Alles duurder wil niet meer.quote:Op maandag 1 april 2024 16:43 schreef kree het volgende:
Mss dat drinkwater prijs iets omhoog gaat. Hahaha
Ja komt t wel op neer natuurlijk helemaal uiteindelijk.quote:
Ja ik klaag ook veder nietquote:Op maandag 1 april 2024 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja komt t wel op neer natuurlijk helemaal uiteindelijk.
Maargoed heb je nog niks te klagen de k hoor hier in NL. Want echt gewoon schoon drinkwater is eigenlijk spot goedkoop.
Haha ja ik ook niet. Maarja dit is nou eenmaalquote:
Ik ben blij dat ik goeie tijden nog heb meegemaakt.quote:Op maandag 1 april 2024 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja ik ook niet. Maarja dit is nou eenmaal
Ding waar ik alleen over kan klagen.
En doe ik ook echt hoor want zal het doorgeven dat zoiets beter kan.
Maar ik kan er dus ook niks aan doen. Ja zeggen van ga je gang maar jongens etc
Maar dan gebeuren er wel ongelukken. Dus ok ik moet stukje verantwoording nemen. Iig dat het veilig is enzo. En dat is ook mijn taak. En neem ik echt serieus ook
Haha nee. Ik wel natuurlijkquote:
Dm danquote:Op maandag 1 april 2024 16:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan ik hier toch niet zeggen gekkieEr zijn kinderen bij
Mjah. Tis allemaal volgens regels. En soms baal ik er ook van. Maargoed uiteindelijk gaat het om veiligheid. En tja kost t maar wat meer tijd door alle administratie en shit die je moet doen. Ben er niet onwijs tegen dus. Maarja vermoeiend is t soms wel. Daar helemaal mee eensquote:Op maandag 1 april 2024 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik goeie tijden nog heb meegemaakt.
Ook verbodenquote:
quote:Op maandag 1 april 2024 16:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan ik hier toch niet zeggen gekkieEr zijn kinderen bij
Dan weer naar binnen de sleutel pakkenquote:Op maandag 1 april 2024 16:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man man, stap ik buiten @ werk, ligt mijn sleutel nog binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |