Geen enkele mod meer te vindenquote:Op zondag 31 maart 2024 01:13 schreef DGK-Eric het volgende:
Er gebeuren hier zoveel dingen die niet door de beugel kunnen, echt klaar met sommige types hier.
Latersss
Wie was de vrouw die ik hoorde in zijn video dan? Die zag ik niet op scherm.quote:Op zondag 31 maart 2024 01:23 schreef happyme28 het volgende:
Glenn is verdrietig in de Cocoon. Ashley roept hem en komt binnen en begint gelijk over hoe leuk het is dat ze een cocoon thuis heeft. Ziet ze dan echt niet dat hij het moeilijk heeft met het zien van zijn kinderen en dat zijn vrouw er niet in te zien was. Gelijk weer ikke ikke ikle
Je zult het niet geloven maar ja. en soms denkt hij ik ga er bij liggen dan moet ik hem heel snel een zetje gevenquote:Op zondag 31 maart 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
Hebben jullie ook een kat die even voor je toetsenbord stil blijft staan om te worden geaaid en een paar minuten later loopt hij door.
Oh ja Ashley had gekeken of ze een briefje had gehad van Karen.quote:Op zondag 31 maart 2024 01:35 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley aan Glenn: Had Ka nog een briefje voor je achtergelaten![]()
Dit verhaal klopt niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 01:46 schreef Willewa het volgende:
Ty: Wat, je bedoelt die watermeloen?
Randy: Nee is alleen bij volle maan.
Ty: hmmmmm.. Volle maan kan toch alleen als het zonlicht op het daglicht schijnt?
Randy: Ja, maar dan moet je toevallig wel een blazer aanhebben.
Ty: Met die TL-balk bedoel je?
Randy: Nee volgens mij alleen twee veters.
Ty: ooooh, met dat schroefdraad erin?
Randy: Nee want dat kan alleen kloppen met neushaar.
Ty: maar dan moet nog wel het profiel van je schoen toch okee zijn?
Randy: ja dat is zo, maar dan moet je naar Footlocker, dan kun je daar hout halen.
Jimmy: wat zat er in die popcorn? Ik moet er meer van eten
Toch wel ;pquote:
tom is niet weg.. alice, ty en tom naar finalequote:Op zondag 31 maart 2024 01:49 schreef Witborst het volgende:
Tom is ook weg.
Word Alice, thy, randy 🐥🍀
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 31 maart 2024 01:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
tom is niet weg.. alice, ty en tom naar finale
quote:Op zondag 31 maart 2024 01:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Toch wel ;p
‘Je hebt links, je hebt rechts, maar je hebt ook kaas. Maar kaas is anders dan als je een pet op hebt. Dus eigenlijk, als je een poster plakt toch.. op een gebouw.. dat betekent dat nog niet dat in 2002 de pizza’s over datum waren’.
Stream 2 is beeldquote:Op zondag 31 maart 2024 03:05 schreef cat123 het volgende:
middernacht nomineren?
wie weet.
sl's zijn soms zo willekeurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |