Ik ook ineensquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:47 schreef wolffie het volgende:
Ik hoop zo dat Tom eruit vliegt, maar dat zal wel niet.
Glenn en Randy gun ik het meer.
Volgens mij is er in de uitzending heel duidelijk gezegd als ze dat geld gepakt had en naar huis was gegaan dat ze er allemaal begrip voor zouden hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:29 schreef wolffie het volgende:
[..]
Het ging mij wat Tom zei, dat hij het spel eerlijk had gewonnen, dat was een sneer naar Ash.
En daar kan je allemaal een mening over hebben. Ash heeft haar spel gespeeld op haar manier, en daar is ook niks oneerlijke aan. Ook nu Ty is vertrokken met 15000 euro, is prima.
Maar had wel andere reacties verwacht als Ash dit had gedaan.
Het gaat hier vaak over het gunnen van iemand.
Ken er nog zo 1. Jeffrey den wappie Hartog. Altijd weer die leeftijd-onzin. Zie ernstig veel gelijkenissen. Blijf me verbazen dat mensen vallen voor dit soort nare negatieve egoïstische manipulatieve mensen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:59 schreef livelink het volgende:
En weer zeuren over de leeftijd. Ze heeft echt een complex op dat punt.
ZO denk ik ook over Jimmy, hij zal mijn stem niet krijgen in de finale of hij moet naast As staanquote:Op zaterdag 6 april 2024 03:06 schreef DutchBlend het volgende:
Randy was voor het eerst in 3 maanden grappig vandaag. Nu voel ik me gemanipuleerd om alsnog Randy te willen laten winnen. Maar ik vertik het. Dan maar saaie Glenn. T is sowieso allemaal niet veel soeps dit keer. Of toch Jimmy, die vond ik eerst wel de meest kleurrijke persoon (in positieve zin) maar word ik inmiddels ook moe van.
Nou dan, kan je dit ook niet zeggen over Ashley. Vond zelf al dat ze veel eerder hem had moeten nomineren. Dat kon ze niet, zegt genoeg over haar. E n nu over hem, Tom is een klein kind, kan niet tegen verlies. En hij zei tegen Jimmy dat hij nu niet op hem geen stemmen, maar het wel deed.gelukkig dat Jimmy nu voor zich zelf koos en hem ook nu heeft genomineerd.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor de lijstjes met facts moet je niet bij mij zijn
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:25 schreef wolffie het volgende:
[..]
Nou dan, kan je dit ook niet zeggen over Ashley. Vond zelf al dat ze veel eerder hem had moeten nomineren. Dat kon ze niet, zegt genoeg over haar. E n nu over hem, Tom is een klein kind, kan niet tegen verlies. En hij zei tegen Jimmy dat hij nu niet op hem geen stemmen, maar het wel deed.gelukkig dat Jimmy nu voor zich zelf koos en hem ook nu heeft genomineerd.
Nou dat is jou standpunt!quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
Een paar dagen ervoor zegt ze Tom niet op hem te stemmen en ze doet het toch wel. Das genaaid in mijn ogen![]()
En er zijn er echt meer die dat gedaan hebben, maar daar had ik het niet over. Ashley heeft Tom gewoon genaaid...
Tom gaat echt niet wegquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:27 schreef wolffie het volgende:
[..]
Nou dat is jou standpunt!
Mijne is anders
Hoop zo dat Tom vanavond vertrekt, dus als ik jou was zou ik maar stemmen, ik doe er nooit aan mee dat stemmen 😋
Ah dat is de reden dat ik Tom eruit wil hebben, ik lijk op hem. En op Ashley totaal niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:21 schreef BBmeeprater het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin?! Tom geeft haar een hug! Mogen mensen geen emoties meer tonen. Autisme werkt zo anders in de hersenen. Ik was geen fan van Tom, maar hij mag hem dik winnen van mij. Ashley zou hen ook niet feliciteren. Vreselijk mens. Totaal geen besef van projectie en een vorm van zelfreflectie.
Stop maar met stampvoeten, ik zei namelijk al:quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:27 schreef wolffie het volgende:
[..]
Nou dat is jou standpunt!
Mijne is anders
Hoop zo dat Tom vanavond vertrekt, dus als ik jou was zou ik maar stemmen, ik doe er nooit aan mee dat stemmen 😋
quote:Das genaaid in mijn ogen
Klinkt veelbelovendquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:19 schreef sly-nl het volgende:
Ik ga zeker kijken vanavond!@
Er gaan verhalen rond op Twatter en fora dat vanavond de meerderheid v d oud-bewoners (aangevuld met moekes v fok!: terecht!!) de studio tijdens de live overvallen en Tokkie-generaal Aslie in de buttoh kaal gaan scheren en die skippyballen willen bevrijden!![]()
![]()
Jeujjj. Eindelijk actie!!
Ze pikken het niet langer![]()
![]()
Ook nemen ze een nsb-kostuum mee voor Sjimmie.
En hebben het plan reeds vervuld om een dierenasiel te verblijden met schoothondje Glenn. De kosten van een busje met banner zijn ruimschoots gedekt!Van wat er extra is aan money krijgt de liploze slaaf een paar spuiten filler (en een abo voor drie jaar), net als z'n baasje!
Kijk allen!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja de meeste zitten in de COSquote:
Goed Nederlands ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:19 schreef Gert het volgende:
"Hijnheft me gewoon verlaten man,mim deze kippenhok."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |