*proestquote:
Denk dat Stig een knuffel nodig heeftquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:11 schreef maily het volgende:
Vanwaar deze TT?
Niet teruggelezen.
EN GOEIEMORGEN![]()
Mailykequote:Op dinsdag 2 april 2024 10:11 schreef maily het volgende:
Vanwaar deze TT?
Niet teruggelezen.
EN GOEIEMORGEN![]()
De ONZ FIT SCquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:22 schreef drakin het volgende:
Kon niet meer kwooten maar dankjewel Sally voor de oefeningen, heb ze opgeslagen.
47 ga ik nog lang niet doen
Ikbhield planken vorig jaar tot 50 sec vol.quote:
Alle begin is moeilijk. Net een plank van 1:05 gedaanquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ikbhield planken vorig jaar tot 50 sec vol.
Nu tijd niet meer gedaan, maar nog nooit een sideplank
Daarom vroeg ik gister wat normaal is om vol te houden. Dus 50 sec is wel okquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk. Net een plank van 1:05 gedaan
Vandaag blijf ik helaas in bedquote:
Ik las dit te snelquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ziek?
Ik ga even beterschappen voor je doen
Gister ineens beroerd, maar in denk vandaag wel weer op te knappen. Ziek doe ik niet aanquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ziek?
Ik ga even beterschappen voor je doen
Gisteravond zekerquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Gister ineens beroerd, maar in denk vandaag wel weer op te knappen. Ziek doe ik niet aan
Dat ze boodschappen ging doen, wat dacht jij dan!quote:
geen idee wat je er anders van kon makenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ze boodschappen ging doen, wat dacht jij dan!
Nou deze was niet heel moeilijkquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wat je er anders van kon maken
vandaar mijn vraag
met jou weet je het nooitquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou deze was niet heel moeilijk
Ja gisteravond na de theequote:
quote:
Ik ook moet nog veel te veel doenquote:
Dat kan later ook nog.quote:
Helaas nietquote:
Kan per persoon erg verschillenquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik gister wat normaal is om vol te houden. Dus 50 sec is wel ok
5 minuten lijkt me veelquote:
Hahah - er zijn hele kampioenschappen voor! Geloof dat de meesten daar 7+ minuten halenquote:
Dat ga ik niet doen, maar 10 sec is weer een beetje weinigquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahah - er zijn hele kampioenschappen voor! Geloof dat de meesten daar 7+ minuten halen
Kijk dan wat je aan kan, en ga dan nog 3 tellen doorquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen, maar 10 sec is weer een beetje weinig
50 sec ga ik eerst weer voorquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk dan wat je aan kan, en ga dan nog 3 tellen door![]()
Dat is een manier van opbouw.
10+ was het record dacht ik.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahah - er zijn hele kampioenschappen voor! Geloof dat de meesten daar 7+ minuten halen
Bijna in urenquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
10+ was het record dacht ik.
Ja dag, dat ga ik niet doenquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Bijna in uren![]()
"Er is een nieuw wereldrecord planking! Maar liefst 9 uur, 30 minuten en 1 seconde wist de Australische Daniel Scali op zijn tenen en onderarmen te balanceren als een plank." 4 sep 2021
Niet...? En het staat al weer scherperquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dag, dat ga ik niet doen
quote:Een jongen van 11 uit Rusland brak het wereldrecord planken. Dat is liggen als een plank. Je mag alleen steunen op je ellebogen en je tenen. Het vorige record was 9 uur en 30 minuten. Maar Abdul-Rakhim zette het nieuwe record op 11 uur 11 minuten en 11 seconden. Hij dacht zeker aan zijn leeftijd. De jongen had twee dromen. Dat was het wereldrecord planken hebben. En olympisch kampioen worstelen worden. Voor de tweede droom is hij nog iets te jong. Onthoud zijn naam maar.
Ik hou het wel bij 1:05 minuutquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:18 schreef Sally het volgende:
Had laatst een item in Nederland gezien waar ze gingen planken voor het goede doel. Dacht dat het daar 21-22 minuten was ongeveer.
En uitbouwen, dan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij 1:05 minuut
Ookquote:
Daar versier je Sally niet mee natuurlijkquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij 1:05 minuut
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar versier je Sally niet mee natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |