quote:Op maandag 1 april 2024 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga koekjes verkopen bij je kerk en doneer dat aan een goed doel
ga je nu lullig doen jah? Alles wat ik deed met muziek en zeker het christelijke deel ervan ging naar goede doelen. Ik hield er nl geen cent aan over.quote:Op maandag 1 april 2024 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga koekjes verkopen bij je kerk en doneer dat aan een goed doel
Lekkerquote:Op maandag 1 april 2024 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu eventjes wat in de wc doneren
Waar ging het niet christelijke deel naar toe,en wat was de verdeling?quote:Op maandag 1 april 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ga je nu lullig doen jah? Alles wat ik deed met muziek en zeker het christelijke deel ervan ging naar goede doelen. Ik hield er nl geen cent aan over.
en gaat nog best om veel wel als je gaat tellen.
Maar ok je kunt altijd de azijnzeiker zijn he die hier drama van moet maken.
Plonsquote:Op maandag 1 april 2024 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu eventjes wat in de wc doneren
Met jou heb ik altijd gewonnenquote:Op maandag 1 april 2024 20:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja, het heeft je toch winnaar van maart gemaakt
Ik doe over een paar weken mee aan een 5K waarvan de opbrengst gaat naar onderhoud van sommige natuurparken hier. Ik vind dat een goed doel, maar ik ga hier niet vragen of mensen daarvoor willen doneren. Dat jij met je muziek een doel wil ondersteunen wat jij nuttig vindt, prima. Maar verwacht niet dat mensen hier daarvoor willen doneren.quote:Op maandag 1 april 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ga je nu lullig doen jah? Alles wat ik deed met muziek en zeker het christelijke deel ervan ging naar goede doelen. Ik hield er nl geen cent aan over.
en gaat nog best om veel wel als je gaat tellen.
Maar ok je kunt altijd de azijnzeiker zijn he die hier drama van moet maken.
geen idee of het de bedoeling is dat we we elkaar afzeiken?quote:
Liefdevolle sc ❤quote:Op maandag 1 april 2024 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee of het de bedoeling is dat we we elkaar afzeiken?
Ik vind t iig leuker als we gewoon lief doen tegen elkaar.
Dat mag jij denken.quote:Op maandag 1 april 2024 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat jullie allemaal NPC's waren in mijn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |