Prima tochquote:Op zondag 31 maart 2024 12:27 schreef Jockari het volgende:
Als iemand een betere TT heeft graag, moest iets verzinnen. Geef maar door aan @:Dotteke
ik wil hem niet zien!! ik druk weg..quote:Op zondag 31 maart 2024 12:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
Iedere keer als ik Danny zie in deze SL verwacht ik toch dat er 2 minions voorbij komen. Hij doet me zo denken aan Gru.
Rare vraag misschien maar wat is het verschil dan tussen plus en stief,werkelijk geen idee van.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:27 schreef Jockari het volgende:
Als iemand een betere TT heeft graag, moest iets verzinnen. Geef maar door aan @:Dotteke
Weer een pluim die er in moet.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:34 schreef Ireth het volgende:
Ow wat is Ashley ineens blij en aardig tegen Alice?
Ik zou ze gewoon televisie en social media geven. Weten ze allesquote:Op zondag 31 maart 2024 12:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom in godsnaam krijgen ze zoveel info van de buitenwereld .....
ja bizar hequote:Op zondag 31 maart 2024 12:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom in godsnaam krijgen ze zoveel info van de buitenwereld .....
Klinkt vriendelijker, wij zeggen bonusquote:Op zondag 31 maart 2024 12:35 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Rare vraag misschien maar wat is het verschil dan tussen plus en stief,werkelijk geen idee van.
Klopt. Die heb ik bij de domino gezien.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:38 schreef Polleke1234 het volgende:
Die eiffeltoren staat in de kast bij de tv.
Toch nog wat geleerd dan op zondagochtend,had er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klinkt vriendelijker, wij zeggen bonus
Gelukkig weer wel gewoon met z'n allen aan tafel.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
Queen terug gewoon bezig. Iedereen inpalmend intussen. Is Karen al vergeten.
[ afbeelding ]
Ik liet ze stikken.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Gelukkig weer wel gewoon met z'n allen aan tafel.
Echte familiedagquote:Op zondag 31 maart 2024 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
2 moeders, broertje , bart, harydar, vader jimmy
Yeahquote:Op zondag 31 maart 2024 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ipv de meubelboulevard met Pasen gaan we naar BB
ze hebben blijkbaar een spel gespeeld waar familieleden hints mochten geven met een bordje/kaartje met woorden. ze moesten iets van tokens zoeken? ik dacht gehoord te hebben dat Randy en Ty en Ashley elk geval een token hebben gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik hou me ook al zo in. Ik zat net naar Alice te luisteren en heb niets getyptquote:Op zondag 31 maart 2024 12:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Slaat nergens op die sl's . Ik had me voorgenomen vandaag positief te blijven. Valt niet me zo, hoor.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2024 12:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat ze de boel zo opengooien in de laatste twee weken, afgesloten van de buitenwereld ...
Heb je ook de uitzending?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 maart 2024 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou me ook al zo in. Ik zat net naar Alice te luisteren en heb niets getypt![]()
Per slot van rekening is het Pasen
Maar misschien heeft hij er echt wel spijt van. Soms kun je je mee laten slepen met de groep.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:03 schreef Snoozey het volgende:
hij was er zeer zeker wel trots op
jammer dat gedraai.
ticket voor spel ofzoquote:Op zondag 31 maart 2024 13:02 schreef Toweler het volgende:
Iemand die nu wel weet wat je precies kon winnen? Met het spel van net?
En die ook nog naar huis!quote:Op zondag 31 maart 2024 13:03 schreef cat123 het volgende:
Jimmy slijmgraag weer bezig.
Je hebt zelf ook je maatje erop gezet.
geloof jij hequote:Op zondag 31 maart 2024 13:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar misschien heeft hij er echt wel spijt van. Soms kun je je mee laten slepen met de groep.
Ik heb ook geen enkele belofte om naar een slapende Alice te kijken. Ik wil wel een oude screenshot van haar liggend in de zon plaatsen. Doe je net of het de stream is.quote:
Ook weer uitgezet, niet alleen Ashley, ze voeren beiden gewoon een toneelstukje op buiten.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:07 schreef kiki2024 het volgende:
het is de ashley show weer. ze moet winnen. genoeg gezien weer voor vandaag
Ik zal het ook niet lang volhouden hoor. Het zijn ook niet echt de leukste mensen daarquote:Op zondag 31 maart 2024 13:10 schreef Snoozey het volgende:
ik kan niet positief doen. beter luister ik niet meer
is goed, beterquote:Op zondag 31 maart 2024 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkele belofte om naar een slapende Alice te kijken. Ik wil wel een oude screenshot van haar liggend in de zon plaatsen. Doe je net of het de stream is.
Aanname.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
lees hier token en knop?????
En tom genomineerd ?????? Hoedan....
Ben benieuwd of Ashley het kwartje heeft gevonden.....quote:Op zondag 31 maart 2024 13:01 schreef mazaru het volgende:
Jimmy: Gisteren voelde voor mij als een tik op de vingers.
Ja knul. Dat was het ook!![]()
Maar om positief te blijven, hij is wel degene die de tik oppakte. Ik zag beelden van Alice en Tyron die er niet om logen.
Tyron met een vertrokken hoofd op de aanrecht en Alice in de deuropening met haar armen over elkaar als moeder overste en "zo.... bijzonder...' zei.
Daar viel het kwartje dus duidelijk niet bij.
Ashley heeft heel goed door dat BB het voor haar opnam en het treitergroepje toesprak. Het treitergroepje had dat ook heel goed door en de ergste pestkoppen hadden daar zwaar de ziekte over inquote:Op zondag 31 maart 2024 13:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Ashley het kwartje heeft gevonden.....
Oh dus het was niet over haar grote mond en allerlei benamingen voor de bewoners....dacht dat het voor iedereen gelde....maar het was speciaal voor Ashleyquote:Op zondag 31 maart 2024 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ashley heeft heel goed door dat BB het voor haar opnam en het treitergroepje toesprak. Het treitergroepje had dat ook heel goed door en de ergste pestkoppen hadden daar zwaar de ziekte over in
er is helemaal niks gezegd over nominatie of ticketquote:Op zondag 31 maart 2024 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
lees hier token en knop?????
En tom genomineerd ?????? Hoedan....
Die benamingen en dat konkelen hebben ze toch allemaal gedaan?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dus het was niet over haar grote mond en allerlei benamingen voor de bewoners....dacht dat het voor iedereen gelde....maar het was speciaal voor Ashley
Maar hij en Ty en Al waren echt wel degene die dit bij iedereen hebben gevoed.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar misschien heeft hij er echt wel spijt van. Soms kun je je mee laten slepen met de groep.
Van wat ik gehoord heb, was Randy denk de snelste en die mag als eerste / enige het finalespel spelen.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
er is helemaal niks gezegd over nominatie of ticket
nadat tyron zijn woord opgelost had, openhaard is hij snel gaan zoeken verstelde hij.. niet helemaal duidelijk werd of het een token was, ik meende het woord knop te horen..
hij was op de badkamer in de douches gaan zoeken
vond het blijkbaar ook
maar hoe of wat of dat hij iets ermee kon winnen ,dat vertelde hij verder niet..
onduidelijk dus nog.
Dan pas ik het SV weer aan..quote:Op zondag 31 maart 2024 13:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Van wat ik gehoord heb, was Randy denk de snelste en die mag als eerste / enige het finalespel spelen.
Wat denk neerkomt op een soort vrijstelling voor de nominatie van deze week.
Daarna speculeerden ze zelf of en hoe er nog meer te verdienen waren de komende dagen
Heb niets gehoord over nominatie van Tom, maar heb ook niet alles gehoord.
Niemand van de andere bewoners heeft zoveel ruzie gemaakt als .......of zelfs nooit geen ruzie met anderen gehad....quote:Op zondag 31 maart 2024 13:21 schreef Verida het volgende:
Die be
[..]
Die benamingen en dat konkelen hebben ze toch allemaal gedaan?
Het is toch duidelijk gezegd.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:25 schreef ledn81 het volgende:
Ze denken nog steeds dat het dit weekend dan de finale is
Nee, het ging over het treiteren, negeren, uitlokken en buitensluiten van 1 persoon met de groep.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dus het was niet over haar grote mond en allerlei benamingen voor de bewoners....dacht dat het voor iedereen gelde....maar het was speciaal voor Ashley
quote:Op zondag 31 maart 2024 13:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar hij en Ty en Al waren echt wel degene die dit bij iedereen hebben gevoed.
quote:
Zo heb ik het niet begrepen en is ook niet zo gezegdquote:Op zondag 31 maart 2024 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, het ging over het treiteren, negeren, uitlokken en buitensluiten van 1 persoon met de groep.
Dat geeft niet hoor. Daar hebben ze de boodschap wel opgepakt zoals die bedoelt was. En op de rest van de social media ookquote:Op zondag 31 maart 2024 13:28 schreef humpty het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet begrepen en is ook niet zo gezegd
Dus dat....iedereen moest zich gedragen in zijn huis....quote:Op zondag 31 maart 2024 13:28 schreef humpty het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet begrepen en is ook niet zo gezegd
Hier nog een misschien heeft ze straks weer hoofdpijn en mag ze naar bed.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vond het eigenlijk wel lekker die Ashley die zich terug trok.
Heb nu alweer genoeg van die constante Ash cam.
Nep ongelovelijk nep.....quote:Op zondag 31 maart 2024 13:30 schreef Snoozey het volgende:
goeie sfeer in het huis. iedereen vriendelijk, soms zelfs te
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op zondag 31 maart 2024 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor. Daar hebben ze de boodschap wel opgepakt zoals die bedoelt was. En op de rest van de social media ook
Die zijn zich rot geschrokken van de uitzending van gisteren. Die hebben door dat ze niet beschermd zijn in hun pestpraktijkenquote:Op zondag 31 maart 2024 13:30 schreef Snoozey het volgende:
Was lekker rustigquote:Op zondag 31 maart 2024 13:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vond het eigenlijk wel lekker die Ashley die zich terug trok.
Heb nu alweer genoeg van die constante Ash cam.
Alleen Randy denk. Ze moesten een token vinden en wie hem het snelste had had een plekje voor het finalespel later deze week. (vrijstelling denk ik voor de finaleweek)quote:
Daar zal wel wat van gezegd zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:30 schreef Snoozey het volgende:
Heb je de streams na de live gemist gisteren?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zal wel wat van gezegd zijn.
Afgelopen week was allemaal het werk van de febo, nu een nieuwe week.
Ik heb zo'n bewondering voor de andere bewoners.....die verdienen een lintje.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef Ireth het volgende:
Ash vraagt aan Glenn "wat vond je van mijn huisje??" Vervolgens ook nog aan Ty..
Randy "ik vond je cocoon het leukste..."
Nee.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je de streams na de live gemist gisteren?
Inderdaad. Materialistisch geval.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bewondering voor de andere bewoners.....die verdienen een lintje.
Ja ik schoot ook vol bij het filmpje voor Tomquote:Op zondag 31 maart 2024 13:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Materialistisch geval.
Een doorsnee rijtjes huurhuis!
Was meer onder de indruk van het eigen appartement van Tom dat hij in zijn eentje heeft verdiend met een dubbele baan.
Ook zijn emotionele reactie op zijn zoontje.
quote:Op zondag 31 maart 2024 13:40 schreef Ireth het volgende:
"Bart had ook het vest aan wat ie van mij had gekregen"
Niemand reageert...
"Bart had een houthakkersvest gekregen marineblauw, zwart en wit, mompelt een merk, zou jou ook mooi staan..."
Geen idee tegen wie, maar denk dat we Bart vandaag vaker gaan horen noemen
Wat is er mis met heel erg blij zijn met je doorsnee huis?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Materialistisch geval.
Een doorsnee rijtjes huurhuis!
Was meer onder de indruk van het eigen appartement van Tom dat hij in zijn eentje heeft verdiend met een dubbele baan.
Ook zijn emotionele reactie op zijn zoontje.
Video topic?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:42 schreef Ireth het volgende:
Ik heb het gisteren dus niet gezien, zijn er linkjes van??
quote:Op zondag 31 maart 2024 13:44 schreef rinardo het volgende:
dus Randy en Ashley hebben een ticket voor finalespel?
Niks .quote:Op zondag 31 maart 2024 13:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat is er mis met heel erg blij zijn met je doorsnee huis?
Omdat het op FB staat is het niet persequote:Op zondag 31 maart 2024 13:44 schreef rinardo het volgende:
ik lees op fb
Alle bewoners hebben een familielid gezien, de bewoner moest een token in het huis zoeken en ze kregen een tip, bvb buttoh of nerotleffei (Hottub en Eifffeltoren) bvb.
Randy en Ashley hebben een ticket voor een finalespel gewonnen.
Hoe verrassend.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:44 schreef rinardo het volgende:
ik lees op fb
Alle bewoners hebben een familielid gezien, de bewoner moest een token in het huis zoeken en ze kregen een tip, bvb buttoh of nerotleffei (Hottub en Eifffeltoren) bvb.
Randy en Ashley hebben een ticket voor een finalespel gewonnen.
Terug aan het luisterenquote:Op zondag 31 maart 2024 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat het op FB staat is het niet persewaar
Dat zegt 0,0 over ash en Randyquote:Op zondag 31 maart 2024 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Terug aan het luisteren
Tyron vertelde dat hij op zoek ging naar een knop..
die had hij overal gezocht vond hij uiteindelijk op een makkelijke plek (alice had ook te moeilijk gezocht)
hij drukte op de knop en hoorde toen iemand zeggen: ty ty ty (zijn moeder)
quote:Op zondag 31 maart 2024 13:42 schreef Ireth het volgende:
Ik heb het gisteren dus niet gezien, zijn er linkjes van??
ik heb het niet gehoord.. wat niet wil zeggen dat het niet gezegd isquote:
Lief, maar bedoelde het filmpjes-kijken in de gameroomquote:
Dit is het moment waarop Ashley zegt : "Den Randy, je gaat gewoon het spel spelen".quote:Op zondag 31 maart 2024 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat het op FB staat is het niet persewaar
Oh dat is simpel puur en alleen omdat het van Ashley is.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat is er mis met heel erg blij zijn met je doorsnee huis?
@DGK_Tegengas even een DM sturen.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lief, maar bedoelde het filmpjes-kijken in de gameroomIk was niet echt duidelijk geloof ik.
Alice vogelpoep
Je hoor ik nietquote:Op zondag 31 maart 2024 13:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop Ashley zegt : "Den Randy, je gaat gewoon het spel spelen".
Je zou ook kunnen horen : "Den Randy, we gaan gewoon het spel spelen".
Maar dat hoor ik er niet in. Iemand op FB misschien wel.
@DGK_Tegengas heeft ze allemaal opgenomenquote:Op zondag 31 maart 2024 13:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lief, maar bedoelde het filmpjes-kijken in de gameroomIk was niet echt duidelijk geloof ik.
Alice vogelpoep
Terug geluisterdquote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alleen Randy denk. Ze moesten een token vinden en wie hem het snelste had had een plekje voor het finalespel later deze week. (vrijstelling denk ik voor de finaleweek)
Ashley had ook een token Tyron en Glenn misschien ook?, maar hadden hem later.
Tom Alice en Jimmy hadden hem niet gevonden.
denk dat ze de huis filmpjes bedoelde hoorquote:
Lijkt mij sterk dat het zo simpel is om in de finale te komen.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Terug geluisterd
In het huis moesten ze een knop vinden om op te drukken
Als ze daarop drukten dan kregen ze ergens een dierbare te zien in het huis met de envelop.
Ik hoor aan tafel Glenn zeggen dat ze Randy hoorden drukken en dat ze toen tegen elkaar gezegd hebben: ohh randy heeft een vrijstelling.
Het is dus niet zeker of hij echt een vrijstelling heeft gewonnen of dat hij bv als eerste is gaan spelen.. heeft gedrukt.. (dat hoorden ze) en toen zijn vrouw is gaan zoeken daar met de envelop.
Ik hoor Ashley ook niet zeggen dat ze een vrijstellen of zo gewonnen heeft
Ga jij nu invullen wat ik denk???? Snapt het punt ook niet....quote:Op zondag 31 maart 2024 13:54 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Oh dat is simpel puur en alleen omdat het van Ashley is.
ik heb het terug geluisterd, SV weer aangevuldquote:Op zondag 31 maart 2024 14:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat het zo simpel is om in de finale te komen.
Ik vermoed alleen een spelticket.
WE heel veel herhalen kort achter elkaarquote:Op zondag 31 maart 2024 13:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop Ashley zegt : "Den Randy, je gaat gewoon het spel spelen".
Je zou ook kunnen horen : "Den Randy, we gaan gewoon het spel spelen".
Maar dat hoor ik er niet in. Iemand op FB misschien wel.
Alleen Randy heeft een ticket voor het finalespel gewonnen.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb het terug geluisterd, SV weer aangevuld
Ik maak nergens op uit dat er een spelticket gewonnen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt blijven herhalen tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen, maar het is gewoon niet zo.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
WE heel veel herhalen kort achter elkaar
Ze zitten buiten en er was familie in de buurt. Misschien horen ze vanalles buiten de schutting of roepen er mensen.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:13 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een hoop Sl's, terwijl er ogenschijnlijk niks bijzonders gebeurt.
Van twee verschillende streams. En op de 1 kun je soms weer wat anders horen dan op de ander. Daar kan ik over meepraten. Gelukkig hebben we dan de tv beelden die duidelijkheid biedenquote:
Het was dezelfde stream op 2 verschillende momenten dat het erover ging.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van twee verschillende streams. En op de 1 kun je soms weer wat anders horen dan op de ander. Daar kan ik over meepraten. Gelukkig hebben we dan de tv beelden die duidelijkheid bieden![]()
![]()
Medewerker van de week van het pannenkoekenrestaurantquote:Op zondag 31 maart 2024 14:18 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik heb ff wat gemist zie ik, kan iemand mijn vertellen hoe Randy aan die spelticket komt😁
Gewonnenquote:Op zondag 31 maart 2024 14:18 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik heb ff wat gemist zie ik, kan iemand mijn vertellen hoe Randy aan die spelticket komt😁
ja uhm als jij of een ander.. aanvullingen hebt./heeft of er staat iets in wat niet oke is dan geef het aan hequote:Op zondag 31 maart 2024 14:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewonnen
Kissingbird heeft er in SV over geschreven
Kissingbird in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]
SVquote:Op zondag 31 maart 2024 14:18 schreef Clasientjuh het volgende:
Heeft die slim gespeeld.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:23 schreef Kissingbird het volgende:
Vind het wel een grap dat die lig rockende Randy zo de finale lijkt in te rollen.. nu weer dat spelticket voor het finalespel gewonnen
Van Random Rocken naar Rocken op het juiste momentquote:Op zondag 31 maart 2024 14:23 schreef Kissingbird het volgende:
Vind het wel een grap dat die lig rockende Randy zo de finale lijkt in te rollen.. nu weer dat spelticket voor het finalespel gewonnen
quote:
Lees het Streamverslag daar staat allesquote:Op zondag 31 maart 2024 14:18 schreef Clasientjuh het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2024 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]echt wel!
gezeik en gedoe vermijden
niet veel doen
en tot ver aan het eind erin blijven
Never en nooit veracht dat hij de finale zou halen. Hij was zo afwezig dat de bewoners hem vergaten te nomineren dacht ik altijdquote:Op zondag 31 maart 2024 14:23 schreef Kissingbird het volgende:
Ik vermoed als het een en ander niet was gebeurd de afgelopen week hij naar huis was gegaan.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Hier een boer, daar een scheet, pannenkoekje bakken, pizzaatje maken, op het juiste moment bij de juiste mensen aanschuiven en hij staat in de finale
Slimste speler tot nu toe dusquote:Op zondag 31 maart 2024 14:23 schreef Kissingbird het volgende:
Misschien zit er meer aan vast, als een maaltijd en een rondleiding, gewoon een dagje uit.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:35 schreef Luna68 het volgende:
Even teruggelezen en begrijp dat familie (voor sommige van ver) is gekomen voor een spel waar ze elkaar maar kort hebben gezien en sommige amper of niet gepraat hebben tegen ze?
Zegt toch wel wat over de bewoners lijkt mij, lees weinig terug in de cos over waardering daarvoor.
Werd ook weinig tot niets over gezegd op de stream door de bewoners zelf.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:35 schreef Luna68 het volgende:
Even teruggelezen en begrijp dat familie (voor sommige van ver) is gekomen voor een spel waar ze elkaar maar kort hebben gezien en sommige amper of niet gepraat hebben tegen ze?
Zegt toch wel wat over de bewoners lijkt mij, lees weinig terug in de cos over waardering daarvoor.
Ja dat weet ik wel zeker. Ze hebben het tegendeel bereikt van wat ze wilden bereiken en Randy had dat doorquote:Op zondag 31 maart 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed als het een en ander niet was gebeurd de afgelopen week hij naar huis was gegaan.
Hij heeft nooit hoog in de pols gestaan.
Misschien hebben ze daar de kans niet voor gekregen we hebben het niet gezien.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:35 schreef Luna68 het volgende:
Dat laatste weet ik niet, hij kan moeilijk weten dat hij onderaan in de pols stondquote:Op zondag 31 maart 2024 14:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel zeker. Ze hebben het tegendeel bereikt van wat ze wilden bereiken en Randy had dat door
Ja las hier dat Ty niets tegen zijn broer heeft gezegd bijv. Het lijkt soms alsof de familie meer moeite doet dan de bewoners zelfquote:Op zondag 31 maart 2024 14:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Werd ook weinig tot niets over gezegd op de stream door de bewoners zelf.
Wel dat ze het erg leuk vonden om hun te zien maar sommigen meer bezig met de focus ook op het spel
Dat is weer een duidelijke boodschap voor een aantal bewonersquote:Op zondag 31 maart 2024 14:46 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten weer shoppen.
BB zegt dat IEDEREEN de kans krijgt om te shoppen in zijn winkeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee, jij vergist je nietquote:Op zondag 31 maart 2024 14:47 schreef mazaru het volgende:
Nou, als ik me niet vergis is het nu de beurt aan Ashley
Goh hoe toevallig he weer geen basis eten. Alleen nu hebben ze bijna geen munten meer.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
Deze week moeten ze weer shoppen in de BB shop
Ze moeten overleggen wie moet winkelen maar het zou mooi zijn als iedereen een keer een kans kreeg om te shoppen zegt BB
BB wil weer dat Ashley de pot leegkoopt voor een vrijstelling/spelticket?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
Ze moeten overleggen wie moet winkelen maar het zou mooi zijn als iedereen een keer een kans kreeg om te shoppen zegt BB
Randy zegt van mij mag zequote:Op zondag 31 maart 2024 14:48 schreef mazaru het volgende:
Glenn zegt dat Ashley naar de winkel moet. Hij vraagt of iedereen dat goed vindt. Niemand antwoord, allemaal starend naar een insect
Ik denk zulke dingen alleenquote:Op zondag 31 maart 2024 14:49 schreef Hoylei het volgende:
[..]
BB wil weer dat Ashley de pot leegkoopt voor een vrijstelling/spelticket?
Zonder munten dit keer???quote:Op zondag 31 maart 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
Je zou eens moeten weten wat ik nu denkquote:
Deze week speciale aanbieding: twee halen drie betalenquote:
Geloof niet dat ze aan dertig coins komen.....quote:Op zondag 31 maart 2024 14:49 schreef OmaJacky het volgende:
Zal er een spelticket voor de finale in de winkel staan?
En zal Ash m dan kopen?
Nee shoppen met coinsquote:
Dat moet wel, iedereen is bijna door zijn coins heenquote:Op zondag 31 maart 2024 14:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Deze week speciale aanbieding: twee halen drie betalenMaar ik verwacht dat er nog iets komt waarmee ze coins kunnen verdienen.
Ja dat zal ook wel was afgelopen week ook weer.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze week speciale aanbieding: twee halen drie betalenMaar ik verwacht dat er nog iets komt waarmee ze coins kunnen verdienen.
Niemand heeft geld dus........Ashley kan haar souveniertjes inzetten.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat is weer een duidelijke boodschap voor een aantal bewoners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |