Logisch. Die actie was echt NOT DONE. Ze wist dat niemand zou drukken dus had ook tot 4000 kunnen wachten. Maar nee, mevrouw wilde blijkbaar zoveel mogelijk geld uit de pot halen.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef superniger het volgende:
Lol ze zijn nog steeds MAD vanwege die 20k.
Ze heeft toch een actie gedaan? Mag je consequenties verwachten. Niks "rot voor je" aan.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:25 schreef wolffie het volgende:
Ik ben ook geen fan van Tom, maar hij is best gemeen, vond het een rot opmerking. Hij wist dat Ash dit zou voelen, rare kwast zal je zien dat hij nog wint ook. Zeker nu Ty eruit is.
Ik snapte dat ook echt niet. Had ie verwacht dat het een change of heart bij haar zou veroorzaken en dat hij mocht spelen? Nee natuurlijk niet! Zijn boze reactie na de 20k was de juiste "Ze zit er alleen voor zichzelf en dat zei ze vanaf het begin!". Ja trap er dan ook gewoon niet in steeds. Waarom blijven ze dat mens dingen gunnen? Omdat ze anders jankt dat ze zich zo buitengesloten voelt? Och och wat is ze dan zielig. Traantje hier, pruil lipje (nou zeg maar LIP) daar. Wat een theater. Dat doet ze toch zelfquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:49 schreef dikkedaniel het volgende:
De aflevering van gisteravond was echt tenenkrommend. Het spel met de zandloper waarbij iedereen het niet uitmaakte en uiteindelijk Glenn en Jim hem gewoon aan Ashley gaven zonder strijd of iets. En dat geslijm van Jimmy bij Ashley hoe hij het haar gundeEcht ongemakkelijk om dat enorme geslijm aan te horen.
Ze willen geen geld winnen ofzo en gunnen Ashley de winst van BB?
Ik krijg soms bijna het idee dat BB heeft ingegrepen toen iedereen zo boos was op Ashley en heeft gevraagd aan de rest om voorzichtiger te zijn. Die switch ging zo raar van boosheid naar alles gunnen en zo. Maar ik zie waarschijnlijk spoken.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:49 schreef dikkedaniel het volgende:
De aflevering van gisteravond was echt tenenkrommend. Het spel met de zandloper waarbij iedereen het niet uitmaakte en uiteindelijk Glenn en Jim hem gewoon aan Ashley gaven zonder strijd of iets. En dat geslijm van Jimmy bij Ashley hoe hij het haar gundeEcht ongemakkelijk om dat enorme geslijm aan te horen.
Ze willen geen geld winnen ofzo en gunnen Ashley de winst van BB?
Het ging mij wat Tom zei, dat hij het spel eerlijk had gewonnen, dat was een sneer naar Ash.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft toch een actie gedaan? Mag je consequenties verwachten. Niks "rot voor je" aan.
Wie zich brandt moet op de blaren zitten. Je doet een absurde en extreme actie. Ik vind dta de bewoners nog mild zijn, en snel ook. En t is niet alsof het al weken geleden is. 20k he
Daarnaast zei Tom iets over Zichzelf, en Miss "it's all about me" betrekt het op zichzelf. Wie de schoen past......
Dat klopt, denk dat ze alleen een gesprek hebben gehad, en dat BB heeft gezegt, het is een spel. En hoe iemand het speelt is niet iets wat jij bepaald of het slecht is, dus iedereen heeft goed nagedacht daarover, en zijn tot de conclusie gekomen dat boos zijn op iemand of negeren geen zin heeft. Prima opgelost.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg soms bijna het idee dat BB heeft ingegrepen toen iedereen zo boos was op Ashley en heeft gevraagd aan de rest om voorzichtiger te zijn. Die switch ging zo raar van boosheid naar alles gunnen en zo. Maar ik zie waarschijnlijk spoken.
Tom baalt... das iets anders... die had hem net niet, ash was net iets sneller.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:42 schreef superniger het volgende:
Tom kookt van binnen. Lol
Graag inzoomen op Alice zo.
Tja, vond ze dat ook toen Lenie de koffers kocht? Dan moet je het ook consequent doorvoeren.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:33 schreef superniger het volgende:
Eens met Ashley. Elke keuze is een eerlijke keuze.
Klopt alles gaat zoals een persoon wil 😉quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
Wat vind ik dit eigenlijk echt een stom seizoen. Ik heb nauwelijks met plezier gekeken. Alles gaat precies wat ik niet wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |