Nee dit :Eagles89 in F1 / [Viaplay] #22 Vinden we een geweldig bedrijfquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Bedoel je dan het nieuws van F1 Maximaal die Chris Woerts quote? Want daar hadden we het over in de laatste berichten. Het klopt dat ik zwaar anti ViaPlay ben, maar ik heb tot nu toe meer bronnen gehoord die Ziggo het voordeel geven, dan ViaPlay. Chris Woerts is de bekendste persoon die in het nieuws kwam met het bericht dat ViaPlay wederom de rechten zal krijgen, en die is direct in dienst van Talpa met zn bedrijf, en daarmee nu dus ook ViaPlay gezien het belang om hun samenwerking te laten slagen, dat is alles wat ik heb aangekaart. Het zal zeer snel wel bekend gaan worden, en dan is dit gediscussieer eindelijk afgelopen.
Ik weet ook niet of het ze het daarom te doen is, het lijkt meer op aan een voorwaarde voldoen van de FOM van een open kanaal, dat het dan geen storm loopt lijkt me ook wel logisch, de echte liefhebbers zijn al voorzien.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:55 schreef Rnie het volgende:
Wel leuk nu, dat tommy's teleshopping op Viaplay TV![]()
Ik vraag me oprecht af wat de kijkcijfers zullen zijn van de kwali.
John Hold my SBS9quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
https://www.totaaltv.nl/n(...)n-formule-1-betalen/
Als je dit zo leest kan je gewoon niet geloven dat het Viaplay is.
Dat hangt een beetje van Canal+ af denk ik, die moeten er brood in zien, maar die Woerts praat vaak veel maar zegt vrij weinig en die Kriek van totaaltv plaatst iedere scheet dus we weten het snel genoeg welke kant op gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
https://www.totaaltv.nl/n(...)n-formule-1-betalen/
Als je dit zo leest kan je gewoon niet geloven dat het Viaplay is.
Het is best fors inderdaad, Sky schijnt voor Duitsland zoiets te betalen, de kijkdichtheid zal lager liggen dan hier maar een vergelijkbaar pakket met wat Viaplay hier biedt kost 35/maandquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat welke partij dan ook 50 miljoen per jaar wil betalen. Dan moeten de abo-prijzen nog een keer verdubbelen om dat terug te verdienen.
En dan ben je ook nog een afhankelijk van Newey en de Verstappen-clan voor je aboverkoop
Juist John de Mol zou beter moeten weten, zou je denken... *kuch* Sport 7 *kuch*.quote:
Hmmm, ik zie dat Sky Duitsland de Bundesliga heeft. Dat is natuurlijk niet echt vergelijkbaar. Dan zou Viaplay in NL de Eredivisie moeten hebben.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:33 schreef Tarado het volgende:
een vergelijkbaar pakket met wat Viaplay hier biedt kost 35/maand
Zit wat in ja, pakket met F1 zonder BL kost 25/maand.quote:Op woensdag 17 april 2024 00:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie dat Sky Duitsland de Bundesliga heeft. Dat is natuurlijk niet echt vergelijkbaar. Dan zou Viaplay in NL de Eredivisie moeten hebben.
Eredivisie en F1, volgens onderzoek de enige twee competities waar een relatief groot deel van de Nederlanders geld voor over heeft om te zien. Al het andere zijn kruimels, voor een (te) klein aantal liefhebbers. Als je ze allebei zou hebben ben je spekkoper, maar dan nog kun je er niet elk bedrag voor vragen.
Kut.quote:
quote:
Mja, ik heb ook F1 TV Pro dus geen man overboord. Maar toch weer dat Viaplay... bah.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:55 schreef Jane het volgende:
Wie het ook is die een kwart miljard gaat betalen voor die rechten, ik wens ze er veel plezier mee.
Extra blij met ons Portugese F1TVPro-abonnement. Was ff gekut, maar dan heb je ook wat.![]()
Mja... als dat bedrag inderdaad klopt, ga ik er toch vanuit dat het exclusieve rechten zijn. Anders is het nog belachelijker.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook F1 TV Pro dus geen man overboord. Maar toch weer dat Viaplay... bah.
Volgend jaar kan ik het nog wel. Ik geloof alleen bij nieuwe abonnementen niet?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Mja... als dat bedrag inderdaad klopt, ga ik er toch vanuit dat het exclusieve rechten zijn. Anders is het nog belachelijker.Zou ook wel passen bij het feit dat je nu geen jaarabo meer kunt afsluiten voor F1TV.
Ik gok: John de Mol die van gekkigheid niet meer weet wat 'ie met z'n geld moet doen.quote:
Ging het even checken, maar wordt inderdaad niet meer aangeboden. Gelukkig is die van mij net verlengd sinds 01 april. Hoop dat dat wel gewoon zo blijft. Anders ga ik volgend jaar, voor de eerste keer in mijn leven, wel wat illegale dingen uitproberen. Alles beter dan een abbo bij Viaplay.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:02 schreef Jane het volgende:
Zou ook wel passen bij het feit dat je nu geen jaarabo meer kunt afsluiten voor F1TV.
Recent niet gekeken, maar een tijdje geleden (februari, dacht ik) stond het uit. Maar misschien alleen voor nieuwe abonnees, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Kan dat niet dan? Mijn abbo is net verlengd voor een jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |