quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:24 schreef Gert het volgende:
Ah, nu krijgt ze zélf andacht en begint dus te stralen, zure bakkes is weg.
Ik ben haar als kijker al helemaal totaal zat. Kan haar letterlijk niet meer zien of horen, bah. Moet je je voorstellen dat je in dat huis zit met zoiets.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
Tom en Alice zijn het echt helemaal zat... kan ik me echt wel voorstellen... Ook op de streams heeft Ash het de hele dag over Ash..
En dan gunnen ze haar een finale week plek, snap je dat nuquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben haar als kijker al helemaal totaal zat. Kan haar letterlijk niet meer zien of horen, bah. Moet je je voorstellen dat je in dat huis zit met zoiets.
Nee, weet niet wat de reden is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan gunnen ze haar een finale week plek, snap je dat nu
Denk het niet ik hoop Randyquote:
Niet te geloven toch stond overal in de pols op 1quote:
Lastig ja. Ook dat Randy dan blijkbaar -weer- zo veel stemmen heeft gekregen. Waarom?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet te geloven toch stond overal in de pols op 1
Er wordt her en der geroepen dat de ash fans op Randy zijn gegaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Lastig ja. Ook dat Randy dan blijkbaar -weer- zo veel stemmen heeft gekregen. Waarom?
Laten we er ook maar vanuit gaan dat Ashley BB gaat winnen. Dan kan het alleen maar meevallen.
Ja da's ook het eerste waar ik aan dacht. Zie alleen het voordeel voor Ashley niet zo. Schoothondje Glenn was toch al binnenboord.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt her en der geroepen dat de ash fans op Randy zijn gegaan
Tom weg, want die was meer favoriet dan Ashquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's ook het eerste waar ik aan dacht. Zie alleen het voordeel voor Ashley niet zo. Schoothondje Glenn was toch al binnenboord.
Maar goed, misschien zijn er desondanks toch veel Ashley fans die met een paar van hun accounts stemmen aan Randy hebben gegeven want die is immers wel wat meegaander richting hun Queen.
Alice en Ashley als laatsten over in de finale. Vermoedelijk ziet BB dat scenario wel zitten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:12 schreef superniger het volgende:
Mijn voorspelling:
1 Alice
2 Ashley
3 Glenn
4 Jimmy
5 Randy
Ik denk niet dat het gaat gebeuren denk dat Glen sowieso bij de laatste twee zit, een Belg en een Nederlanderquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Alice en Ashley als laatsten over in de finale. Vermoedelijk ziet BB dat scenario wel zitten.
Glenn en Asley... nou dan eindigt de finale wat sneller voor mij.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gaat gebeuren denk dat Glen sowieso bij de laatste twee zit, een Belg en een Nederlander
Ik zou Alice net zo erg vinden. Deze BB kan eigenlijk niet meer goed aflopen. Alleen Ty had het nog kunnen redden voor mij in de finale.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Lastig ja. Ook dat Randy dan blijkbaar -weer- zo veel stemmen heeft gekregen. Waarom?
Laten we er ook maar vanuit gaan dat Ashley BB gaat winnen. Dan kan het alleen maar meevallen.
Een leuke BB vond ik dit ook niet. Maar i.t.t. jou zou ik wel opgelucht zijn als het niet Ashley wordt. Ik vind Alice totaal niet 'net zo erg' namelijk. Die komt niet eens in de buurt. En zelfs Jimmy gun ik het nog meer. (Al is dat allerminst van harte.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou Alice net zo erg vinden. Deze BB kan eigenlijk niet meer goed aflopen. Alleen Ty had het nog kunnen redden voor mij in de finale.
Je had het wederom weer niet juistquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Het absolute dieptepunt van Tom gezien vanavond. Hij zal het nog wel redden deze nominatieronde, maar finale halen gaat een groot probleem worden.
Geweldig om te zien hoe Ashley de finale week ticket won, mooi gemonteerd. Gedoodverfde winnaar puur sang, no doubt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |