Was wel beter geweest, maar gisteravond zei BB dat het nog zwaarder zou worden. We zullen zien.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel was afgelopen week ook weer.
Maar eigenlijk had ik wel verwacht dat ze de laatste twee weken gewoon eten zouden krijgen en lekker mochten douchen.
Het ziet er voorals nog niet zwaar uit,quote:Op zondag 31 maart 2024 14:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was wel beter geweest, maar gisteravond zei BB dat het nog zwaarder zou worden. We zullen zien.
Pannenkoekquote:Op zondag 31 maart 2024 14:59 schreef Kissingbird het volgende:
Alice denkt voor eten, want we hebben coins nodig zegt ze met een mond vol eten
Triest toch.....zou opstappen als het zo duidelijk is wat moet je daar nog zoeken.......quote:Op zondag 31 maart 2024 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt van haar mag ashley naar de shop. Jimmy zegt ik kan er mee leven als ze weer geld van de pot pakt
quote:Op zondag 31 maart 2024 15:00 schreef Verida het volgende:
Ash moet nu gewoon lekker boodschappen gaan doen volgens het lijstje en dan in ieder geval haar souveniertasje halen
Het lijkt er wel opquote:Op zondag 31 maart 2024 15:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zullen ze echt zo dom zijn, om Ashley weer een greep uit de pot te laten doen ....
Wordt die toch nog gebruikt.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
Bewoners deze week wordt er verder geewinkeld in de bb shop
en de valuta daar is nog steeds coins
coins die jullie blijkbaar niet zo snel uitgeven en waarom is mij een raadsel
coins game met een doorlopende opdracht
er komt een naam op het scherm, daar komen verschillende symbolen deze moet je onthouden
daarvoor heb je 20 seconden
dan heb je 40 seconden de tijd om die symbolen in te vullen op de ipad bij de DBK
je hebt maar 1 kans om het goed in te vullen
je verdient 5 coins bij het juiste antwoord
elkaar helpen mag niet
daar staat een boete op van 1000 euro uit de jackpot
Die mogen gewoon lekker dingen voor zichzelf kopen, dat hebben ze de afgelopen week ook gedaan.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:03 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom zou bv een tom of tyron die zuinig zijn geweest met hun coins meer moeten uitgeven in de winkel dan mensen die alles opmaken.
Denk je nu dat Ashley wel mee wil gaan doen...want ze wilde 3coins niet inleveren voor de shop.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Die mogen gewoon lekker dingen voor zichzelf kopen, dat hebben ze de afgelopen week ook gedaan.
En dan iedereen gewoon weer de minimale coins inleggen avondeten te kopen, voor die coins kunnen ze nu spelen,
Als ze nu toch gewoon 5 coins wint in die opdracht, kan ze toch gewoon weer meedoen met de dagelijkse boodschappen?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je nu dat Ashley wel mee wil gaan doen...want ze wilde 3coins niet inleveren voor de shop.
Alweer morgen? Dat zou dan al drie dagen op rij zijn en Jimmy is al 2 keer geweestquote:Op zondag 31 maart 2024 15:08 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik had echt eerst jimmy weer laten gaan. Kijken of er andere dingen zijn en wat de special offers zijn. Dan kan ashley morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En iedereen is zo blij voor haarquote:Op zondag 31 maart 2024 15:10 schreef freaky40 het volgende:
Nou nou, wat een omslag, Ash naar de winkel.
Ze heeft er 8zegt ze net.......quote:Op zondag 31 maart 2024 15:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ze nu toch gewoon 5 coins wint in die opdracht, kan ze toch gewoon weer meedoen met de dagelijkse boodschappen?
Die 2 coins die ze had, wilde ze bewaren voor haar jongens, als souveniertje.
8 dan. Ze vond het vorige week niet noodzakelijk om die 8 op te maken.quote:
Het is wat IK zou doen hé. Ik vertrouw haar niet. Net als de meeste bewoners.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alweer morgen? Dat zou dan al drie dagen op rij zijn en Jimmy is al 2 keer geweest
jimmy kan eerlijk vertellen wat er ligt, maar BB kan er morgen gewoon andere dingen neerleggen, voor andere prijzenquote:Op zondag 31 maart 2024 15:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het is wat IK zou doen hé. Ik vertrouw haar niet. Net als de meeste bewoners.
En jimmy verteld wel eerlijk wat er ligt en voor hoeveel. Ashley kan het gewoon anders doorgeven.
Maar we zullen zien. Misschien heeft ze geleerd van vorige week
Ja, ik baal ook meer en meer van de grote Ashley show .....quote:Op zondag 31 maart 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
Ik ga lekker wat anders doen dan naar dit toneelstukje te kijken.....
Als ze ervan geleerd heeft dan koopt ze gewoon wat ze kan kopen. That's the gamequote:Op zondag 31 maart 2024 15:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het is wat IK zou doen hé. Ik vertrouw haar niet. Net als de meeste bewoners.
En jimmy verteld wel eerlijk wat er ligt en voor hoeveel. Ashley kan het gewoon anders doorgeven.
Maar we zullen zien. Misschien heeft ze geleerd van vorige week
Zeker! Dat gaat denk ik ook wel gebeuren deze weekquote:Op zondag 31 maart 2024 15:13 schreef Verida het volgende:
[..]
jimmy kan eerlijk vertellen wat er ligt, maar BB kan er morgen gewoon andere dingen neerleggen, voor andere prijzen
En als ze wel mee had gedaan had ze allang op 0 gestaan.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:12 schreef Verida het volgende:
[..]
8 dan. Ze vond het vorige week niet noodzakelijk om die 8 op te maken.
ze had genoeg aan brood.
Ook Ash wist niet wat er nog met de coins zou moeten gebeuren, dus dan is het helemaal niet gek dat ze een kleine reserve wilde houden, buiten die 2 die ze voor haar jongens wilde bewaren.
Ik hoor het haar niet denken. Ze overleggen samen en laten we elkaar gewoon helpen zegt Ashleyquote:Op zondag 31 maart 2024 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Alice neemt weer de leiding, de blaag. Je hoort Ashley denken...
Dat laatste is werkelijk onmogelijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Alice is zo geobsedeerd door eten. Niet normaal. Vorige week ook, als er iemand terug kwam van de winkel was zij de eerste die bij de tas stond om hem uit te laden.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:14 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER: stream1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: stream 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze deelt ook niets van wat zijzelf koopt. Ze mogen er wel even aan ruiken, dat is dan wel weer lief van haar.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Alice is zo geobsedeerd door eten. Niet normaal. Vorige week ook, als er iemand terug kwam van de winkel was zij de eerste die bij de tas stond om hem uit te laden.
quote:Op zondag 31 maart 2024 15:17 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zit ondertussen mijn spel te luisteren maar alles moet gaan zoals Alice zegt als iemand iets voorstelt weet zei het beter zowel met de boodschappen en nu met de taken indelen, ok top lijkt de werkgever wel daar in huis Mevr regelt het allemaal en wilt alles zoals zij wil
Dat is helemaal niet waar, ze overlegt en vraagt wat andere denken, ook Ashley doet meer in dit gesprekquote:Op zondag 31 maart 2024 15:17 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zit ondertussen mijn spel te luisteren maar alles moet gaan zoals Alice zegt als iemand iets voorstelt weet zei het beter zowel met de boodschappen en nu met de taken indelen, ok top lijkt de werkgever wel daar in huis Mevr regelt het allemaal en wilt alles zoals zij wil
Ja gaat teveel opvallen bb met benoemen er zijn mensen nog niet geweest of zoquote:Op zondag 31 maart 2024 15:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik baal ook meer en meer van de grote Ashley show .....![]()
![]()
ja maar ik hoor echt Als ash wat voorstelt alice het overneemt en het toch weer veranderd ze neemt echt heel erg het voortouw met allesquote:Op zondag 31 maart 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, ze overlegt en vraagt wat andere denken, ook Ashley doet meer in dit gesprek
Desinformatie waar Poetin nog wat van kan leren.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, ze overlegt en vraagt wat andere denken, ook Ashley doet meer in dit gesprek
Hij zei gewoon dat IEDEREEN de kans moest krijgen om naar het winkeltje te gaan. Dat Ashley vorige week niet mocht van 'de groep' is niet haar schuld.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja gaat teveel opvallen bb met benoemen er zijn mensen nog niet geweest of zo
Pfff rustig joh iedereen of mensen die nog niet geweest zijn komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zei gewoon dat IEDEREEN de kans moest krijgen om naar het winkeltje te gaan. Dat Ashley vorige week niet mocht van 'de groep' is niet haar schuld.
Jip en in de SV staat alles, ook wat er vannacht en vanmorgen geweest isquote:Op zondag 31 maart 2024 15:20 schreef GayGuy het volgende:
Uitzending niet gezien. Was pad om 5 uur pas thuis, en was aangeschoten. Haha. Karen eruit, begrijp ik?
quote:Op zondag 31 maart 2024 15:23 schreef mazaru het volgende:
Tyron denkt 'ik ga ook in de cocoon zitten met een sip hoofd, misschien levert het me stemmen op
Niet meebetalen en ook niets willen hebben, ze zat diep in de zelfmedelijdenmodus.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:22 schreef woxxel2 het volgende:
Ash is de vorige keer niet naar de winkel geweest omdat ze niet wou meebetalen voor de boodschappen, is dan ook niet gek dat anderen dan gaan
quote:Op zondag 31 maart 2024 15:22 schreef woxxel2 het volgende:
Ash is de vorige keer niet naar de winkel geweest omdat ze niet wou meebetalen voor de boodschappen, is dan ook niet gek dat anderen dan gaan
Gaan we deze dicussie nu weer opnieuw voeren,quote:Op zondag 31 maart 2024 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet meebetalen en ook niets willen hebben, ze zat diep in de zelfmedelijdenmodus.
Jij kan horen wat hij denkt?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:23 schreef mazaru het volgende:
Tyron denkt 'ik ga ook in de cocoon zitten met een sip hoofd, misschien levert het me stemmen op
Ja nieuwe ronde, maar ze maken er nu van dat zij in de vorige ronde niet is geweest en dus mag gaanquote:Op zondag 31 maart 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Gaan we deze dicussie nu weer opnieuw voeren,
Doen we maar niet, iedereen heeft daar zijn plasje al over gedaan.
Nieuwe ronde nieuwe kansen
Hij heeft net een spel verloren waarbij hij 5 zoins kon verdienen om eten van te kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar niet van? Hij verliest een spelletje net, hij kreeg gisteren een tik op de vingers van BB, Ashley mag boodschappen halen, de haatgroep is uit elkaar gespat. Het leven kan soms zo hard zijn.quote:
BS weer. Overdrijven is wel je hobby he?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar niet van? Hij verliest een spelletje net, hij kreeg gisteren een tik op de vingers van BB, Ashley mag boodschappen halen, de haatgroep is uit elkaar gespat. Het leven kan soms zo hard zijn.
Druifje?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
BS weer. Overdrijven is wel je hobby he?
Dus dat.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Lees dat hier meer, maar waar komt dat vandaan die informatie?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:29 schreef kater1 het volgende:
Wat een landerige sfeer in BB. Gelukkig schijnen we een freeze te krijgen. Dat verzet de zinnen weer even.
Nope niet vandaag hoor.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:29 schreef kater1 het volgende:
Wat een landerige sfeer in BB. Gelukkig schijnen we een freeze te krijgen. Dat verzet de zinnen weer even.
Freeze bleek een spel te zijn, de vrouw van Glenn was er voor een spel net als voor meerder mensen iemand er was. In de SV staat wel een verslagquote:Op zondag 31 maart 2024 15:29 schreef kater1 het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2024 15:31 schreef Luna68 het volgende:
Ty gaat het nog moeilijk krijgen in de wereld buiten BB waar je veel vaker onrechtvaardigheid tegenkomt dan in dat huis daar.
Misschien moet Alice hem even gaan vragen of hij een hond wil
Las ik hier maar bleek helaas vals gerucht....quote:Op zondag 31 maart 2024 15:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lees dat hier meer, maar waar komt dat vandaan die informatie?
Wie zegt dat er een ticket staat en ook nog of ze hem gaat kopen?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:35 schreef OmaJacky het volgende:
Waarom zou Ty niet even mogen balen, hij verliest een spel, Ashley mag naar de winkel waar waarschijnlijk een ticket te koop staat dus nog meer geld uit de pot. Niemand geeft tegengas dat ze eigenlijk vinden dat ash niet zou mogen. Weer naar die winkel en coins moeten uitgeven.
Op hun donder gekregen van BB dat ze Ashley beter moeten behandelen.
Dus dan maar even terug trekken en daar even boos zijn ipv binnen de boel opstelten zetten.
Ik snap m wel.
Ja, maar B.B. wil dat ze uitgegeven worden en niet bewaren....quote:Op zondag 31 maart 2024 15:12 schreef Verida het volgende:
[..]
8 dan. Ze vond het vorige week niet noodzakelijk om die 8 op te maken.
ze had genoeg aan brood.
Ook Ash wist niet wat er nog met de coins zou moeten gebeuren, dus dan is het helemaal niet gek dat ze een kleine reserve wilde houden, buiten die 2 die ze voor haar jongens wilde bewaren.
Ik schrijf toch waarschijnlijk! En daar hebben de bewoners over gespeculeerd dat die er zou kunnen staan.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een ticket staat en ook nog of ze hem gaat kopen?
Lees nu 2 x zoins in je posten, nieuw woord voor coins?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
Glen heeft geen zin om zoins uit tegeven
Maar hij mag van het bordje van Ash mee eten, zij eet toch niet veel zegt ze
Hij kan ook wel een beetje van Jimmy meekrijgen
We weten het niet he....de wonderen zijn de wereld nog niet uit...en dat hebben we nog pas mee gemaakt.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee een type fautjuhquote:Op zondag 31 maart 2024 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lees nu 2 x zoins in je posten, nieuw woord voor coins?
Ik denk het niet. Zal wel heel simpel zijn om die mogelijkheid er in te houden, net zoals al die vrijstellingen.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
We weten het niet he....de wonderen zijn de wereld nog niet uit...en dat hebben we nog pas mee gemaakt.
Lezen!!quote:Op zondag 31 maart 2024 15:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, valt niet mee hypocriet te zijn en sommige doen het met gemak en andere zijn liever trouw aan hun principes....quote:Op zondag 31 maart 2024 15:31 schreef Luna68 het volgende:
Ty gaat het nog moeilijk krijgen in de wereld buiten BB waar je veel vaker onrechtvaardigheid tegenkomt dan in dat huis daar.
Misschien moet Alice hem even gaan vragen of hij een hond wil
Ik snap ook niet waarom dat dan niet benoemd mag worden. Het is toch te zien op de streams? En het is hier commentaar op de streams.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:35 schreef OmaJacky het volgende:
Waarom zou Ty niet even mogen balen, hij verliest een spel, Ashley mag naar de winkel waar waarschijnlijk een ticket te koop staat dus nog meer geld uit de pot. Niemand geeft tegengas dat ze eigenlijk vinden dat ash niet zou mogen. Weer naar die winkel en coins moeten uitgeven.
Op hun donder gekregen van BB dat ze Ashley beter moeten behandelen.
Dus dan maar even terug trekken en daar even boos zijn ipv binnen de boel opstelten zetten.
Ik snap m wel.
Denk dat hij nog steeds heel boos is, maar dat mogen ze niet meer zijn naar haar.quote:
Zo zie ik het totaal niet. Iedereen zegt iets en stelt iets voor. Ook Alice, er kwamen er meerdere met ideeën. Alice houdt ze echt niet onder schot...quote:Op zondag 31 maart 2024 15:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Snap ik, maar hij zit in een spel en denk dat ie dat anders ingeschat heeft. De wereld buiten BB is ook niet altijd rechtvaardig en daar moet je ook mee om leren gaan.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, valt niet mee hypocriet te zijn en sommige doen het met gemak en andere zijn liever trouw aan hun principes....
Ook zeker.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat hij nog steeds heel boos is, maar dat mogen ze niet meer zijn naar haar.
Dat bedrag wat ze nu kunnen winnen is altijd al de doelstelling van BB geweest.
En daar hebben ze een wat naïef meisje voor gebruikt om het omlaag te brengen.
Vermoedelijk hebben ze ook instructies gehad wat ze moesten doen?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:45 schreef mazaru het volgende:
Glenn over zijn vrouw. Hij snapt niet waarom hij niet even heeft gewacht. Maar zij riep ook van 'los het op! los het op!
Dat hoort ook bij BB en ook bij het echte leven. Soms moet je gewoon dingen accepteren ook al vind je het niet leuk.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ook zeker.
Daarnaast hij zit ook nog steeds opgescheept met iemand die ie niet mag (hij niet alleen en imo zeer begrijpelijk), iemand die cónstant irritant is. Das moeilijk hoor 11 weken. Snap hem zo goed.
Jawel, vanmiddag noemden ze de correcte tijd.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:46 schreef freaky40 het volgende:
Ze weten daar blijkbaar nog niet dat de zomertijd is in gegaan.
quote:Op zondag 31 maart 2024 15:46 schreef Ireth het volgende:
Ashley "ik ben zo futloos..."
MeneerIreth "net als je haar..."
Ja maar dán kun je nog ontvluchten en is het niet 24/7. En precies daar ligt de crux.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hoort ook bij BB en ook bij het echte leven. Soms moet je gewoon dingen accepteren ook al vind je het niet leuk.
Ze hadden meer tijd. De anderen hebben ook dingen besproken met hun bekenden, dus ze mochten praten. Ik denk dat het gewoon de zenuwen warenquote:Op zondag 31 maart 2024 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoedelijk hebben ze ook instructies gehad wat ze moesten doen?
Waarschijnlijk hadden ze het idee dat het winkeltje er niet meer zou zijn en nu komen er gewoon weer frustraties boven die er vorige week ook al waren..quote:Op zondag 31 maart 2024 15:46 schreef Joyce-43 het volgende:
de hele ochtend en ook gisteren is alles goed en er is sprake van die coins en winkel en Ty doet weer moeilijk omdat hij eventueel denkt dat Ash die kaart gaat kopen ( hij had haar vorige week beter kunnen laten gaan meteen scheelde 17K) maar ok dit terzijde ik vind hem nu vrij kinderachtig reageren zeker omdat gisteren en vanmorgen weer allemaal goed ging.
Dat is waar. Maar dat hoort echt bij BB. Ik denk dat hij het heel erg onderschat heeft.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar dán kun je nog ontvluchten en is het niet 24/7. En precies daar ligt de crux.
Ze heeft alleen die vrijstelling gekocht, verder niets van thuis, brieven, foto's of telefoontjes e.d.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:40 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijk. ze koopt alles en zo krijgen andere geen eerlijke kans
ja ok ik vind wel dat alice het laatste woord van alles nam en tuurlijk hield ze ze niet onder schot maar soms kan je er niets meer tegen in brengen maar geeft verders niet dit is zoals ik vernomen hebquote:Op zondag 31 maart 2024 15:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo zie ik het totaal niet. Iedereen zegt iets en stelt iets voor. Ook Alice, er kwamen er meerdere met ideeën. Alice houdt ze echt niet onder schot...
Tis een beetje net als kristof toen, die vond iedereen "haantje de voorste" maar dat kwam voornamelijk omdat de rest zijn bek niet open deed. Tom of Tyron of Randy kwamen niet met ideeën over de taakverdeling. Alice dus wel. Net als Ashley en Glenn. Jim zei alleen dat hij het koken al deed en eventueel kon bijspringen waar nodig.
Nee maar wel iedereen voor van alles uitgemaakt die dat wel deed.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft alleen die vrijstelling gekocht, verder niets van thuis, brieven, foto's of telefoontjes e.d.
Goed die vrijstelling was ineens 20 K, dat dan weer wel.
Maar bij alle andere gelegenheden dat er dingen konden worden gekocht heeft ze dat niet gedaan.
Nou ja, in elk van andere seizoenen was er niet zo’n persoon te vinden. Ja Theo misschien, maar die was gelukkig snel weg. Ik snap het echt supergoed. Plus ik zou zelf ook vaak denken ‘hoeveel leuker zou m’n avontuur zijn geweest als zij hier niet was’. Een terechte gedachte imo.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat hoort echt bij BB. Ik denk dat hij het heel erg onderschat heeft.
En een schoonheidsslaapje van een paar duizend euro.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft alleen die vrijstelling gekocht, verder niets van thuis, brieven, foto's of telefoontjes e.d.
Maar bij alle andere gelegenheden dat er dingen konden worden gekocht heeft ze dat niet gedaan.
Omdat ze niet bij 1e groepje zat. Anders zeker weten wel gedaan. En terecht dan ook. Alleen had ze dan ook niet gewacht tot 40 euro boven het minimum maar gelijk bij 1000 gedruktquote:Op zondag 31 maart 2024 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Buiten kan je zelf bepalen of je er van weg loopt of aangaat....Hier niet....hier moet je je dan zelf verloochenen.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:45 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Snap ik, maar hij zit in een spel en denk dat ie dat anders ingeschat heeft. De wereld buiten BB is ook niet altijd rechtvaardig en daar moet je ook mee om leren gaan.
Het is wat het is.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nou ja, in elk van andere seizoenen was er niet zo’n persoon te vinden. Ik snap het echt supergoed. Plus ik zou zelf ook vaak denken ‘hoeveel leuker zou m’n avontuur zijn geweest als zij hier niet was’. Een terechte gedachte imo.
O dat zou ook kunnen. Ik heb er niets van gezien dus kan er weinig zinnigs over zeggenquote:Op zondag 31 maart 2024 15:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hadden meer tijd. De anderen hebben ook dingen besproken met hun bekenden, dus ze mochten praten. Ik denk dat het gewoon de zenuwen waren
Volgens mij hoorde ik Alice daarstraks tegen Tom iets zeggen over zijn moeder tijdens het spel. Dat de vrouw meer dan 2 uur had gereden en hij geen eens een gesprekje voerde maar op zoek ging naar zijn token. Alice had nog wel ff met haar gepraat geloof ik. Ze vond het sneu dat die vrouw hier meer dan 2 uur voor had gereden. Misschien dat Tom daar nu mee zit...quote:
Ik hoorde ze praten. Alice is niet gaan zoeken maar bleef vragen stellen aan haar vriend. Dus ze mochten het wel.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zou ook kunnen. Ik heb er niets van gezien dus kan er weinig zinnigs over zeggen
Is kijken wat er nu gebeurt als Ty en Tom wel hun coins voor de boodschappen willen delen maar niet hun eigen geld....quote:Op zondag 31 maart 2024 15:51 schreef OmaJacky het volgende:
Ja hoor Glenn: als ik 30 coins had gehad had ik gezegd hier doe maar boodschappen.
Terwijl dus Ty en Tom hun coins goed hebben gespaard.
Jawel, maar de gevoelens mogen er wel zijn en zijn imo begrijpelijk, dus ook dat is wat het isquote:
Misschien volgend jaar een aparte COS ernaast voor slechthorenden voor het clubje dat in alles hoort wat het wil horenquote:Op zondag 31 maart 2024 15:50 schreef sly-nl het volgende:
Het is al errug genoeg dat die Ashley nog in dat huus rondstruint en wegkomt met al haar enge gedrag al wekenlang![]()
Dan heb je daarbovenop in de cos nog een vast clubje kinders dat ook nog de boel volledig verdraait in haar voordeel![]()
wTf
Best vervelend.. en het stopt ook niet. Echt sneu wel, want het kán leuk zijn, een beetje cossen of de cos lezen.
Ik snap het ook wel hoor. Het lijkt mij in ieder geval vreselijk om daar een paar maanden opgesloten te zitten. En zeker als je nog zo jong bent.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jawel, maar de gevoelens mogen er wel zijn en zijn imo begrijpelijk, dus ook dat is wat het isZeker in een 24/7 80 dagen durende situatie inmiddels, met een imo erg erg moeilijk/vermoeiend persoon. Snap het echt heel goed.
Maar ach ja
nu 20 coinsquote:Op zondag 31 maart 2024 15:56 schreef chufi het volgende:
Moeten ze nog steeds 30 coins meebrengen, want ze zijn natuurlijk weer een persoon minder
20quote:Op zondag 31 maart 2024 15:56 schreef chufi het volgende:
Moeten ze nog steeds 30 coins meebrengen, want ze zijn natuurlijk weer een persoon minder
Nee is verlaagd naar 20 coinsquote:Op zondag 31 maart 2024 15:56 schreef chufi het volgende:
Haha ik dacht net precies hetzelfdequote:Op zondag 31 maart 2024 15:56 schreef happyme28 het volgende:
Toch erg dat ik liever naar de stream met Tom kijk die naar zijn muur staart dan een stream waar Ashley aan het praten is.
Dat ventje van hem! Wat een schattig kereltje is dat. Ik verstond geen woord van wat het kind zei, maar ik kreeg er wel een brok in mijn keel van. Net als dat dochtertje van Glenn. Te schattig!quote:Op zondag 31 maart 2024 15:58 schreef humpty het volgende:
Heb met Tom te doen knuffeltje van Fil en de foto bij zich
zal zoveel in zijn hoofd omgaan
Haha ja dat kan. Mij lijkt het een geweldige ervaring. Alleen hoeven voor mij al die camera’s en op tv komen en voer worden voor het internetkanibalisme niet ;p dus dan wordt het lastig.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel hoor. Het lijkt mij in ieder geval vreselijk om daar een paar maanden opgesloten te zitten. En zeker als je nog zo jong bent.
Oh, dat zal zeker.......quote:Op zondag 31 maart 2024 15:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik Alice daarstraks tegen Tom iets zeggen over zijn moeder tijdens het spel. Dat de vrouw meer dan 2 uur had gereden en hij geen eens een gesprekje voerde maar op zoek ging naar zijn token. Alice had nog wel ff met haar gepraat geloof ik. Ze vond het sneu dat die vrouw hier meer dan 2 uur voor had gereden. Misschien dat Tom daar nu mee zit...
Lekkere tactische opmerking weer van Alicequote:Op zondag 31 maart 2024 15:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik Alice daarstraks tegen Tom iets zeggen over zijn moeder tijdens het spel. Dat de vrouw meer dan 2 uur had gereden en hij geen eens een gesprekje voerde maar op zoek ging naar zijn token. Alice had nog wel ff met haar gepraat geloof ik. Ze vond het sneu dat die vrouw hier meer dan 2 uur voor had gereden. Misschien dat Tom daar nu mee zit...
Of voor alle drie. Is voor ons ook leukquote:Op zondag 31 maart 2024 16:02 schreef Luna68 het volgende:
Zou leuk zijn als er voor Glenn, Jimmy of Tom vandaag toch nog een freeze komt nu de familie toch al een eind heeft gereisd om daar te zijn
Dat heeft ze Tom niet gezegd maar hij vertelde dat haarquote:Op zondag 31 maart 2024 15:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Straks zit Bart achter de kassa, je weet maar nooitquote:Op zondag 31 maart 2024 16:05 schreef humpty het volgende:
Nee he andere stream Ashley hoe laat is het Ran
Randy gaat staan en gaat kijken hoe laat het is![]()
Nou ze mag shoppen maar gaat eerst tanden poetsen
Jammer dat we niet mogen kijken. Lijkt me een interessant gesprek. Denk ze beiden balen van de grote Ash show.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:03 schreef humpty het volgende:
Tyron komt bij Tom liggen ...je mist thuis he ik ook
Je weet nooit wie je onderweg tegenkomtquote:Op zondag 31 maart 2024 16:06 schreef Ireth het volgende:
"Ze heeft een groene trui en heel lang haar..."
"Barbie..."
Ashley gaat nog ff haar tanden poetsen voor ze naar de shop gaat. Verwacht ze te gaan bekken met BB ofzo??
Ik zou Danny en Glen weleens willen horen over haar als ze thuis zijnquote:Op zondag 31 maart 2024 16:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jammer dat we niet mogen kijken. Lijkt me een interessant gesprek. Denk ze beiden balen van de grote Ash show.
Van het merendeel vraag ik me toch af of ze niet uit een 3D-printer zijn komen rollen.quote:
Ze doet toch altijd zo raar met haar tong, blijkbaar zit er heel vaak shit tussen haar tanden ofzo. Denk ik. Ze weet, tv-momentje.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:06 schreef Ireth het volgende:
"Ze heeft een groene trui en heel lang haar..."
"Barbie..."
Ashley gaat nog ff haar tanden poetsen voor ze naar de shop gaat. Verwacht ze te gaan bekken met BB ofzo??
Ja ik ook. Eerlijk gezegd zou ik het nu ook prachtig vinden als ze nog een vrijstelling kooptquote:
Stream 1quote:
Toch ff bekken onderwegquote:Op zondag 31 maart 2024 16:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is keilang 'onderweg' idd. Normaal was het 1 of 2 min en was er beeld op de shop
welke 6 minuten?quote:Op zondag 31 maart 2024 16:12 schreef mazaru het volgende:
Glenn baalt dat hij die 6 minuten niet heeft gebruikt om te babbelen
Ufff dat is wel heel erg cheap.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor normale coins. 8 stuks zag ik een vrijstelling dacht ik. Die heeft ze natuurlijk precies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee dan modelleert ze haar lippen in de goede stand.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze doet toch altijd zo raar met haar tong, blijkbaar zit er heel vaak shit tussen haar tanden ofzo. Denk ik. Ze weet, tv-momentje.
Echt?quote:Op zondag 31 maart 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Glen zal wel balen dat hij niet meebetaald heeft
Dat gevoel krijg ik ook een beetje 😅 Maar goed, we’ll never know.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:19 schreef OmaJacky het volgende:
Dat heeft BB even gauw in de shop gezet toen hij wist dat ash mocht shoppen.![]()
![]()
![]()
Die mocht gewoon van het bordje van Ash meeeten.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Jij kan gedachte lezen?quote:Op zondag 31 maart 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Had Alice dat ook gezegd tegen Tom?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als het haar nou gegund was (omdat het onterecht zou zijn geweest) dan zou ik het een mooie verhaallijn vinden, maar ik gun het haar niet na alles alle 11 weken lang ;p Dus kutverhaal.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:20 schreef ledn81 het volgende:
Prachtige beelden voor de verhaallijn.
Iemand die het nooit gegund werd naar de winkel te gaan, komt nu met de meeste boodschappen de hut in voor maar 10 coins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |