Hij heeft ze vast voor de lange termijn gekocht maar dat maakt het natuurlijk niet ok als je weet dat je de directeur wordt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:08 schreef 297534 het volgende:
Stelt dat die aandelen 2 of 3 euro stijgen na zo'n aanstelling. Dan zou hij 50k verdienen. Dat ben je toch wel onbegrijpelijk dom om zo'n risico te nemen voor (voor hem) zo'n klein bedrag. Misschien is het ook wel ongelofelijke onnozelheid dat hij zich niet realiseerde dat zoiets niet kan. Maar dat is ook weer moeilijk voor te stellen voor niemand in die positie.
Hij wordt alleen niet gepaktquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zeker in de leer geweest bij Sven.
Voor twee ton ook echt, dat kan je ook niet echt spreken van wat symbolische aandelen aan het begin van zijn aanstelling (al word je zelfs daar op afgerekend).quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft ze vast voor de lange termijn gekocht maar dat maakt het natuurlijk niet ok als je weet dat je de directeur wordt.
Voor het huidige voetbal maakt het weinig uit, voor de nabije toekomst natuurlijk wel en mocht Ajax in de playoffs zou ik het prima vinden als ze het niet redden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
Die gifbeker heeft een dubbele bodem kennelijk. Mijn hemel wat een wanbestuur zo. En dan ben je dus wederom in een zeer belangrijke periode stuurloos.
Het zou mij niet verbazen als het straks playoffs worden en ze nog uitgeschakeld worden ook.
Scheelt natuurlijk wel weer de zoveelste incapable bestuurder. Als je als aanstaande directeur van een beursgenoteerd bedrijf hier de gevolgen niet van kan inschatten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft ze vast voor de lange termijn gekocht maar dat maakt het natuurlijk niet ok als je weet dat je de directeur wordt.
Tijd dat de KNVB eens onderzoek gaat doen naar dit wanbeleid. Het neemt Munsterman-achtige proporties aan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
Die gifbeker heeft een dubbele bodem kennelijk. Mijn hemel wat een wanbestuur zo. En dan ben je dus wederom in een zeer belangrijke periode stuurloos.
Het zou mij niet verbazen als het straks playoffs worden en ze nog uitgeschakeld worden ook.
Tja, aan de andere kant, als die dingen 10% stijgen heb je 20k - mooi bedrag hoor, maar voor hem toch peanuts voor zo'n risico.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor twee ton ook echt, dat kan je ook niet echt spreken van wat symbolische aandelen aan het begin van zijn aanstelling (al word je zelfs daar op afgerekend).
doe er maar een paar jaar bij op deze manierquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig vond Alex het halen van een TD ook nog overbodig omdat hij dit zelf wel ff kon doen.
We stellen de terugkeer van Ajax aan de top met nog een jaar uit.
Het zal toch wel te verklaren zijn? Ik ga er van uit dat hij echt niet zo dom is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:08 schreef 297534 het volgende:
Stel dat die aandelen 2 of 3 euro stijgen na zo'n aanstelling. Dan zou hij 50k verdienen. Dat ben je toch wel onbegrijpelijk dom om zo'n risico te nemen voor (voor hem) zo'n klein bedrag. Misschien is het ook wel ongelofelijke onnozelheid dat hij zich niet realiseerde dat zoiets niet kan. Maar dat is ook weer moeilijk voor te stellen voor niemand in die positie.
Hij had er beter wat Bitcoin voor kunnen kopen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant, als die dingen 10% stijgen heb je 20k - mooi bedrag hoor, maar voor hem toch peanuts voor zo'n risico.
Hoe moet Ajax precies voorkómen dat iemand zo achterlijk is?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:12 schreef trein2000 het volgende:
Tijd dat de KNVB eens onderzoek gaat doen naar dit wanbeleid.
Les 1 in compliance, en dat voor een directeur. Ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe achterlijk dit is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant, als die dingen 10% stijgen heb je 20k - mooi bedrag hoor, maar voor hem toch peanuts voor zo'n risico.
In principe zijn alle Ajax aandelen symbolisch omdat je er geen macht mee koopt, maar echt superdom.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor twee ton ook echt, dat kan je ook niet echt spreken van wat symbolische aandelen aan het begin van zijn aanstelling (al word je zelfs daar op afgerekend).
In de arbeidsovereenkomst opnemen, lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Hoe moet Ajax precies voorkómen dat iemand zo achterlijk is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |