Ja, dat wel.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:11 schreef lars91 het volgende:
Die zullen het nu wel verknallen voor de rest
O shit. Ja, dat zit er in.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:11 schreef lars91 het volgende:
Die zullen het nu wel verknallen voor de rest
altijd jammer als er zo'n team-verraders tussen zit.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:17 schreef lars91 het volgende:
Iedereen gaat gepakt worden met dank aan de 2 broers
Eigenlijk zouden er meerdere extractiepunten moeten zijn, zodat de teams nog wat te kiezen hebben en nog enige kans hebben om een plek te kiezen die de hunters niet in het vizier hebben door dit soort sukkels.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
altijd jammer als er zo'n team-verraders tussen zit.
Nu pas?quote:Op maandag 6 mei 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou muziek van KrissKross ga ik ook boycotten.
Ja, daarvoor luisterde ik het al niet, maar nu boycot ik het ook.quote:
Ik denk dat Pieter niet alleen doorgaat....quote:
Dat deed ik al na de Verraders. De broertjes lijken me extreem nare mensenquote:Op maandag 6 mei 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou muziek van KrissKross ga ik ook boycotten.
Trouwens voor de mensen die ESF niet echt volgen, Appie is de blauwe vogel die je vanavond gaat zien bij het optreden van Joost Klein.quote:
ik ga niets zien..quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Trouwens voor de mensen die ESF niet echt volgen, Appie is de blauwe vogel die je vanavond gaat zien bij het optreden van Joost Klein.
Zou niet verdiend zijn als ze afvallen nu, ze hebben het meest gedisciplineerd gespeeld.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:48 schreef svann het volgende:
Ai, een hinderlaag voor Lois en Do.
Hopelijk nemen ze niet het pad omlaag.
Elk seizoen wel een team dat gepakt wordt doordat een ander team stupide is.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou niet verdiend zijn als ze afvallen nu, ze hebben het meest gedisciplineerd gespeeld.
Na de verraders was ik niet enthousiast over Lois, maar ze doet dit echt prima.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
Zou niet verdiend zijn als ze afvallen nu, ze hebben het meest gedisciplineerd gespeeld.
Dit inderdaad. Hopen dat ze via de andere kant van de berg alsnog weten te ontkomen.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is niet het slimste duoquote:Op maandag 13 mei 2024 21:04 schreef DaMart het volgende:
Wat is het nut van nu per se die app binnenhalen? Die komt toch sowieso wel binnen als ze bellen vanaf codeplek noord... nu geven ze de hunters onnodige info over hun locatie.
Volgens mij kunnen ze alleen zien welke telefoons in die omgeving aanstralen. Dat zijn dan de nummers van de nog niet gevonden kokers. Ze kunnen alleen niet zien waar die kokers exact zijn verstopt.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:17 schreef svann het volgende:
Dus de hunters kunnen de telefoons in de kokers localiseren?
Een eerdere deelnemer van Hunted Into the Wild (winnaar geloof ik) was dit jaar een volger van een duo tijdens de opnames. Op Instagram heeft hij van alles toegelicht wat veel verduidelijkt.quote:
Gewoon laatste minuut kijken.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:28 schreef Stepperoller het volgende:
Vanavond alweer de laatste. Deze keer ga ik weer een keer (semi)live kijken.
Was toch geen bevel. Wat is dit voor small dick energy antwoord joh.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:03 schreef Stepperoller het volgende:
? Maak ik zelf wel uit. Alle andere afleveringen heb ik uitgesteld helemaal gekeken.
Nee alleen maar in de gebiedende wijs gebracht.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was toch geen bevel. Wat is dit voor small dick energy antwoord joh.
Die zijn denk ik te ver weg ja.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:44 schreef Stepperoller het volgende:
Een kleine 10 km? Dat is ook één van de langste afstanden die op dezelfde dag in dit gebied is afgelegd geloof ik.
Nog 2,5 teams zijn beschikbaar. Hunters hebben de doeken, maar niet de leg-instructie.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
Paar weken gemist, maar moet vanavond de finale meekijken. :p
Iemand heel beknopt de situatie? (Jaja ik weet; lui)
Cola, rots, kutbroers, kapotte knie, boot.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
zoals altijd de hunters met een enorm voordeel, en een hoop zijn al gepaktquote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
De teams weten allemaal de locatie en ze zijn goed onderweg?quote:Op maandag 20 mei 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog 2,5 teams zijn beschikbaar. Hunters hebben de doeken, maar niet de leg-instructie.
twee wel. Eentje op de gok.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De teams weten allemaal de locatie en ze zijn goed onderweg?
Dat kan ook op het vorige seizoen slaan :pquote:Op maandag 20 mei 2024 20:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Cola, rots, kutbroers, kapotte knie, boot.
quote:Op maandag 20 mei 2024 20:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Cola, rots, kutbroers, kapotte knie, boot.
Daar is dat telefoontje ook voor bedoeldquote:Op maandag 20 mei 2024 20:59 schreef DaMart het volgende:
Ik vrees dat dat laatste telefoontje de hunters richting het juiste extractiepunt gaat sturen.
Jep.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:59 schreef DaMart het volgende:
Ik vrees dat dat laatste telefoontje de hunters richting het juiste extractiepunt gaat sturen.
Ja inderdaad. In dit geval ook niet zo erg. De hunters zullen nog moeite zat hebben dunkt me.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
Daar is dat telefoontje ook voor bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |