Viaplay heeft vorige maand zelf al aangekondigd in 4k te willen gaan uitzenden.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:29 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ander minpunt voor veel mensen: de armzalige beeldkwaliteit. Níet de storingen of haperingen, maar simpelweg de standaard-beeldkwaliteit die Viaplay hanteert. De topwedstrijden in het voetbal zien er tegenwoordig redelijk uit bij Viaplay. Maar F1 blijft echt ver achter, met fletse kleuren en gebrek aan scherpte. Het lijkt wel alsof daar gewoon iets gruwelijk misgaat. Het verschil met F1TV is overduidelijk, en ga je het met F1 in 4K bij Ziggo vergelijken dan wordt het helemaal schrijnend.
Het is te hopen dat de FOM op dat gebied wel wat eisen heeft gesteld voor de nieuwe deal. Want op deze manier is het toch een beetje een budget-product met premium prijzen. Het is vrij lachwekkend om in 2024 aan te komen met streaming-kwaliteit uit het jaar 2008.
Grappig genoeg wordt zelfs op het nieuwe lineaire tv-kanaal bij F1 dezelfde matige kwaliteit van de stream doorgestuurd, terwijl dat voor een lineair tv-kanaal helemaal niet nodig is. Het blijft bijzonder dat je je klanten geen kwaliteit wil voorschotelen als je zoveel voor de rechten betaalt en daar navenante abonnementsprijzen voor vraagt.
Want je moet het gewoon maar accepteren dat F1 je bypassed maar ondertussen de jaarprijs met 50% verhoogt, niet meer dan logisch dat ze dan ook meer exclusiviteit wensen.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat dan wel weer precies past in het beeld dat nu al van ze bekend is
Mja, ze hebben wel vaker uitspraken niet waargemaakt. Ik denk echt dat 4K alleen gaat lukken als dat een expliciete eis van de FOM is geweest. Viaplay zelf lijkt liever dure rechten binnen te halen om vervolgens op andere zaken te beknibbelen.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Viaplay heeft vorige maand zelf al aangekondigd in 4k te willen gaan uitzenden.
Tja... willen... willen... Ik wil ook zoveel dat voorlopig niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren, tenzij het inderdaad een eis is.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja... willen... willen... Ik wil ook zoveel dat voorlopig niet gaat gebeuren.
Ze kunnen nog niet eens fatsoenlijk in HD uitzenden.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zolang F1tv ernaast blijft bestaan vind ik prima. Anders neem ik een vpn en sluit de abo via Portugal ofzo af.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:07 schreef Gunner het volgende:
Zo kijk iedereen hier eens viesmad worden.
Nattekut geeft er zelfs zijn tweakers account voor afgestoft. Dan moet het je wel erg dwars zitten.
Ik reageer al langer sporadig op tweakersquote:Op donderdag 18 april 2024 18:07 schreef Gunner het volgende:
Nattekut geeft er zelfs zijn tweakers account voor afgestoft. Dan moet het je wel erg dwars zitten.
Gaat op tweakers kijkenquote:Op donderdag 18 april 2024 18:07 schreef Gunner het volgende:
Heerlijk die EU-wetgeving!quote:Op donderdag 18 april 2024 18:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zolang F1tv ernaast blijft bestaan vind ik prima. Anders neem ik een vpn en sluit de abo via Portugal ofzo af.
Prima loop er al bijna 25 jaar rond. Dat je me nu pas zietquote:Op donderdag 18 april 2024 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reageer al langer sporadig op tweakers
Maar ik heb nu ook jou gevonden.
Ik zie je vaker hoorquote:Op donderdag 18 april 2024 18:14 schreef Gunner het volgende:
[..]
Prima loop er al bijna 25 jaar rond. Dat je me nu pas ziet
Nou, dat was het dan.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Formule 1 langer te zien bij Viaplay ondanks hoger bod Ziggo - https://nos.nl/l/2517282
Dat is echt triestquote:Op donderdag 18 april 2024 18:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Formule 1 langer te zien bij Viaplay ondanks hoger bod Ziggo - https://nos.nl/l/2517282
Zou wel willen weten wat dan de doorslag gaf.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Viaplay heeft beloofd de tandarts nooit in dienst te nemen.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou wel willen weten wat dan de doorslag gaf.
Ik ookquote:Op donderdag 18 april 2024 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien het feit dat Viaplay niet van Liberty is, en Ziggo wel. Toch een beetje broekzak-vestzak wanneer je geld ontvangt van een dochteronderneming.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me idd wel één van de hoofdargumenten ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Viaplay heeft beloofd de tandarts nooit in dienst te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |