroepen behoorlijk, namelijk 2 stuks boven in de rug, en mijn schouders.
Die rugspieren voelde ik echt heel erg trekken bij die overhead triceps oefening.
[ afbeelding ]
Van beneden naar boven gedaan, en op schouderhoogte. Met name bij van beneden naar boven trekken die spieren in de rug enorm!Mee dan bij de echte rugspieroefeningen zoals de face-pull enzo!
Ze is er nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |