Die wel hoor en hoewel dit onwijs niet mijn fout is dus. Dan mogen ze van mij allemaal lekker ff gaan zitten en bakje doen. Terwijl ik het allemaalquote:
Wat een positieve insteek weerquote:Op maandag 1 april 2024 16:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Iedereen die zonlicht en o2 tot zich neemt gaat dood.
Klinkt weer eens als een enorme fout van een manager.quote:Op maandag 1 april 2024 16:35 schreef kree het volgende:
[..]
Die wel hoor en hoewel dit onwijs niet mijn fout is dus. Dan mogen ze van mij allemaal lekker ff gaan zitten en bakje doen. Terwijl ik het allemaal
Nog ga uitzoeken.
Hahaha de tijd dat ik me hier nl druk over ging maken is voorbij.
Ik weet alleen wel al dat dit dus fout gaat morgen ff. Maarja. Niet mijn functie en niet mijn taak. Haha zou werkvoorbereiding ook in moeten zien.
Sterker nog, iedereen die leeft gaat doodquote:
Zoete lieve Gerritjequote:
Deze vrouw kent haar feitenquote:Op maandag 1 april 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sterker nog, iedereen die leeft gaat dood
Niet manager opzich. Maar fout in t systeemquote:Op maandag 1 april 2024 16:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klinkt weer eens als een enorme fout van een manager.
Justinquote:
Is het niet de taak van de manager om te zorgen dat alles werkt?quote:Op maandag 1 april 2024 16:42 schreef kree het volgende:
[..]
Niet manager opzich. Maar fout in t systeem
Van hoe werkvoorbereiding hier dus verantwoordelijk voor is.
Ik heb ook verantwoording. Maar meer ter ter plekke enzo. En dat niet iemand een doods opneuker gaat krijgen. En tja daarvoor heb ik info en schema’s nodig. Die ik dus morgen nog ff mag gaan regelen. Tis heel
Simpel. Ik neem hier geen risico meer in. Voor mezelf trouwens nog wel als ik weet wat ik doe enzo.
Maar kun je niet maken gewoon om andere mensen hun leven op t spel te zetten. En zo is het wel letterlijk en figuurlijk. Dus ik neem
Er geen risico mee. Dan maar allemaal wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |