Ja, hij zal vast niet gedacht hebben aan zijn bankrekening toen hij ze kocht....quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe zijn alle Ajax aandelen symbolisch omdat je er geen macht mee koopt, maar echt superdom.
Dit ja, zit nog voor dickpics.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Les 1 in compliance, en dat voor een directeur. Ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe achterlijk dit is.
Erg vreemd dat jouw topic dat ajax een criminele club is toen werd gesloten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:14 schreef klaasweetalles het volgende:
DIT IS KEIHARD GENIETEN😀😀😀😀😀😂😀
De verlosser is alweer vertrokken 😭😭😭😭😭
Als ik naar het koersverloop van dat aandeel kijk, is het gedaald na augustus 2023, dus geld heeft hij er dan blijkbaar niet mee verdiend. Misschien heeft hij in een vlaag van dom enthousiasme gedacht: Ik ga naar Ajax, ik ga gewoon wat aandelen kopen. Maar helaas is dat ook handelen met voorkennis als je dat op dat moment doet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het zal toch wel te verklaren zijn? Ik ga er van uit dat hij echt niet zo dom is.
Ja heel vreemdquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg vreemd dat jouw topic dat ajax een criminele club is toen werd gesloten.
Tja hoe moet Vitesse voorkomen dat je eigenaar schimmige zaakjes doet met de Russen. Als club ben je nou eenmaal verantwoordelijk voor de naleving van de regelgeving.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Hoe moet Ajax precies voorkómen dat iemand zo achterlijk is?
Mislintat is niet eens gesnapt. Die heeft gewoon een flink zak geld meegekregen nadat die de club naar de tering hielp.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:17 schreef michiel_merk het volgende:
Opmerkelijk dat Kroes eerder gesnapt is dan Mislintat
Hij koopt vrij verhandelbare aandelen van zijn toekomstig werkgever. Ik vind dat het 'onderzoek' nog lang heeft geduurd. Mislintat was niet zó achterlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:17 schreef michiel_merk het volgende:
Dat doen ze nu toch? Vooraf wordt wat lastig.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja hoe moet Vitesse voorkomen dat je eigenaar schimmige zaakjes doet met de Russen. Als club ben je nou eenmaal verantwoordelijk voor de naleving van de regelgeving.
Blijft gissen maar ik denk eerder dat hij het deed om te laten zien waar hij de club heen zou brengen aan het einde van z'n termijn over 3 jaar, dan had ook gewoon naar de koers kunnen kijken uiteraard.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, hij zal vast niet gedacht hebben aan zijn bankrekening toen hij ze kocht....
verhoogde dijk bewaking na het vorige incident?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:17 schreef michiel_merk het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft gissen maar ik denk eerder dat hij het deed om te laten zien waar hij de club heen zou brengen aan het einde van z'n termijn over 3 jaar, dan had ook gewoon naar de koers kunnen kijken uiteraard.
Kroes was nog niet eens deel van de club.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja hoe moet Vitesse voorkomen dat je eigenaar schimmige zaakjes doet met de Russen. Als club ben je nou eenmaal verantwoordelijk voor de naleving van de regelgeving.
Het zou kunnen dat hij het via iemand anders heeft gekocht. Dan wordt het nog iets lastiger om er achter te komen. Maar dat verwacht ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij koopt vrij verhandelbare aandelen van zijn toekomstig werkgever. Ik vind dat het 'onderzoek' nog lang heeft geduurd. Mislintat was niet zó achterlijk.
Maar Kroes is geen domme jongen zogenaamd, dit is echt basis handel met voorkennis.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft gissen maar ik denk eerder dat hij het deed om te laten zien waar hij de club heen zou brengen aan het einde van z'n termijn over 3 jaar, dan had ook gewoon naar de koers kunnen kijken uiteraard.
Dat kun je niet vaststellen zonder onderzoek. Wat wist men op welk moment? Zijn de controlemechanismen wel in orde? Dit is de tweede keer dit seizoen dat ze daar mogelijke belangenverstrengeling hebben. Dat duidt toch wel op mogelijk structurele gebreken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat doen ze nu toch? Vooraf wordt wat lastig.
Als er 1 voordeel is aan het beursgenoteerd zijn is dat het wel, er kan weinig met de mantel der liefde bedekt worden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een slecht verhaal maar tegelijkertijd kan ik ook niet iets 'logischers' bedenken dan @Taradoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |