Vorig jaarquote:Zondag 31 maart staat de 108e Ronde van Vlaanderen op het programma. De Wielerhoogmis door het Vlaamse land start dit jaar in Antwerpen en biedt als vanouds een keur aan steile (kassei)klimmetjes. De afstand is 270,8 kilometer (163 kilometer bij de vrouwen) en zoals vertrouwd tekenen de Oude Kwaremont en de Paterberg de finale.
Als het nat ligt pakt hij in iedere bocht vijf seconden.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
T beste is er bij vd poel ook wel van af. Hopelijk houdt ie wat over voor volgende week. Al denk ik dat de afwezigheid van flipsen hier betekent dat die kaart daar getrokken wordt
En dan in de laatste km erbij gaan leggenquote:Op zondag 31 maart 2024 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
De Scheldeprijs prefereren boven de Ronde van Vlaanderen, bijzonder.
Lijkt me gewoon aan het uitrijden.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
T beste is er bij vd poel ook wel van af. Hopelijk houdt ie wat over voor volgende week. Al denk ik dat de afwezigheid van flipsen hier betekent dat die kaart daar getrokken wordt
Het beste er van af 😂 Waarom zou die vol doorrijden lieve jongen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Professioneler dan de rest, op de mecaniciens na.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:24 schreef Tommeke het volgende:
Haha die fiets van Benoot. En dat voor de ploeg die overal een plan voor heeft en alle scenario’s heeft uitgedacht
Dat kan wel eens een grote wordenquote:Op zondag 31 maart 2024 16:24 schreef geitenbrei het volgende:
Die jongen vooraan kan weleens gaan verrassen dit voorjaar!
Ik denk dat hij moe is, maar ook vooral aan het inhouden is en geen risico’s neemt.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk niet dat Karrel bekend is met het begrip zelfreflectie.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:24 schreef franklop het volgende:
Karl die anderen beticht ervan door 1 bril te kijken
Volgens mij was dat een stukje zelfspot van Karrelquote:Op zondag 31 maart 2024 16:24 schreef franklop het volgende:
Karel hoort zichzelf zo graag dat ie t nog niet zou doorhebben als Sjosee al uren naast m dood op z'n stoel zitquote:Op zondag 31 maart 2024 16:24 schreef franklop het volgende:
Vooral Mathieu die dit elke keer doet.quote:
Was op het randje idd.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik weet niet of Matthews 3e gaat blijven.
Joh.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Al bij al een verdiende overwinning voor Van der Poel
Dat is een conclusie waar je niet lang over na moest denkenquote:Op zondag 31 maart 2024 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Al bij al een verdiende overwinning voor Van der Poel
En daarvoor 4e (ondanks die valpartij tegen die bloembak)quote:Op zondag 31 maart 2024 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vd poel laatste 5 jaar: 1 2 1 2 1. Fenomeen
!quote:Op zondag 31 maart 2024 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vd poel laatste 5 jaar: 1 2 1 2 1. Fenomeen
Doe gewoon even normaal en daarnaast heb je zeker nog nooit een interview na een koers gezien?quote:
Zolang hij hier niet zo lang last van gaat hebbenquote:Op zondag 31 maart 2024 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit doet me denken aan die rampdag naar Castelfidardo in Tirreno.
Dat was ook wel te zien... hij moest nog extra voer tanken op een moment dat de finish al lonkte. Dat was een veeg teken.quote:
Hopelijk juist wel, dan gaan we een knotsgekke Roubaix tegemoet.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zolang hij hier niet zo lang last van gaat hebben
Poeleke zit ook stuk, op zijn manier.quote:
Staat gewoon in mijn scorito team, zag het maanden geleden al gebeurenquote:Op zondag 31 maart 2024 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Matje er niet was geweest had Mozzato de RVV gewonnen.
Denk er maar eens over na.
Nee hopen dat iedereen weer op de kloten geeftquote:Op zondag 31 maart 2024 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hopelijk juist wel, dan gaan we een knotsgekke Roubaix tegemoet.
1quote:Op zondag 31 maart 2024 16:37 schreef franklop het volgende:
Zeg het maar, hoeveel vrouwen gaan er fietsende boven komen?
Ik denk 2
Geen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:37 schreef franklop het volgende:
Ik denk 2
3 Fem Shirin en LOTTEquote:Op zondag 31 maart 2024 16:37 schreef franklop het volgende:
Ik denk 2
Daar zit hij al naastquote:Op zondag 31 maart 2024 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Gucht wil dit snel afronden zodat ie nog even naar een van z'n maîtresses kan
Mvp in de fpclquote:Op zondag 31 maart 2024 16:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Staat gewoon in mijn scorito team, zag het maanden geleden al gebeuren
Dat was voor een beter herstelquote:Op zondag 31 maart 2024 16:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat was ook wel te zien... hij moest nog extra voer tanken op een moment dat de finish al lonkte. Dat was een veeg teken.
Ook Van der Poel is een mensch.... Ecce Homo!
Terecht puntquote:Op zondag 31 maart 2024 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hebben ook nog amper serieuze inspanningen gehad.
Het is genieten hoe hij in de Wielerclub Wattage podcast elke week hier aan herinnerd wordt door de medegasten, en het publiek elke keer lachen en applaudisseren, prachtig.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Gucht wil dit snel afronden zodat ie nog even naar een van z'n maîtresses kan
Ik wou het net zeggen, die is klaar voor de spelenquote:Op zondag 31 maart 2024 16:42 schreef Remco het volgende:
Lotte lijkt nog iets breder dan ze normaal al is.
Krajicek had altijd al gelijkquote:Op zondag 31 maart 2024 16:42 schreef Remco het volgende:
Die zat ietsje te ver en werd compleet geblokkeerd door Dygert.quote:
De witte broek helpt nietquote:Op zondag 31 maart 2024 16:42 schreef Remco het volgende:
Exact.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was voor een beter herstel
@:Zwansen
Die leek met Vos en Puck de sterkste op de Koppenberg en ze zit nu lekker in de wielen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:48 schreef DIJK het volgende:
Mag toch hopen dat wiebes eraf gepoeft wordt
Bijzonder sterk jaar dan tochquote:
Hopelijk een explosie van Vos en Puck op de Kwaremontquote:Op zondag 31 maart 2024 16:48 schreef DIJK het volgende:
Mag toch hopen dat wiebes eraf gepoeft wordt
En een mooi podium voor Politt, die met de kiezen op elkaar bleef aanhaken vandaag.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooi trouwens dat Matthews een keer gestraft wordt. Die sprint wel vaker zo.
A League of their own.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Regels van de UCI om het vrouwen-wielrennen aantrekkelijker te maken.
Over 10 jaar rijden ze in een stringquote:Op zondag 31 maart 2024 16:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Regels van de UCI om het vrouwen-wielrennen aantrekkelijker te maken.
Inclusief Lotte?quote:Op zondag 31 maart 2024 16:59 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Over 10 jaar rijden ze in een string
2024 is een goed duivenjaar.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Snelste editie ooit en dat met dit rotweer, bijzonder.
Opgejaagd door drones.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Snelste editie ooit en dat met dit rotweer, bijzonder.
Vind jij natuurlijk doodzonde, dat er bier wordt weggegooidquote:Op zondag 31 maart 2024 17:00 schreef tong80 het volgende:
Vooraf werden de toeschouwers opgeroepen zich te gedragen en alle renners te respecteren. Nu Mathieu van der Poel lijkt af te stevenen op zijn derde winst in de Ronde van Vlaanderen gaat het op de laatste passage van de Oude Kwaremont toch weer mis. Toeschouwers roepen luidkeels afkeurend naar de wereldkampioen en gooien bier.In de E3 Saxo Classic ging het dit seizoen ook al eens mis. Op een kleine 40 kilometer van de streep gebeurde het jammerlijke tafereel. Toen zagen we verschillende middelvingers, duimpjes omlaag en hoorden we ook boe-geroep. Ook leek het erop dat een van de fans spuugde richting Van der Poel.
Vlaams volksgebruik.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:00 schreef tong80 het volgende:
Vooraf werden de toeschouwers opgeroepen zich te gedragen en alle renners te respecteren. Nu Mathieu van der Poel lijkt af te stevenen op zijn derde winst in de Ronde van Vlaanderen gaat het op de laatste passage van de Oude Kwaremont toch weer mis. Toeschouwers roepen luidkeels afkeurend naar de wereldkampioen en gooien bier.In de E3 Saxo Classic ging het dit seizoen ook al eens mis. Op een kleine 40 kilometer van de streep gebeurde het jammerlijke tafereel. Toen zagen we verschillende middelvingers, duimpjes omlaag en hoorden we ook boe-geroep. Ook leek het erop dat een van de fans spuugde richting Van der Poel.
Dat is ook niet aardig.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Vind jij natuurlijk doodzonde, dat er bier wordt weggegooid
Steve Bauer staat nog steeds op de most wanted list.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vlaams volksgebruik.
En dat is zelfs niet eens alleen maar anti-kaaskopgedrag.
Zelfs onderling scholden/schelden supportersgroepen elkaar de huid vol.
Je was voor Van Looy en dus fel tegen Merckx.
De Vlaeminck versus Maertens, dat was de hel.
Alleen als er slechts 1 Belg overblijft die de strijd kan aangaan, dan worden de rijen gesloten.
Miljoenen Vlamingen die Criquielion en Gilbert aanmoedigen.
Bah.
Arme Steve.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Steve Bauer staat nog steeds op de most wanted list.
Die koers ken ik nietquote:Op zondag 31 maart 2024 17:07 schreef Szura het volgende:
Beetje doorfietsen aub, City - Arsenal begint zo
Ook dat.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En R.I.P. Claudy. Veel te vroeg gegaan.
De helaasheid der dingenquote:
Dat is al jaren bij De Rondequote:Op zondag 31 maart 2024 17:10 schreef Zwansen het volgende:
Moeten we nu wachten tot de finish van de vrouwen om onze Mathieu op het podium te zien?
Het verdriet van België.quote:
Ik heb het meegemaakt in 2000 bij het WK-veldrijden.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vlaams volksgebruik.
En dat is zelfs niet eens alleen maar anti-kaaskopgedrag.
Zelfs onderling scholden/schelden supportersgroepen elkaar de huid vol.
Je was voor Van Looy en dus fel tegen Merckx.
De Vlaeminck versus Maertens, dat was de hel.
Alleen als er slechts 1 Belg overblijft die de strijd kan aangaan, dan worden de rijen gesloten.
Miljoenen Vlamingen die Criquielion en Gilbert aanmoedigen.
Bah.
Zo, dat is lang geleden.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Steve Bauer staat nog steeds op de most wanted list.
2000?quote:Op zondag 31 maart 2024 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het meegemaakt in 2000 bij het WK-veldrijden.
Ha ha. De Clerc janken en Groenendaal bespot.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
2000?
Dat is voor jouw doen nog vrij recent!
(Voor mij ook, nu ik er over nadenk.)
Toch ben ik stiekem een beetje voor Grote Sterke Vos en De Kleine Puck.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel op het tandvlees al.
Als Longo Borghini het vandaag niet afmaakt gaat ze nooit winnen.
Ik ken alleen Reinier.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. De Clerc janken en Groenendaal bespot.
quote:Op zondag 31 maart 2024 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. De Clerc janken en Groenendaal bespot.
Wel gevallen eerder vandaag.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel op het tandvlees al.
Als Longo Borghini het vandaag niet afmaakt gaat ze nooit winnen.
Stiekem?quote:Op zondag 31 maart 2024 17:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toch ben ik stiekem een beetje voor Grote Sterke Vos en De Kleine Puck.
En Eric Swinkels dan?quote:Op zondag 31 maart 2024 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nico Swinkels heeft jaren van haar carrière weggegooid bij Jumbo.
Jammer dat ze dan net vertrekt voordat de werken van Djos en Jantje Boven echt effect hebben.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nico Swinkels heeft jaren van haar carrière weggegooid bij Jumbo.
Kleiduiven. Zilver op OS-88. Je hebt ook nog Edwin.quote:
Ik ben sowieso voor Puckquote:Op zondag 31 maart 2024 17:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toch ben ik stiekem een beetje voor Grote Sterke Vos en De Kleine Puck.
Welnee man. Zilver in Montréal 1976.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kleiduiven. Zilver op OS-88. Je hebt ook nog Edwin.
quote:Op zondag 31 maart 2024 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Die lijsten we in.
Van Empel kan niet beterquote:Op zondag 31 maart 2024 17:25 schreef wimderon het volgende:
Van Empel en Vollering zouden zich op zich ook nuttig kunnen gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |