abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213090199
Probleem is niet die opmerking van Tom, probleem is dat iemand het meteen op zichzelf betrekt en er een probleem van maakt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 4 april 2024 @ 21:26:40 #152
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_213090213
Ashley vindt het natuurlijk weer heel oneerlijk dat iedereen boos was op haar en niemand op Ty. Ze snapt echt zelf het verschil niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_213090215
Lol ze zijn nog steeds MAD vanwege die 20k.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 4 april 2024 @ 21:28:01 #154
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_213090235
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:24 schreef odie22 het volgende:

[..]
klopte toch precies , die ticket is haar gegund, hij won het zonder hulp of gunnen
Maar als je zo'n opmerking maakt, kan je verwachten dat je een sneer terugkrijgt.

En een spel is een spel! Of het nu met een zandloper is en kletsen of een fysiek spel.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_213090259
Imo moeten ze bij 8 bewoners verplicht in 1 slaapkamer slapen.
#superniger2020
pi_213090272
Lol, ze geven geen fuck om Lenny.
#superniger2020
pi_213090291
_O- Lenie de plaaggeest

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 april 2024 @ 21:30:34 #158
37150 livelink
pi_213090292
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:29 schreef superniger het volgende:
Lol, ze geven geen fuck om Lenny.
Die zijn ze allang vergeten.
  donderdag 4 april 2024 @ 21:33:28 #159
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_213090342
Randy vind ik met de dag leuker worden!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  donderdag 4 april 2024 @ 21:37:46 #160
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_213090418
Ik kijk nu pas de uitzending, maar wat een oetlul die jimmy "ik gun het jou want er is jouw nog niks gegund!" :r

En dan zo verbaasd "NEE!" roepen als Ashley hem dan ook nog pakt }:|
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 4 april 2024 @ 21:45:07 #161
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_213090574
Je kan die hut beter verlaten met een aanbod van grote broer dan in de liveshow weggaan. Nu draaide 80% van de uitzending om Ty. Het was opzich redelijk emotioneel gebracht. En wat ik eigenlijk al dacht is dat Ashley het meest bang was voor Ty in het spel. Hij had haar door. Blijft jammer dat hij eruit is. Had misschien in de finale nog het duiveltje uit het doosje kunnen zijn. Maargoed die 15k dat was een zekerheid en de winst een gok.
pi_213090583
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef livelink het volgende:
Ashley vindt het natuurlijk weer heel oneerlijk dat iedereen boos was op haar en niemand op Ty. Ze snapt echt zelf het verschil niet.
Grappig. Zo heb ik haar vraag niet opgevat!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_213090609
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
Probleem is niet die opmerking van Tom, probleem is dat iemand het meteen op zichzelf betrekt en er een probleem van maakt.
Hahahaha nee. Tom wist precies wat hij zei en met welk doel.
Zoals hij het nu naar Ashley speelt, heeft hij het ook zo vaak naar Karen toe gedaan. Zo nu en dan heeft ie rare stuipen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 4 april 2024 @ 22:03:12 #164
37150 livelink
pi_213090933
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]
Ik wel. En viel niemand toen ook al de sneer van Tom op? Dat hij zei dat hij het niet erg vond, want dat dat geld ergens naar toe was gegaan in plaats van zomaar weg.

Ik ben geen fan van Tom, maar ik vind de actie van Ashley nog steeds onbeschrijfelijk en ik begrijp best wel dat niet iedereen daar zomaar overheen kan stappen.
pi_213091266
Ik ben ook geen fan van Tom, maar hij is best gemeen, vond het een rot opmerking. Hij wist dat Ash dit zou voelen, rare kwast zal je zien dat hij nog wint ook. Zeker nu Ty eruit is.
pi_213091277
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:03 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik wel. En viel niemand toen ook al de sneer van Tom op? Dat hij zei dat hij het niet erg vond, want dat dat geld ergens naar toe was gegaan in plaats van zomaar weg.

Ik ben geen fan van Tom, maar ik vind de actie van Ashley nog steeds onbeschrijfelijk en ik begrijp best wel dat niet iedereen daar zomaar overheen kan stappen.
Zeker! En die vraag stelde Ashley ook niet voor niks.
pi_213091345
Vond er niks gemeens aan. Tom zegt dat hij voor zichzelf vindt dat hij het spel op een eerlijke manier gespeeld heeft, daar hoef je niks achter te zoeken, maar als alles zoals bij Ashley om jezelf moet draaien kan ik me wel voorstellen dat je dat dan wel doet :)
pi_213091476
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:25 schreef wolffie het volgende:
Ik ben ook geen fan van Tom, maar hij is best gemeen, vond het een rot opmerking. Hij wist dat Ash dit zou voelen, rare kwast zal je zien dat hij nog wint ook. Zeker nu Ty eruit is.
Ashley loopt de hele tijd om zich heen te meppen en soms krijgt ze een keer een tikkie terug. Lijkt me geen probleem. Sterker nog: Ze zouden harder terug moeten slaan.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_213091648
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
Vond er niks gemeens aan. Tom zegt dat hij voor zichzelf vindt dat hij het spel op een eerlijke manier gespeeld heeft, daar hoef je niks achter te zoeken, maar als alles zoals bij Ashley om jezelf moet draaien kan ik me wel voorstellen dat je dat dan wel doet :)
Ach kom op! Op de vraag of hij zenuwachtig is voor het spel die dag reageert hij met "ik heb het eerlijk gewonnen". Dat is geen antwoord op de vraag. Dat is gewoon je mening ventileren en zeggen dat je vindt dat Ashley geen recht heeft op het spelen van dat spel.
pi_213091999
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:45 schreef marky het volgende:
Je kan die hut beter verlaten met een aanbod van grote broer dan in de liveshow weggaan. Nu draaide 80% van de uitzending om Ty. Het was opzich redelijk emotioneel gebracht. En wat ik eigenlijk al dacht is dat Ashley het meest bang was voor Ty in het spel. Hij had haar door. Blijft jammer dat hij eruit is. Had misschien in de finale nog het duiveltje uit het doosje kunnen zijn. Maargoed die 15k dat was een zekerheid en de winst een gok.
Mijn stem had hij gehad als winnaar
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_213092634
Geweldige aflevering met een Ashley die haar spel speelde pur sang👌
Allemaal cabaretteketet!
pi_213092665
Het viel me op dat Jimmy heel vaak over het geld praat en de duizenden die uit de pot zijn gegaan, maar zegt dan dat het hem helemaal niets boeit LOL
pi_213092666
Het blijft ongelooflijk dat de vrouw die er in week 1 al was uitgestemd, nu gewoon in de finaleweek staat. Alleen al daarom zeer onterecht wat mij betreft.
pi_213092669
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:03 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik zag maar 1 sneer van Tom. Dat was dat hij echt een spel had gewonnen en dat Ashley dat derde ticket gewoon in de schoot geworpen kreeg zonder echt een spel te winnen. Tom had dat ook gewoon moeten zeggen, maar om de een of andere reden durfde hij dat niet.
pi_213092672
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]
Zelfs haar mattie Glen zei dat het kopen van Tyron beschrijpelijk is, in tegenstelling tot.... en dat vulde hij niet meer aan. We kregen toen de bedrukte blik van Ashley te zien. Zij wist donders goed wat hij bedoelde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')