Ohh dat zou leuk zijn. Hij was gisteren nog steeds een beetje van slag omdat zijn vrouw niet in het filmpje wasquote:
Het zijn weer de laatste 2 weken hoor. Dat wordt meer uren SL's dan streams.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik zie het. Weer een SL voor de verandering
Tenzij ze er een paar oud bewoners in gooien. Dan hebben ze weer gespreksonderwerpen ookquote:Op zondag 31 maart 2024 11:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zijn weer de laatste 2 weken hoor. Dat wordt meer uren SL's dan streams.
Vanochtend ook. Maar ze heeft vanochtend insta gepost dat ze onderweg is. Foto in de auto, met Glenn getagged.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohh dat zou leuk zijn. Hij was gisteren nog steeds een beetje van slag omdat zijn vrouw niet in het filmpje was
Hoi PBquote:Op zondag 31 maart 2024 11:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zijn weer de laatste 2 weken hoor. Dat wordt meer uren SL's dan streams.
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanochtend ook. Maar ze heeft vanochtend insta gepost dat ze onderweg is. Foto in de auto, met Glenn getagged.
Er zitten meerdere camera’squote:Op zondag 31 maart 2024 11:25 schreef schizolientje het volgende:
Het valt me nu pas op dat de camera al op Ashley is gericht zodra het aftellen voor de knop begon
dat snap ik maar maar 1 tegelijk uitzenden , oh dat was niet live natuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2024 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zitten meerdere camera’s
Ze konden iedereen apart in beeld nemen
Uitgesteld door het weer.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:58 schreef Rhosyn het volgende:
Er zou toch een vliegtuigje voor Jimmy komen?
Nog een paar pluimen in haar kont ... euh... bewoners in haar kont konkelfoezen, en ze komt er wel.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd hoe ze zich verder gaat 'gedragen'.
Of ze nog gaat konkelfoezen over andere bewoners.
Ja dat was gisteren. Ik dacht dat vandaag de nieuwe datum was.quote:
Dat weten we nu wel jij er over denkt man.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is duidelijk dat deze serie heel gescript is. De bewoners zeggen het ook gewoon. Maar toppunt vond ik gister tijdens de liveshow. Hoeveel aandacht kan je iemand geven ten nadele van anderen. En daarna de stem met die waarschuwing. Waarom niet ingegrepen met die uitval naar ariana. En waarom niet met het manipuleren en negeren van anderen. Zo dubbel vind ik.
Dacht zijn stiefzoontje.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Was dat ook Glenn z'n zoon?...toen hij de kinderen zag riep hij ooh m'n dochter en eigenijk niks over z'n zoon, als het z'n zoon is...
Dacht zijn stiefzoontje.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Was dat ook Glenn z'n zoon?...toen hij de kinderen zag riep hij ooh m'n dochter en eigenijk niks over z'n zoon, als het z'n zoon is...
Dat was zijn moeder.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien was dat het kind van die vrouw die er bij zat en is het een neefje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |