Oww mei kottttquote:Op zondag 31 maart 2024 20:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het zou zoveel rust geven in de groep als zij er gewoon niet meer is. Niet na elke zin.
"Oh Bart heeft dat ook" "Ik heb dit ooit ook eens" "mag ik wat zeggen"
Gun ons dat 1 weekje nog BB
En dan grapt ze nog over het blazen op een rietje ipv zuigen aan ... Het blijft een familie programma zegt ze ...quote:
Beterschapquote:Op zondag 31 maart 2024 20:19 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy is klaar met de dag.
* ledn81 ook en al 3 dagen ziekig, ik ga onder de wol met Netflix
Fijne avond nog COS
Fijne avond nog COS
Fijne avond nog COS
Op zijn minst.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
Ja ondanks ze nu wat socialer doet mag Ashley van mij ook exit maar ze zal de finale wel halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 31 maart 2024 20:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley weer aan alle kanten gematst, weinig coins, extraatjes en de gun factor ...![]()
Shoppen met Ashley.ben er wel een beetje boel klaar meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de grote Ashley showThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 31 maart 2024 20:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley weer aan alle kanten gematst, weinig coins, extraatjes en de gun factor ...![]()
Shoppen met Ashley.Laat ik nou het idee hebben dat iedere bewoner die vanmorgen de beurt had gekregen om te winkelen, dezelfde aanbiedingen en prijzen zou hebben gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben vast afgewacht wie er ging komen en op het laatste moment die hele winkel anders ingericht omdat Ashley kwam.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Laat ik nou het idee hebben dat iedere bewoner die vanmorgen de beurt had gekregen om te winkelen, dezelfde aanbiedingen en prijzen zou hebben gekregen
Nee hoor die winkel was snel verbouwdquote:Op zondag 31 maart 2024 20:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Laat ik nou het idee hebben dat iedere bewoner die vanmorgen de beurt had gekregen om te winkelen, dezelfde aanbiedingen en prijzen zou hebben gekregen
quote:Op zondag 31 maart 2024 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben vast afgewacht wie er ging komen en op het laatste moment die hele winkel anders ingericht omdat Ashley kwam.
Valt wel op he?quote:Op zondag 31 maart 2024 20:18 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ashley naar de DB en er is meteen weer lol aan tafel
Ik ook wel, trieste bedoeling bij deze BBquote:Op zondag 31 maart 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben er wel een beetje boel klaar mee
de grote Ashley show
Ze krijgen betaald en als ze vrijwillig opstappen raken ze hun daggeld kwijt.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben ook helemaal klaar met het voortrekken van de Queen ...![]()
Als de rest een beetje ballen heeft, zeggen ze tegen BB, die trut moet eruit of wij stappen op ....![]()
Maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren ...
Ja, dat snap ik, maar als zes mensen zeggen het is mooi geweest, zoek het uit is dat het het einde van BB ...quote:Op zondag 31 maart 2024 20:30 schreef marky het volgende:
Ze krijgen brtaald en als ze vrijwillig opstappen raken ze hun daggeld kwijt.
Die moet ondertussen toch bont en blauw zijnquote:Op zondag 31 maart 2024 20:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ah is ze weer gevallen, arme meid zeg
Waarschijnlijk staat er een soort van boete op "muiterij"quote:Op zondag 31 maart 2024 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar als zes mensen zeggen het is mooi geweest, zoek het uit is dat het het einde van BB ...
Ja ze hebben een contact getekendquote:Op zondag 31 maart 2024 20:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat er een soort van boete op "muiterij"
Die is buiten met Glenn. Glenn vond t ook iets teveel zendtijd tijdens de lifequote:Op zondag 31 maart 2024 20:32 schreef happyme28 het volgende:
Het is zoveel relaxter als Ashley niet in de ruimte is. Het is gewoon opvallend.
ftfyquote:Op zondag 31 maart 2024 20:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Randy, Glenn, Jimmy en die in haar reet kruipen, WTF ....
Toevallig na een DBK gesprek.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
we moeten weer naar Arme ash luisteren
BB vindt dat de kijkers het erin gestampt moeten krijgen
Ze lag eruit in de eerste week, kan never nooit de winnaar zijn wat mij betreft ....quote:Op zondag 31 maart 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
we moeten weer naar Arme ash luisteren
BB vindt dat de kijkers het erin gestampt moeten krijgen
Ze slijmt zich bij iedereen in..Zelfs bij Alicequote:Op zondag 31 maart 2024 20:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Randy, Glenn, Jimmy en Tom die in haar reet kruipen, WTF ....
en ook gewoon 2 streams!!!!quote:Op zondag 31 maart 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
Blablabla hun moeder werd gepest blablabla moeder pest zelf niet blablabla moeder speelt spel blablabla
Ja dat wel maar ze weten het ook niet heel zeker al hebben Ty en Alice wel een vermoede in die richting.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar als zes mensen zeggen het is mooi geweest, zoek het uit is dat het het einde van BB ...
ik doe meequote:
Ja ben er ook nogquote:Op zondag 31 maart 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe mee
ow wacht we mogen toch een andere stream
stream 1quote:Op zondag 31 maart 2024 20:42 schreef marky het volgende:
Zielig gedoe van Ashley... ik zet de stream uit.
Ja en dat moeders zelf een paar weken terug pest en buitensluit gedrag vertoonde, en wat niet, doordat iemand anders genomineerd werd, niet eens zijzelf, moet door de vingers gezien worden.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
Blablabla hun moeder werd gepest blablabla moeder pest zelf niet blablabla moeder speelt spel blablabla
Waarschijnlijk ook 10k borg kwijt.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Randy is een zak hooi, snap echt niet wat die vent daar doetquote:Op zondag 31 maart 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
Randy laat wel echt ty een beetje vallen
nee op 1 is de groep binnen weer te zienquote:Op zondag 31 maart 2024 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Weer op de beide streams de ashley shows. Sommige mensen durven niet hun fouten te erkennen. Nee klopt ashley dat doe jij nooit.
Dat bb haar hier voor haar eigen goedpraten gelul een podium geeft. Zolang ze niet haar eigen aandeel in dingen wil erkennen is het een hele zielige vrouwquote:Op zondag 31 maart 2024 20:42 schreef OmaJacky het volgende:
Pffff wordt je toch moe van, als je als een Ashley tegen iedereen apart het verhaal moet vertellen dat je zo zielig was.
En dat bv Jimmy nu erkenning geeft aan fout gedrag bah .
Wanneer gaat zij eens erkennen dat zij ook heel veel fout gedrag heeft getoont door haar negatieve geroddel.
( ik weet we moeten positief proberen te zijn maar dat is voor mij bij haar best moeilijk)
BB had als ze zo serieus zijn over bepaald gedrag al Ro en Do aan moeten pakkenquote:Op zondag 31 maart 2024 20:42 schreef OmaJacky het volgende:
Pffff wordt je toch moe van, als je als een Ashley tegen iedereen apart het verhaal moet vertellen dat je zo zielig was.
Wanneer gaat zij eens erkennen dat zij ook heel veel fout gedrag heeft getoont door haar negatieve geroddel.
( ik weet we moeten positief proberen te zijn maar dat is voor mij bij haar best moeilijk)
Haar kinderen zullen heel trots zijn op haar dat ze andere deelneemster tuig heeft genoemd.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:42 schreef OmaJacky het volgende:
En toch blijf je kijken of niet?quote:Op zondag 31 maart 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB had als ze zo serieus zijn over bepaald gedrag al Ro en Do aan moeten pakken
vervolgens Ash die ging roepen iedereen uit haar huis te schoppen
Ik vind dit werkelijk te triest voor woorden
En aangezien deze groep nou niet uitblinkt in iets doen...quote:Op zondag 31 maart 2024 20:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
As niemand daar iets doet weten we al wie dit gaat winnen ....
thnxquote:Op zondag 31 maart 2024 20:43 schreef IkFok het volgende:
[..]
nee op 1 is de groep binnen weer te zien
Ja, en staat gewoon in de finale, hoezo ... ??quote:Op zondag 31 maart 2024 20:43 schreef Cupfighter het volgende:
Randy is een zak hooi, snap echt niet wat die vent daar doet
je gaat het bijna denken jaquote:Op zondag 31 maart 2024 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en staat gewoon in de finale, hoezo ... ??
Ik denk omdat hij Ashley zo steunt, voor wat hoort wat principe ...
Hij had er al veel eerder uitgemoetenquote:Op zondag 31 maart 2024 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze moetten dr toch op de een of andere manier aan de winst helpen he..... Alsof het al geschreven is..quote:Op zondag 31 maart 2024 20:44 schreef happyme28 het volgende:
Jezus wat een gezeik weer van Ashley. Het is eigenlijk belachelijk dat BB haar beschermt en nu doet lijken alsof de anderen fout bezig zijn en Ashley goed omwille van de TV. Ze draait het weer zo dat haar iets is aangedaan.
Ze hadden alle recht haar uit te sluiten. Je oogst wat je zaait. Zo zou je ook de bullies in de schoolklassen moeten behandelen.
Maar goed, BB kiest commercieel belang boven sociaal menselijk belang.
quote:Op zondag 31 maart 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat gewoon winnen,,,Zie je toch aan alles.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij had er al veel eerder uitgemoeten
kan me voorstellen dat het voor hen ook hopeloos gaat voelenquote:Op zondag 31 maart 2024 20:47 schreef Ireth het volgende:
Er zit ook geen enkel stukje fut meer bij niemand daar... het hangt allemaal maar...
Finale game toch, niet de finale zelf nog.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
gespeeld sociaal bedoel je?quote:Op zondag 31 maart 2024 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
Ja ondanks ze nu wat socialer doet mag Ashley van mij ook exit maar ze zal de finale wel halen
Mwah... haar kijk op de afgelopen week weer eens ventileren... uiteraard in haar voordeel vertellend...quote:
Nee winnen doet ze niet. De afkeer lijkt groter dan de steun. Ik hoop ook zeker dat uiteindelijk gerechtigheid zegeviert. Ik vrees alleen dat Glenn dan zal winnen.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:47 schreef cat123 het volgende:
[..]
Ze moetten dr toch op de een of andere manier aan de winst helpen he..... Alsof het al geschreven is..
Man man man...quote:Op zondag 31 maart 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
als dat gebeurd hoeft BB voor mij niet meer terug te komenquote:Op zondag 31 maart 2024 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
In de eerste week eruit gestemd, en ze gaat gewoon BB24 winnen, kut zooi ...
Maar zij heb ze GROOTquote:Op zondag 31 maart 2024 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah... haar kijk op de afgelopen week weer eens ventileren... uiteraard in haar voordeel vertellend...
Soort van "Zij zijn groot en ik is klein.."
Tegen je natuur in leuk en aardig doen vreet energie. Zoals vaker gezegd is het toxisch de sfeer die door Ashley gecreëerd is.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:47 schreef Ireth het volgende:
Er zit ook geen enkel stukje fut meer bij niemand daar... het hangt allemaal maar...
komt door de zomertijdquote:Op zondag 31 maart 2024 20:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tegen je natuur in leuk en aardig doen vreet energie. Zoals vaker gezegd is het toxisch de sfeer die door Ashley gecreëerd is.
En kennelijk werkt het, dat toneelstukje wordt geslikt als koek, en verdedigd alsof ze echt zo zielig en onschuldig wasquote:
Er zit altijd een gedachten achter, wie denkt van niet die is naīef. Zo rolt TV these days.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO heeft op dag 1 al besloten dat ze finale materiaal is
Ja, ze liepen begin van de middag al gelijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
komt door de zomertijd
(hebben ze al door dat dit ingegaan is?)
zeker door Gerda&Co.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En kennelijk werkt het, dat toneelstukje wordt geslikt als koek, en verdedigd alsof ze echt zo zielige en onschuldig was
Ja ze leven op de correcte tijdquote:Op zondag 31 maart 2024 20:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
komt door de zomertijd
(hebben ze al door dat dit ingegaan is?)
Helaas is er niets positiefs over Ash te melden.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
Gaat dat negatieve gezeik over ash nu weer beginnen?
Zie haar gewoon gezellig met glenn en Randy kletsen. Ben ook geen fan van haar maar sfeer wordt hier aardig verziekt door al dat negatieve gedoe hier steeds.
En is het zo niet over ash dan wel weer over Ty. Ga lekker allemaal paaseieren verven of zo met negatieve gedoe steeds.
Ik ook.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO heeft op dag 1 al besloten dat ze finale materiaal is
https://lovereality.nl/bi(...)-relatie-met-ashley/quote:Op zondag 31 maart 2024 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat Alice dit gaat winnen, de enige bewoner die ik dit nog gun ....![]()
Iemand als iets gezien op social media van nummer twee, Karen ?
Alice is vanaf dag 1 al mijn favoriet en ondanks sommige hier haar niet moeten zie ik weinig negatieve dingen van haar, blijft ook het dichtst bij zichzelf vind ikquote:Op zondag 31 maart 2024 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toen ze op 2 streams was (minuut of 10 geleden) zat ze dus wel weer te zemelen over wat haar is aangedaan de afgelopen week hoor Dotquote:Op zondag 31 maart 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
Zie haar gewoon gezellig met glenn en Randy kletsen. Ben ook geen fan van haar maar sfeer wordt hier aardig verziekt door al dat negatieve gedoe hier steeds.
En is het zo niet over ash dan wel weer over Ty. Ga lekker allemaal paaseieren verven of zo met negatieve gedoe steeds.
Ashley zit er nog steeds en blijft hetzelfde gedrag vertonen. Daar geeft ik commentaar op. Nieuwe situatie dus lijkt me dat daar gewoon commentaar op kan zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
https://twitter.com/Niels(...)c%2F2706272%2F4%2F25quote:Op zondag 31 maart 2024 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mwah ik denk niet dat ze ooit bedacht hebben Bart vorig jaar te laten winnen. Ze zullen vast een bepaald idee hebben maar bekijken ook echt de publieke opinie.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zit altijd een gedachten achter, wie denkt van niet die is naīef. Zo rolt TV these days.
Ik heb het voornamelijk als ie met een Belg (Tom of Danny) sprak... dan ging ie steeds sneller..quote:
Ze zijn allemaal moe. Dat gedoe van vorige week is niemand in de koude kleren gaan zitten. Dan niet weten hoe of wat. Hele dag niets te doen hebben. En de warmte daar. En natuurlijk vannacht laat naar bed.quote:
Ik zie het haar zo doen ook nog.quote:
Ze is ook de hele tijd op de streams hequote:Op zondag 31 maart 2024 20:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ashley zit er nog steeds en blijft hetzelfde gedrag vertonen. Daar geeft ik commentaar op. Nieuwe situatie dus lijkt me dat daar gewoon commentaar op kan zijn.
Als dat niet kan, kun je de COS beter helemaal sluiten.
Gelukkig kan je af en toe naar een stream waar wel positieve verhalen te horem zijn.
ook van Alice.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:03 schreef chufi het volgende:
Is de wijn van Ash of lijkt het maar zo dat ze zo gul uitdeelt ?
De dekentjes,kussens en de rest.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:03 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hoezo? Die heeft Bart al voor haar nagemaakt thuis.
Behalve van Glenn.quote:
Hij speelt het zo veilig mogelijk, ieders vriend, vermijdt confrontaties.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik neem hem al lang niet echt meer serieus, vind hem echt tegen vallen
typisch vooroordeel ..quote:Op zondag 31 maart 2024 21:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
bier was van de mannen en wijn voor de vrouwen dacht ik
oh ik dacht dat ik Tom net nog even wat wijn zag drinkenquote:Op zondag 31 maart 2024 21:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
bier was van de mannen en wijn voor de vrouwen dacht ik
daar is Randy meester inquote:Op zondag 31 maart 2024 21:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij speelt het zo veilig mogelijk, ieders vriend, vermijdt confrontaties.
Yep, goeie kerel maar zit niets in...Geen humor, veel Zwitserland.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij speelt het zo veilig mogelijk, ieders vriend, vermijdt confrontaties.
Dat dus, het slaat echt helemaal nergens op ...quote:Op zondag 31 maart 2024 21:09 schreef chufi het volgende:
@:FEBO gooi dat warme water eens open en laat ze eens proper wassen ...
Ik zie nog zomaar gebeuren dat BB daarin toestemt.quote:
En gisteren zat iedereen aan de wijn terwijl er ook bier te koop was ..quote:Op zondag 31 maart 2024 21:09 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoezo dat hebben ze als groep dan toch zelf bepaald...misschien lusten de vrouwen geen bier
Ja en de schoothond van Ashleyquote:Op zondag 31 maart 2024 21:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Yep, goeie kerel maar zit niets in...Geen humor, veel Zwitserland.
Dan wil ik het bankstel uit de woonkamer (modulair, dus het doorgezakte deel van Randy haal ik er wel tussenuit!quote:Op zondag 31 maart 2024 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie nog zomaar gebeuren dat BB daarin toestemt.
Die mag van mij weleens goed zat worden. En dan eens kijken hoe snel het maskertje valt.quote:
die wordt vooral heel giebeligquote:Op zondag 31 maart 2024 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die mag van mij weleens goed zat worden. En dan eens kijken hoe snel het maskertje valt.
.....quote:Op zondag 31 maart 2024 21:12 schreef Ireth het volgende:
Dan wil ik het bankstel uit de woonkamer (modulair, dus het doorgezakte deel van Randy haal ik er wel tussenuit!)
Dan mag er aardig wat in gaan qua alcohol, zitten 8 lagen rotband opquote:Op zondag 31 maart 2024 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die mag van mij weleens goed zat worden. En dan eens kijken hoe snel het maskertje valt.
Nu hebben ze de hele dag liters warm water op het vuur staan ...quote:Op zondag 31 maart 2024 21:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, het slaat echt helemaal nergens op ...
Was een mooie actie van Jaap in DGK, na zijn winst ook die bank mee naar huis slepen.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan wil ik het bankstel uit de woonkamer (modulair, dus het doorgezakte deel van Randy haal ik er wel tussenuit!)
quote:Op zondag 31 maart 2024 21:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan mag er aardig wat in gaan qua alcohol, zitten 8 lagen rotband op
Beter flikkeren ze dat idd het huis uit ... voor 20K mag ze het meequote:Op zondag 31 maart 2024 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie nog zomaar gebeuren dat BB daarin toestemt.
Veel plezierquote:Op zondag 31 maart 2024 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, komende twee dagen geen filmpjes ....
jup en randy vindt het ook lekkerquote:Op zondag 31 maart 2024 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ik Tom net nog even wat wijn zag drinken
Randy is nog te lui om weg te lopenquote:Op zondag 31 maart 2024 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy ondergaat het gesprek met Ashley gelaten
Rockende Randy, met iedereen meekletsen, meningsloosquote:Op zondag 31 maart 2024 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy ondergaat het gesprek met Ashley gelaten
quote:Op zondag 31 maart 2024 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy is nog te lui om weg te lopen
quote:Op zondag 31 maart 2024 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy is nog te lui om weg te lopen
Randy gaf aan het voor hun is ( alice en ashley) maar wat doet het er eigenlijk verder toe voor wie de wijn is ?quote:Op zondag 31 maart 2024 21:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup en randy vindt het ook lekker
snap ik wel. eerst weken een plan bedenken om iemand uit het huis te werken, alles stoort je aan haar, maar nu opeens maatjes. hypocrietquote:Op zondag 31 maart 2024 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk trouwens dat Ty's grootste frustratie is dat Randy nu zo vaak naar Ashley toetrekt.
Wat voor een gast is dat ? Er zijn simpelere manieren om van dr af te komen lijkt mequote:Op zondag 31 maart 2024 21:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Bart heeft net een hele cocoon voor haar gebouwd hebben we in het fimpje gezien
quote:Op zondag 31 maart 2024 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk trouwens dat Ty's grootste frustratie is dat Randy nu zo vaak naar Ashley toetrekt.
denk eerder dat Ty er met zijn hoofd niet bij kanquote:Op zondag 31 maart 2024 21:20 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
snap ik wel. eerst weken een plan bedenken om iemand uit het huis te werken, alles stoort je aan haar, maar nu opeens maatjes. hypocriet
Nee, joh echte maatjes claimen elkaar niet..quote:Op zondag 31 maart 2024 21:20 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
snap ik wel. eerst weken een plan bedenken om iemand uit het huis te werken, alles stoort je aan haar, maar nu opeens maatjes. hypocriet
heeft niet zoveel met claimen te maken, hij sprak een paar dagen geleden uit dat hij het niet trekt dat Randy en Jimmy het 1 zeggen in de tuin over Ashley maar in haar gezicht leuk doen.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, joh echte maatjes claimen elkaar niet..
Ja maar dit is de echte..Hebben hebben hebben graaien wat je graaien kan..quote:Op zondag 31 maart 2024 21:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Bart heeft net een hele cocoon voor haar gebouwd hebben we in het fimpje gezien
gezelquote:Op zondag 31 maart 2024 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice toch nog maar een wijntje maar dan met tom
Volgens mij leeft dat intussen meer in de COS dan daar...quote:Op zondag 31 maart 2024 21:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
heeft niet zoveel met claimen te maken, hij sprak een paar dagen geleden uit dat hij het niet trekt dat Randy en Jimmy het 1 zeggen in de tuin over Ashley maar in haar gezicht leuk doen.
waren gewoon zijn eigen woorden.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij leeft dat intussen meer in de COS dan daar...
Ik nip altijd 3 seconden lang ...quote:Op zondag 31 maart 2024 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice nipt aan de wijn
Tom neemt grote slokken
![]()
Soigneer u of laat u soigneren !quote:Op zondag 31 maart 2024 20:19 schreef ledn81 het volgende:
Fijne avond nog COS
Als je geen schuld hebt, blijft er alleen maar onschuld over om ze in te wassen.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:41 schreef marky het volgende:
Ash wast heel vaak haar handen op een dag zegt ze... ze wast haar handen in onschuld. Hoe toepasselijk deze dagen.
Ik was ze gewoon in water en zeep...quote:Op zondag 31 maart 2024 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je geen schuld hebt, blijft er alleen maar onschuld over om ze in te wassen.
Alice bij mij mij nu ook op 1. Nog nix gehoord van Karen, maar ben dan ook niet echt actief op SMquote:Op zondag 31 maart 2024 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dan was je ze in water en niet in onschuldquote:Op zondag 31 maart 2024 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je geen schuld hebt, blijft er alleen maar onschuld over om ze in te wassen.
In het artikel staat dat ze hard moet lachen om een evt crush op Tom. Artikel bedoelt eigenlijk hinniken.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/bi(...)-relatie-met-ashley/
Ook tot zijn middel in de reet van Ash kruipen ?quote:Op zondag 31 maart 2024 21:11 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Randy volgt de tactiek van Glenn en het werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ben ik het ook mee eens. Die zijn amper in beeld en aan bod geweest..quote:Op zondag 31 maart 2024 21:56 schreef greysbones het volgende:
Tom geeft weer aan dat hij het niet sjiek vond dat de live niet over de genomineerden ging
ik kreg al 2 weken niks kann ikquote:Op zondag 31 maart 2024 21:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik was vandaag amper aanwezig. @:DGK_Tegengas heeft normaal opnames.
Hij moet uitkijken, dadelijk wordt hij moequote:Op zondag 31 maart 2024 22:02 schreef greysbones het volgende:
Randy heeft een liedje geschreven
Biggie Brada
waarom krijg ik nada
Ze heeft een bedankje geplaatst.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Alice bij mij mij nu ook op 1. Nog nix gehoord van Karen, maar ben dan ook niet echt actief op SM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Dotteke op 31-03-2024 22:15:36 ]
Dat ventje moet nog veel leren.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk eerder dat Ty er met zijn hoofd niet bij kan
dat BB ze gisteren zo heeft toegesproken
zal voor hem enorm oneerlijk voelen
Ja dat zei ik al, je zou bijna naar de rijmelarij van John Ewbank gaan verlangen.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:02 schreef greysbones het volgende:
Randy heeft een liedje geschreven
Biggie Brada
waarom krijg ik nada
quote:Op zondag 31 maart 2024 22:14 schreef Jockari het volgende:
@:Mario390 Alice zich oraal aan het bevredigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pff
Nee hij hoeft in deze niets te leren. Hij heeft niets verkeerds gedaan. Hij moet nooit zijn eerlijkheid en rechvaardigheidsgevoel verliezen. Hij zit met zijn kop op de goede plaats het is BB die er mee speelt.quote:
Hoezo ? Hij is gewoon aardig tegen Ashley wat moet hij dan anders?quote:Op zondag 31 maart 2024 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook tot zijn middel in de reet van Ash kruipen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 31 maart 2024 22:55 schreef Ireth het volgende:
Complotdenkers op fb
De setjes van stoelen worden zo geleverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op zondag 31 maart 2024 22:55 schreef Ireth het volgende:
Complotdenkers op fb
dit was vannacht, wat is er nieuw danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Wou dat er veel en veel meer van dat soort karakters rond liepen.....quote:Op zondag 31 maart 2024 22:39 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hij hoeft in deze niets te leren. Hij heeft niets verkeerds gedaan. Hij moet nooit zijn eerlijkheid en rechvaardigheidsgevoel verliezen. Hij zit met zijn kop op de goede plaats het is BB die er mee speelt.
Die schrijft een hele brief.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:28 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
randy had een grote bah gedaan en had nog wat wc papier over voor een leuk tekstje![]()
Ty wil het niet oppikken en hoeft ook niet hij doet niets verkeerd en heeft niets verkeerd gedaan. Alice zit gewoon weer gezellig te babbelen met Ashley.quote:Op maandag 1 april 2024 02:23 schreef freaky40 het volgende:
Alice pikt dat helemaal niet feilloos op. Ook Ty niet.
Is Dilano terug !!quote:Op maandag 1 april 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Gewoon een rat hier, getverdemme zegt Randy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |