SPOILER: Hunters regulier seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere maandagavond vanaf 1 april om 20.30!
= = =
Woensdag 26 januari 2021 was er een AMA met Selmar Smit van Hunted, lees hier terug:
TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!
Op NOS staat daarnaast nog een backgroundstory
https://nos.nl/op3/artike(...)isieprogramma-hunted
[ Bericht 23% gewijzigd door Stepperoller op 01-04-2024 21:45:34 ]
Oh vergeten dat het nu op was, kijk later miss nog terug hoewel into the wild wel iets minder is en veel irritante personenquote:Op maandag 1 april 2024 21:42 schreef Stepperoller het volgende:
Die ene DJ-broer die denkt dat je bij een tent opzetten begint met de haringen.
Hadden ze dat maar gedaan, had graag gezien hoe je dat doetquote:Op maandag 1 april 2024 21:42 schreef Stepperoller het volgende:
Dat kan best als je je onder zeil vast zetquote:Op maandag 1 april 2024 22:56 schreef juiced01 het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar gedaan, had graag gezien hoe je dat doet
Ja, met stip het zwakste team.quote:Op maandag 1 april 2024 21:42 schreef Stepperoller het volgende:
En die influencers/youtubers dan met hun knalblauwe regenhoezen, ook lekker voorbereid.quote:Op dinsdag 2 april 2024 00:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja, met stip het zwakste team.
Verder vond ik het eigenlijk wel prima. De meeste teams lijken redelijk voorbereid en dat is wel een must met into the wild.
Was dat dat stel wat plat moest omdat de hunters verderop met die verrekijker stonden?quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:29 schreef Post-its het volgende:
[..]
En die influencers/youtubers dan met hun knalblauwe regenhoezen, ook lekker voorbereid.
Nee, dat was volgens mij steven en ?. Maar ze hadden wel hunters gezien, stonden ze tussen de bomen in.volgens mij stonden de hunters bij hun niet met een verrekijker te speuren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Was dat dat stel wat plat moest omdat de hunters verderop met die verrekijker stonden?
Het gaat mij erom dat het niveau van die broers nog niet echt bij andere teams te zien is. Ook op de eerste dag al piepen dat het zwaar is vind ik niet getuigen van geschiktheid. Kan me wel voorstellen dat je baalt als je na 1 dag lopen nog geen signaal hebt gehad.
Doorgaans zit ik bij hunted met één oog op de tablet, dus ik mis wel eens wat.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:08 schreef Post-its het volgende:
[..]
Nee, dat was volgens mij steven en ?. Maar ze hadden wel hunters gezien, stonden ze tussen de bomen in.volgens mij stonden de hunters bij hun niet met een verrekijker te speuren.
Ja, wel eerlijk op die manier.quote:Op maandag 8 april 2024 20:54 schreef Stepperoller het volgende:
Leuk dat zowel de voortvluchtigen als de Hunters vertraging oplopen door het slechte bereik
Ja maakt het wel zo eerlijkquote:Op maandag 8 april 2024 20:54 schreef Stepperoller het volgende:
Leuk dat zowel de voortvluchtigen als de Hunters vertraging oplopen door het slechte bereik
Als ze even snel zouden lopen als lullen, dan zouden ze al de drie de punten hebben gehaald.quote:
Volgens mij ook ja.quote:Op maandag 8 april 2024 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Huh ik dacht dat ze net al zeiden dat ze nog maar 1 km achter Mattias en Sterrin zaten en nu ineens weer 2 km?
Ja same ...maar met dat gekronkel ..hebben de hunters een stukje verkeerd spoor gehad? Of er is verkeerd gekniptquote:Op maandag 8 april 2024 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Huh ik dacht dat ze net al zeiden dat ze nog maar 1 km achter Mattias en Sterrin zaten en nu ineens weer 2 km?
Dat lag dus niet aan mij... hoorde hetzelfde.quote:Op maandag 8 april 2024 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Zijn er dit jaar dan veilige plekken?quote:Op maandag 8 april 2024 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik neem aan dat op die codeplekken de Hunters daar niet mogen komen.
Misschien ook niet.quote:Op maandag 8 april 2024 21:22 schreef svann het volgende:
[..]
Zijn er dit jaar dan veilige plekken?
Wel veilige tijden 's avonds en 's nachts.
Gewoon een tent van andere deelnemers denk ik.quote:Op maandag 8 april 2024 21:27 schreef MissHobje het volgende:
Cliffhanger voor kriskros maat met zoveel herrie zou je denken dat ze zo de sjaak zijn
Dat maakt het programma leuk. Ja met dat er niet meer van dit soort koppels zijn dit keer.quote:Op maandag 8 april 2024 20:43 schreef StephanL het volgende:
Ja die broers hebben echt een super relatie met elkaar
Ten eerste pak je dan ongevraagd een camera van iemand anders, dat mag niet zomaar en in het buitenland zal dat zeker niet zomaar mogen.quote:Op maandag 8 april 2024 21:19 schreef svann het volgende:
HQ gaat de eigenaar van de wildcams zoeken?
Wat denk je van het geheugenkaartje uitlezen?
Slecht bereik, dus er zit echt geen zender aan.
Ik doe nooit Into The Wildquote:Op dinsdag 9 april 2024 00:02 schreef svann het volgende:
[..]
Minder tijd door functie elders misschien?
Dit is geen 12/12 project, lijkt me.
Volgend jaar wel weer een gewone Hunted VIPS in het voorjaar?quote:
😎. Maar je kunt uit mijn insta/Twitter wat dingen afleidenquote:Op woensdag 10 april 2024 00:31 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Volgend jaar wel weer een gewone Hunted VIPS in het voorjaar?
Met andere woorden: de vraag is, nemen jullie er momenteel 2 op of maar 1?
Laten we het hopen. Vooral degene met het lange haar is ontzettend vervelendquote:Op maandag 8 april 2024 21:27 schreef MissHobje het volgende:
Cliffhanger voor kriskros maat met zoveel herrie zou je denken dat ze zo de sjaak zijn
Hmm ik vind het lastig er iets uit af te leiden. Het kan betekenen dat je op 14 maart begon met nieuwe opnames en op 9 april klaar was. Of dat je op 14 maart begon met seizoen 1 en op 9 april met seizoen 2.quote:Op woensdag 10 april 2024 06:20 schreef Selmar het volgende:
[..]
😎. Maar je kunt uit mijn insta/Twitter wat dingen afleiden
Hopelijk de broers.quote:Op maandag 15 april 2024 20:36 schreef potjecreme het volgende:
Hoop dat er vandaag een team wordt gepakt.
De eikels vallen er spontaan van uit de boom…quote:Op maandag 15 april 2024 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Matyas en Sterrin in de wilde natuur.
Ja, dat denk ik wel, ja.quote:Op maandag 15 april 2024 20:54 schreef DaMart het volgende:
Met al die sightseeing van dode dieren, worden die twee vandaag waarschijnlijk wel gepakt.
Zij zijn ook het meest in beeld van alle teams. Bijv. Pieter en Appie amper nog.quote:Op maandag 15 april 2024 20:54 schreef DaMart het volgende:
Met al die sightseeing van dode dieren, worden die twee vandaag waarschijnlijk wel gepakt.
Die zijn als volgende aan de beurt.quote:Op maandag 15 april 2024 21:05 schreef Stepperoller het volgende:
Bij Chatilla en Steven zijn nu al meerdere keren die broers keihard pratend/schreeuwend te horen
eens.quote:Op maandag 15 april 2024 21:11 schreef DaMart het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is het wel erg onlogisch om eerst naar het westen te gaan? Nu gaan ze daarna eerst naar zuid of noord en daarna moeten ze nog een keer het hele gebied door.
Het scheelt dat zij nog geen codepunt hebben gevonden, maar de hunters gaan er ongetwijfeld hun voordeel mee doen.quote:Op maandag 15 april 2024 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Benieuwd hoeveel Matyas en Sterrin voor de anderen verpesten.
Als ze in de telefoon komen, hebben ze wel de nummers van de anderen, dus die kunnen onder de tap.quote:Op maandag 15 april 2024 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het scheelt dat zij nog geen codepunt hebben gevonden, maar de hunters gaan er ongetwijfeld hun voordeel mee doen.
En die hebben ze nu... sowieso zou het voor de hunters het handigst zijn om te weten welke 3 coördinaten de codeplekken zijn, dan kunnen ze bij elk punt een team positioneren.quote:Op maandag 15 april 2024 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze in de telefoon komen, hebben ze wel de nummers van de anderen, dus die kunnen onder de tap.
jupquote:
Ik had even de hoop dat het een speciale code was die de hele inhoud van de telefoon zou wissen, maar helaasquote:Op maandag 15 april 2024 21:15 schreef Stepperoller het volgende:
Oh ik hoopte dat ze een verkeerde code gaf
Maar wel logisch, zo gaat het altijd. Zo krijgen de hunters altijd hun aanknopingspunten zodat op einde alle teams (bijna) gepakt zijn. Zeker bij into the wild versie zijn dit soort aanknopingspunten nodig, die voetstapsporen is leuk voor opvullen afleveringen.quote:
Ze zitten in Noorwegen toch? Daar is de privacy wetgeving met betrekking tot cameravallen nogal streng volgens mij. Je mag kaartjes niet uitlezen in het veld, een kaartje moet eerst door software heen, die alle fotos met daarop potentiele mensen delete, dan pas mag je de fotos downloaden. Dan kun je nog steeds wel zien wanneer en hoe vaak er mogelijk mensen zijn gefotografeerd, maar niet wie. Zullen ze nu wel een uitzondering voor hebben, maar als onderzoeker zelf mag dat niet.quote:Op maandag 8 april 2024 21:19 schreef svann het volgende:
HQ gaat de eigenaar van de wildcams zoeken?
Wat denk je van het geheugenkaartje uitlezen?
Slecht bereik, dus er zit echt geen zender aan.
Ik ben benieuwd of de voortvluchtigen elkaar ook nog een keer moeten bellen om verder te komen. Anders is er sowieso geen nut van nummers erin zetten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:09 schreef superkimmi het volgende:
Waarom stonden alle telefoonnummers van de rest eigenlijk in de telefoon? Die heb je toch niet nodig? Wel heel opzichtige manier van productie om die informatie met de hunters te delen
Men deelt vooral hoe men de vluchters op spoort. Geen nieuws is het uitzenden niet waard.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:34 schreef ThijsTH het volgende:
Het mindere aan dit programma is dat je gewoon weet welke koppels het verst komen aan de hand van hoeveel ze in beeld zijn in de eerste paar afleveringen. Die Pieter en Appie en Sexzusjes zijn het minst in beeld tot nu toe, dus dan weten we genoeg.....
Verder vind ik het erg onoverzichtelijk hoe dat nu allemaal zit met die punten op de kaart enzo, wat mij betreft hadden ze het liever simpeler gehouden.
En ik zag dat er dus toch wel wat autowegen in het gebied zijn met redelijk wat verkeer. Ik vraag me af of de deelnemers mogen liften daar. Dat zou wel enorm handig zijn in dit terrein.
Ja, ik zie ook het voordeel daarvan niet echt zo eigenlijk.quote:Op maandag 22 april 2024 21:11 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij is een boot nemen het slechtste wat je kunt doen daar
Je gaat daar niet snel mee en je bent erg in zicht ja. Al kan ik begrijpen dat misschien fijn is een break te hebben van al dat wandelenquote:Op maandag 22 april 2024 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook het voordeel daarvan niet echt zo eigenlijk.
quote:Op maandag 22 april 2024 21:24 schreef DaMart het volgende:
Die zusjes zijn toch flink de boot in gegaan zo.
Ja, dat is een voordeel. Geen moeilijke klim- en afdalingen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Je gaat daar niet snel mee en je bent erg in zicht ja. Al kan ik begrijpen dat misschien fijn is een break te hebben van al dat wandelen
Je theorie klopt niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:34 schreef ThijsTH het volgende:
Het mindere aan dit programma is dat je gewoon weet welke koppels het verst komen aan de hand van hoeveel ze in beeld zijn in de eerste paar afleveringen. Die Pieter en Appie en Sexzusjes zijn het minst in beeld tot nu toe, dus dan weten we genoeg.....
Ik snap het voordeel van de boot ook niet zo, als je ergens mee vol in het zicht gaatquote:
Ik vind dit ook echt debiel. Dat zelfs de hunters ze zo omschrijven doet ook zeer onprofessioneel aan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:10 schreef marcel.de het volgende:
Ook rete-irritant dat die stelselmatig "de sexzusjes" worden genoemd.
en ja, dan weten de kijkers over wie we het hebben.
Maar er wordt toch ook niet gezegd: de biologen, de tik tokkers, de broers van wie die ene op een vrouw lijkt enzovoort
Was ook wel heel stom (of toch opzet?) van Sterre om die toegangscode van de telefoon te geven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:26 schreef Piperidine het volgende:
Ik vind het echt verrekte flauw en spelbedrog dat de Hunters enkel het sekszusjes team heeft gevonden via de mobiele telefoon van een ander gepakt team.
De hunters noemden Sterre en Matthias echt wel 'de biologen'.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dit ook echt debiel. Dat zelfs de hunters ze zo omschrijven doet ook zeer onprofessioneel aan.
Zullen ze wel afgesproken hebben bij het aanmelden, om reclame te maken.
oke?quote:Op donderdag 25 april 2024 13:51 schreef Gia het volgende:
[..]
De hunters noemden Sterre en Matthias echt wel 'de biologen'.
Als ze nog paar teams pakken is extractie locatie ook makkelijk te raden. Dan worden ze allemaal gepaktquote:Op maandag 29 april 2024 20:53 schreef DaMart het volgende:
Er gaan straks dus ook 3 teams van noord naar zuid lopen. Dat is wel handig voor de hunters.
Die worden nog wel gepakt. KrisKross idemquote:Op maandag 29 april 2024 21:05 schreef svann het volgende:
Echt handig, die lichtblauwe rugzakhoezen.
Einde was best spannend.quote:Op maandag 29 april 2024 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Wat was dit een nutteloze aflevering, gewoon zo goed als niks gebeurd.
Nog 3 (inclusief vandaag).quote:Op maandag 6 mei 2024 20:01 schreef potjecreme het volgende:
Ben benieuwd wie er vandaag gepakt gaan worden.
Hoeveel afleveringen zijn er nog?
Ik vroeg het me toevallig vandaag ook af. Dus had even op tvgids.nl gekeken en daar stond op dat het vandaag aflevering 6/8 is.quote:
Vreselijk irritant figuur inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:41 schreef lars91 het volgende:
Die Jordy is echt niet te doen. Pak ze alsjeblieft zo snel mogelijk.
Die steeds full Risk gaan? Eigen schuld.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou wel lullig zijn als Chatila en Steven nu gepakt worden.
Ze zijn ook wel gewend om herrie te maken natuurlijk, getuige hun muziekquote:Op maandag 6 mei 2024 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Denk dat ze doof zijn van al die harde muziek
Ja, dat wel.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:11 schreef lars91 het volgende:
Die zullen het nu wel verknallen voor de rest
O shit. Ja, dat zit er in.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:11 schreef lars91 het volgende:
Die zullen het nu wel verknallen voor de rest
altijd jammer als er zo'n team-verraders tussen zit.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:17 schreef lars91 het volgende:
Iedereen gaat gepakt worden met dank aan de 2 broers
Eigenlijk zouden er meerdere extractiepunten moeten zijn, zodat de teams nog wat te kiezen hebben en nog enige kans hebben om een plek te kiezen die de hunters niet in het vizier hebben door dit soort sukkels.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
altijd jammer als er zo'n team-verraders tussen zit.
Nu pas?quote:Op maandag 6 mei 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou muziek van KrissKross ga ik ook boycotten.
Ja, daarvoor luisterde ik het al niet, maar nu boycot ik het ook.quote:
Ik denk dat Pieter niet alleen doorgaat....quote:
Dat deed ik al na de Verraders. De broertjes lijken me extreem nare mensenquote:Op maandag 6 mei 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou muziek van KrissKross ga ik ook boycotten.
Trouwens voor de mensen die ESF niet echt volgen, Appie is de blauwe vogel die je vanavond gaat zien bij het optreden van Joost Klein.quote:
ik ga niets zien..quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Trouwens voor de mensen die ESF niet echt volgen, Appie is de blauwe vogel die je vanavond gaat zien bij het optreden van Joost Klein.
Zou niet verdiend zijn als ze afvallen nu, ze hebben het meest gedisciplineerd gespeeld.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:48 schreef svann het volgende:
Ai, een hinderlaag voor Lois en Do.
Hopelijk nemen ze niet het pad omlaag.
Elk seizoen wel een team dat gepakt wordt doordat een ander team stupide is.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou niet verdiend zijn als ze afvallen nu, ze hebben het meest gedisciplineerd gespeeld.
Na de verraders was ik niet enthousiast over Lois, maar ze doet dit echt prima.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
Zou niet verdiend zijn als ze afvallen nu, ze hebben het meest gedisciplineerd gespeeld.
Dit inderdaad. Hopen dat ze via de andere kant van de berg alsnog weten te ontkomen.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is niet het slimste duoquote:Op maandag 13 mei 2024 21:04 schreef DaMart het volgende:
Wat is het nut van nu per se die app binnenhalen? Die komt toch sowieso wel binnen als ze bellen vanaf codeplek noord... nu geven ze de hunters onnodige info over hun locatie.
Volgens mij kunnen ze alleen zien welke telefoons in die omgeving aanstralen. Dat zijn dan de nummers van de nog niet gevonden kokers. Ze kunnen alleen niet zien waar die kokers exact zijn verstopt.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:17 schreef svann het volgende:
Dus de hunters kunnen de telefoons in de kokers localiseren?
Een eerdere deelnemer van Hunted Into the Wild (winnaar geloof ik) was dit jaar een volger van een duo tijdens de opnames. Op Instagram heeft hij van alles toegelicht wat veel verduidelijkt.quote:
Gewoon laatste minuut kijken.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:28 schreef Stepperoller het volgende:
Vanavond alweer de laatste. Deze keer ga ik weer een keer (semi)live kijken.
Was toch geen bevel. Wat is dit voor small dick energy antwoord joh.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:03 schreef Stepperoller het volgende:
? Maak ik zelf wel uit. Alle andere afleveringen heb ik uitgesteld helemaal gekeken.
Nee alleen maar in de gebiedende wijs gebracht.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was toch geen bevel. Wat is dit voor small dick energy antwoord joh.
Die zijn denk ik te ver weg ja.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:44 schreef Stepperoller het volgende:
Een kleine 10 km? Dat is ook één van de langste afstanden die op dezelfde dag in dit gebied is afgelegd geloof ik.
Nog 2,5 teams zijn beschikbaar. Hunters hebben de doeken, maar niet de leg-instructie.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
Paar weken gemist, maar moet vanavond de finale meekijken. :p
Iemand heel beknopt de situatie? (Jaja ik weet; lui)
Cola, rots, kutbroers, kapotte knie, boot.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
zoals altijd de hunters met een enorm voordeel, en een hoop zijn al gepaktquote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
De teams weten allemaal de locatie en ze zijn goed onderweg?quote:Op maandag 20 mei 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog 2,5 teams zijn beschikbaar. Hunters hebben de doeken, maar niet de leg-instructie.
twee wel. Eentje op de gok.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De teams weten allemaal de locatie en ze zijn goed onderweg?
Dat kan ook op het vorige seizoen slaan :pquote:Op maandag 20 mei 2024 20:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Cola, rots, kutbroers, kapotte knie, boot.
quote:Op maandag 20 mei 2024 20:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Cola, rots, kutbroers, kapotte knie, boot.
Daar is dat telefoontje ook voor bedoeldquote:Op maandag 20 mei 2024 20:59 schreef DaMart het volgende:
Ik vrees dat dat laatste telefoontje de hunters richting het juiste extractiepunt gaat sturen.
Jep.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:59 schreef DaMart het volgende:
Ik vrees dat dat laatste telefoontje de hunters richting het juiste extractiepunt gaat sturen.
Ja inderdaad. In dit geval ook niet zo erg. De hunters zullen nog moeite zat hebben dunkt me.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
Daar is dat telefoontje ook voor bedoeld
Kapot slaan dat ding !quote:Op maandag 20 mei 2024 21:16 schreef DaMart het volgende:
Nou, dan hebben de hunters zo de exacte coördinaten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |