Dat karen weet hoe het gegaan is met ashleyquote:Op zondag 31 maart 2024 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Tom en Jimmy buiten lopen.
Ze praten over Karin geloof ik.
Vind ik wel een beetje sneu...quote:Op zondag 31 maart 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien is er geen paasontbijtje in het BB huis vandaag.
Was gister avond de schoonpraat show voor ashley. Ze was de heilige geest en de andere de duivels.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:10 schreef OmaJacky het volgende:
Tom denkt dat BB heeft laten zien dat de groep Ashley genegeerd heeft, maar zowel Tom als Jimmy zeggen dat ze het zelf ook deed.
Dat ze geen eten voor haar gingen maken , maar dat ze er zelf voor koos om niet mee te doen.
Dat hebben ze al gehad he.quote:
Heerlijk dit soort humorquote:Op zondag 31 maart 2024 01:46 schreef Willewa het volgende:
Ty: Wat, je bedoelt die watermeloen?
Randy: Nee is alleen bij volle maan.
Ty: hmmmmm.. Volle maan kan toch alleen als het zonlicht op het daglicht schijnt?
Randy: Ja, maar dan moet je toevallig wel een blazer aanhebben.
Ty: Met die TL-balk bedoel je?
Randy: Nee volgens mij alleen twee veters.
Ty: ooooh, met dat schroefdraad erin?
Randy: Nee want dat kan alleen kloppen met neushaar.
Ty: maar dan moet toch wel het profiel van je schoen nog okee zijn?
Randy: ja dat is zo, maar dan moet je naar Footlocker, dan kun je daar hout halen.
Jimmy: wat zat er in die popcorn? Ik moet er meer van eten
Jimmy wist niet hoe snel hij het goed moest maken.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was gister avond de schoonpraat show voor ashley. Ze was de heilige geest en de andere de duivels.
Ja was de verwachten die switch net zo makkelijk van mening als van schoenenquote:Op zondag 31 maart 2024 09:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Jimmy wist niet hoe snel hij het goed moest maken.
Ja ik denk dat Jimmy door had waarom Randy favoriet wasquote:Op zondag 31 maart 2024 09:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Jimmy wist niet hoe snel hij het goed moest maken.
Nou een Paasontbijt moet er wel afkunnen.... beetje knullig...quote:Op zondag 31 maart 2024 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat hebben ze al gehad he.
Veel eten, broodjes, bloemen veel beleg etc etc
En de laatste 2 weken moet het moeilijk zijn voor de bewoners. Geen verwennerij meer..
Er wordt wel erg gestuurd.....net zo als dat begin als goedmaakstukje film van Ka en As op de bank....dan zou je denken als je niet streamt dat het weer dikke vriendinnen waren Veel knip en plak werk in ieder geval.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:09 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt denk dat ze in beeld hebben gebracht dat ze alleen zat en niet mee ging eten. Tom zegt dat deed ze zelf he niet mee betalen enzo.
Ja naar gedrag en niet oprecht in zijn gedrag.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja ik denk dat Jimmy door had waarom Randy favoriet was
en daarom snel naar Ashley
zis is tievie.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er wordt wel erg gestuurd.....net zo als dat begin als goedmaakstukje film van Ka en As op de bank....dan zou je denken als je niet streamt dat het weer dikke vriendinnen waren Veel knip en plak werk in ieder geval.
Vrouw van Glenn is onderweg!!quote:Op zondag 31 maart 2024 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat betekent dat zijn vrouw niet van te voren gezegd heeft ik wil niet in beeld oid. Dan begrijp ik wel dat Glenn aan het nadenken is waarom ze niet in beeld is.
1. ze is jaloers misschien op zijn geplak aan Ashley.
2. Als zij echt een beetje lijkt qua gedrag op Ashley staat hem dan wat te wachten straks thuis.
Ah dat zou geweldig zijn...weet je dat zeker of is het je duim?quote:Op zondag 31 maart 2024 09:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vrouw van Glenn is onderweg!!
Ik vermoed een freeze voor hem vandaag.
Ja is duidelijk dat deze serie heel gescript is. De bewoners zeggen het ook gewoon. Maar toppunt vond ik gister tijdens de liveshow. Hoeveel aandacht kan je iemand geven ten nadele van anderen. En daarna de stem met die waarschuwing. Waarom niet ingegrepen met die uitval naar ariana. En waarom niet met het manipuleren en negeren van anderen. Zo dubbel vind ik.quote:
Gelukkig hoeven ze niet meer bang te zijn voor een freeze .....dat diegene die hem krijgt eruit ligt de volgende keer.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vrouw van Glenn is onderweg!!
Ik vermoed een freeze voor hem vandaag.
Net een foto gezien op Xquote:Op zondag 31 maart 2024 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ah dat zou geweldig zijn...weet je dat zeker of is het je duim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |