Maar wie was die vrouw die ik in zijn filmpje hoorde dan? Zag geen beeld erbij. Z’n moeder ofzo?quote:Op zondag 31 maart 2024 03:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Vond het erg sneu voor Glenn dat zijn vrouw niet in beeld was.
Ook ivm klok uur vooruit misschien?quote:Op zondag 31 maart 2024 03:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Uur later. Worden naar bed gestuurd.
Morgen vroeg op om eieren te zoeken.
En dan toch nog een dubbele streamlockquote:
Je kunt de streams 4 uur terugspoelen via Chrome browser. Ik kijk nu ook nog wat terug van 01:20.quote:
Ja was vreemd, erg lang. Nu slaapstreams zie ik.quote:Op zondag 31 maart 2024 05:26 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Even naar de uitgestelde streams zitten kijken ga nu ook slapen al van 03:01 streamlock. Is dat elke nacht? Of toch nog iets speciaals?
Mods slapen ook wel eens, maar ik ben al druk geweest vanmorgenquote:
Hou eens een keertje op met je schijnheilig gezuig.quote:
Vergeet niet dat wij ook verwijderde en aangepaste berichten kunnen zien, dus stop hier ook maar meequote:
Goedemorgen....quote:Op zondag 31 maart 2024 08:11 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Goedmorgen..
Yep, Danny zong ze ff wakker, hield een praatje en wegwastieweer...
Zo te zien hierboven is het nogal laat geworden. Dan wordt het een laat paasontbijtjequote:Op zondag 31 maart 2024 07:59 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen, Vrolijk Pasen...![]()
Wakker worden, lichtjes mogen aan....
Ben benieuwd of ze iets van een Paasontbijt krijgen?
Zal wel leuk zijn..
Ja maar de lichten zijn aan dus het zou kunnen...quote:Op zondag 31 maart 2024 08:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo te zien hierboven is het nogal laat geworden. Dan wordt het een laat paasontbijtje [ afbeelding ]
Mijn stream stond vast, bij mij was het nog donkerquote:Op zondag 31 maart 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar de lichten zijn aan dus het zou kunnen...
Ik dacht dat ze hier was om TV te maken. Dat schiet zo ook niet opquote:Op zondag 31 maart 2024 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley: ik ga nog weer even liggen. Ik kan het echt niet opbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |