Weten ze dat het zomertijd is?quote:Op zondag 31 maart 2024 08:31 schreef Frummelie het volgende:
Zouden zij nu enig idee hebben dat het Pasen is... ik heb ze er helemaal niet over gehoord..
Ja daar heb ik ze wel over gehoord, Glenn dacht dat de klok vrijdag al verzet was..quote:
Ongesteld, hoofdpijn, nekpijn, buikpijn wat zou het deze keer zijn kan ik het afstrepen op de bingokaart. Verbaas me erover dat zij dit allemaal magquote:Op zondag 31 maart 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
En we hebben twin streams. Dat is vroeg. Iedereen is uit bed en of in de woonkamer, of aan het plamuren of aan de afwas. Alleen Ashley is nergens te zien. Die ligt blijkbaar weer in bed.
ja geen idee maar niet zijn vrouw denk ik want hij baalde er wel goed van dat hij niets van zijn vrouw zag of hoordequote:Op zondag 31 maart 2024 03:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar wie was die vrouw die ik in zijn filmpje hoorde dan? Zag geen beeld erbij. Z’n moeder ofzo?
Om met BB te spreken, we moeten genieten!!!quote:Op zondag 31 maart 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ] fijne Paasdagen allemaal.
Zulllen we voor de verandering eens proberen wat minder negatief of aanvallend te posten?
ALs iemand iets over Ashley zegt hoeft een andere user daar niet meteen op te springen om haar te verdedigen of het te vergelijken met een andere user. Dit geld natuurlijk voor alle bewoners.
Wat met Ash is gebeurd van de week is nu wel klaar, het merendeel heeft zijn zegje er wel over gedaan.
Laten we het de laatste twee weken gezellig houden hier en zien wat er gaat gebeuren in deze 2 weken
Ze hadden het er van de week wel over en Glenn wist dat de kids paasvakantie hebben.quote:Op zondag 31 maart 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien is er geen paasontbijtje in het BB huis vandaag.
Ze hebben volgens mij ook geen aanbod in de shop gekregen om te kiezen voor een paasontbijtjequote:Op zondag 31 maart 2024 08:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hadden het er van de week wel over en Glenn wist dat de kids paasvakantie hebben.
Geen idee. Ik dacht wel bij het zien van die vrouw dat zij helemaal niet op Ashley leek. Uiterlijk en doen en laten.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar wie was die vrouw die ik in zijn filmpje hoorde dan? Zag geen beeld erbij. Z’n moeder ofzo?
Straattaal?? Ik geef toe dat ik terugscrolde naar "dan wordt ie iets"quote:
geweldig.quote:Op zondag 31 maart 2024 01:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Toch wel ;p
‘Je hebt links, je hebt rechts, maar je hebt ook kaas. Maar kaas is anders dan als je een pet op hebt. Dus eigenlijk, als je een poster plakt toch.. op een gebouw.. dat betekent dat nog niet dat in 2002 de pizza’s over datum waren’.
Dat betekent dat zijn vrouw niet van te voren gezegd heeft ik wil niet in beeld oid. Dan begrijp ik wel dat Glenn aan het nadenken is waarom ze niet in beeld is.quote:Op zondag 31 maart 2024 08:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn maakt zich toch nog steeds een beetje zorgen over z'n filmpje zonder z'n vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |