Prima tochquote:Op zondag 31 maart 2024 12:27 schreef Jockari het volgende:
Als iemand een betere TT heeft graag, moest iets verzinnen. Geef maar door aan @:Dotteke
ik wil hem niet zien!! ik druk weg..quote:Op zondag 31 maart 2024 12:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
Iedere keer als ik Danny zie in deze SL verwacht ik toch dat er 2 minions voorbij komen. Hij doet me zo denken aan Gru.
Rare vraag misschien maar wat is het verschil dan tussen plus en stief,werkelijk geen idee van.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:27 schreef Jockari het volgende:
Als iemand een betere TT heeft graag, moest iets verzinnen. Geef maar door aan @:Dotteke
Weer een pluim die er in moet.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:34 schreef Ireth het volgende:
Ow wat is Ashley ineens blij en aardig tegen Alice?
Ik zou ze gewoon televisie en social media geven. Weten ze allesquote:Op zondag 31 maart 2024 12:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom in godsnaam krijgen ze zoveel info van de buitenwereld .....
ja bizar hequote:Op zondag 31 maart 2024 12:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom in godsnaam krijgen ze zoveel info van de buitenwereld .....
Klinkt vriendelijker, wij zeggen bonusquote:Op zondag 31 maart 2024 12:35 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Rare vraag misschien maar wat is het verschil dan tussen plus en stief,werkelijk geen idee van.
Klopt. Die heb ik bij de domino gezien.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:38 schreef Polleke1234 het volgende:
Die eiffeltoren staat in de kast bij de tv.
Toch nog wat geleerd dan op zondagochtend,had er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klinkt vriendelijker, wij zeggen bonus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |