SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Die is dan dik in de 90, gok ik…quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:20 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat Ted de Braak al overleden was, maar hij leeft nog.
Hij is van 1935, dus nog net geen 90quote:
Hij treedt soms nog op zelfs…quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Andre Brasseur leeft ook nog, die is 84
Dit is echt zo mooiquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is inderdaad kunst.
Jerney leeft overigens ook nog, een soort van…
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:30 schreef livelink het volgende:
Frank Sinatra - I'll get a kick out of you
Ik denk inderdaad dat het niet Symph is, die dit zingt.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Daar zijn ze weer, Sjors Bakker met Lida…
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:42 schreef livelink het volgende:
The Beatles - Can't buy me love
Hierna the Stones dan weer, anders is het niet meer eerlijk.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is dit de carole King versie??
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:57 schreef Symphonic het volgende:
O ja, toch wel, maar geen idee hoe het heet
Ik weet dat ik het gezien heb als kind, maar ik weet er echt niets meer van…quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het gezien heb als kind, maar ik weet er echt niets meer van…
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik had geen zin om de hele titel te typen…
[..]
Liever dit dan Leen Kraandrijver…
Ik kan me alleen een grote pompoen herinneren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het gezien heb als kind, maar ik weet er echt niets meer van…
Goed ideequote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga nu echt mijn bed opzoeken, met de nadruk op zoeken.
Dank en tot de volgende ronde…
Misschien draai ik binnenkort mijn set die ik vorige week op Curaçao heb gedraaid, die ik opgenomen heb vanaf het mengpaneel…
Welterusten MadMaster. Hoop dat je je bed snel vindt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Misschien draai ik binnenkort mijn set die ik vorige week op Curaçao heb gedraaid, die ik opgenomen heb vanaf het mengpaneel…
Welterusten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:05 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:14 schreef livelink het volgende:
Ik hoor volgens mij weer Olivia Newton John
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo maar eens richting bed.
Bedankt voor de fijne muziek![]()
Fijne avond nog
Ja, klopt. Vond ik ook heel indrukwekkend. Van Top200 a go goquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier is best een mooie top2000 het verhaal achter de plaat over gemaakt...
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo maar eens richting bed.
Bedankt voor de fijne muziek![]()
Fijne avond nog
Ik heb zoiets dergelijks meegemaakt in de Eindexamenklas. Alleen kwam zij niet meer terug in de klas...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:37 schreef livelink het volgende:
Toen scheidingen nog niet zo doodgewoon waren.
De leerkracht van mijn dochter in groep 7 ging scheiden en vervolgens samenwonen met de vader van een klasgenootje van mijn dochter. Dat was nog wel een roddel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb zoiets dergelijks meegemaakt in de Eindexamenklas. Alleen kwam zij niet meer terug in de klas...![]()
Zag haar alleen toen we op school waren voor de punten. Ze was gelukkig wel geslaagd, maar zei tegen mij dat ik iedereen de groeten moest doen, want ze moest weg..
Nog al jaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
De leerkracht van mijn dochter in groep 7 ging scheiden en vervolgens samenwonen met de vader van een klasgenootje van mijn dochter. Dat was nog wel een roddel.
Dat moet voor dat klasgenootje ook erg zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
De leerkracht van mijn dochter in groep 7 ging scheiden en vervolgens samenwonen met de vader van een klasgenootje van mijn dochter. Dat was nog wel een roddel.
Die ging daarna naar een andere schoolquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat moet voor dat klasgenootje ook erg zijn geweest.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Die ging daarna naar een andere school
Ja, dat had ik moeten kunnen raden.quote:
Dat het ESF was had ik wel bedacht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:47 schreef Melting het volgende:
Julie kennen deze van het ESF 1967 niet?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sonny en Cher - I got You Babe
Volgens mij velen met jou.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:50 schreef livelink het volgende:
Ik kan dit nummer alleen nog maar associëren met Beavis en Butthead
Ja, maar jij was wel heel snel. Ik was nog bezig met Guns te typen en toen stond je er al.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wie dit niet herkent, heeft onder een enorm rotsblok gelegen..
Ja. ik typ iig ook blind, weet niet of jij dat ook kan??quote:Op zondag 31 maart 2024 00:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar jij was wel heel snel. Ik was nog bezig met Guns te typen en toen stond je er al.
Hoi terug danquote:Op zondag 31 maart 2024 00:04 schreef Fogel het volgende:
Ik luister niet mee maar kom even hoi zeggen
Hoi Fogel.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:04 schreef Fogel het volgende:
Hoi Fogel, altijd fijn om je even te zien.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:04 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:42 schreef livelink het volgende:
Hierna the Stones dan weer, anders is het niet meer eerlijk.
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
76, kort voor haar verjaardag
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:18 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon geen hoes vinden waar dat op stond.
Ja, stond ook op de single die ik postte. Maar geen hoes waar je het op kon lezen.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet helemaal officieel, maar toch...
Nee, dit is de afsluiter.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Goede afsluiter![]()
![]()
![]()
Of ga je door...
Wat een rare Japans-achtige hoes, voor een nummer wat zich in het Schotse hooggebergte (voor zover ik weet) afspeelt.quote:
Mijn wekker verzet zich automatisch. Dus dat scheelt. En op zondag sta ik op als ik zin heb.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:32 schreef livelink het volgende:
Denk er aan vannacht ook de klok vooruit te zetten, Melting!
Welterusten allemaal en dank je wel voor de fijne show!
Dank je aRd. Jij ook fijne Paasdagen gewenst!quote:Op zondag 31 maart 2024 13:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Zalig Pasen allemaal toegewenst.
Zijn altijd duur toch? Maar ze waren wel goed.quote:
Dat geloof ik graag. Moet ik binnenkort toch ook weer eens gaan eten.quote:Op maandag 1 april 2024 08:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn altijd duur toch? Maar ze waren wel goed.
Ik heb groene asperges op de bbq ontdekt vorig jaar. Ideaal en erg lekker. Gewoon in zo'n grillbakje doen en besmeren met wat olie en het is zo klaar.quote:Op maandag 1 april 2024 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lust witte asperges wel, maar hou meer van gegrilde groene/paarse asperges. Ik ga ze dus weer zelf in de tuin kweken, ik zal ze deze week maar even tijdelijk in pot zetten, want op de plek waar ik ze wil planten moet nog gelopen worden de komende tijd.
Ja heerlijk. Beetje grof zeezout er overheen bij het serveren, of de Spaanse salsa romesco erbij (ik neem altijd potjes mee van vakantie)quote:Op maandag 1 april 2024 10:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb groene asperges op de bbq ontdekt vorig jaar. Ideaal en erg lekker. Gewoon in zo'n grillbakje doen en besmeren met wat olie en het is zo klaar.
Vooraf-tracks, deze keer twee, om 18:53 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Senseless
Goedenavond en welkomquote:Op woensdag 3 april 2024 18:53 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een gedeelte mee
Goed hoor. Beetje druk, o.a. met mixwerk voor de band, maar de grootste piek is achter de rug. Er breken weer wat rustiger tijden aan. Verder weinig nieuws. En hoe is het met jou?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En hoe gaat het met DJ11 dezer dagen?
Als het weer wat rustiger wordt is vast niet erg, en fijn te horen dat het goed gaatquote:Op woensdag 3 april 2024 18:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed hoor. Beetje druk, o.a. met mixwerk voor de band, maar de grootste piek is achter de rug. Er breken weer wat rustiger tijden aan. Verder weinig nieuws. En hoe is het met jou?
Leuk. Aan wat voor projecten moet ik dan denken?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Als het weer wat rustiger wordt is vast niet erg, en fijn te horen dat het goed gaat![]()
Met mij gaat het best wel aardig.Zijn wat kleinere projecten buiten het werk om waar ik mij voor heb aangemeld en ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Uh ja hoe leg ik dat uit, het is een organisatie waar je als jeugdige (quote:Op woensdag 3 april 2024 19:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk. Aan wat voor projecten moet ik dan denken?
Goedenavond livelinkquote:Op woensdag 3 april 2024 19:03 schreef livelink het volgende:
Ondanks FC Utrecht - PEC en de daarbij behorende file toch bijna op tijd binnen.
Zeker. Klinkt goed!quote:Op woensdag 3 april 2024 19:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Uh ja hoe leg ik dat uit, het is een organisatie waar je als jeugdige () kan aanmelden om vrijwillig wat voor je buurt te doen en daarmee andere kan inspireren.Momenteel zit ik nog in de oriënterende fase waarbij er gekeken wordt naar wat matcht qua hobby's en wat er mogelijk is in de gemeente.
Hopelijk is het een beetje te volgen.
Nu maar hopen dat PEC wint en dat Ron Jans z'n oude club even een handje helptquote:Op woensdag 3 april 2024 19:03 schreef livelink het volgende:
Ondanks FC Utrecht - PEC en de daarbij behorende file toch bijna op tijd binnen.
Prima toch?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Uh ja hoe leg ik dat uit, het is een organisatie waar je als jeugdige () kan aanmelden om vrijwillig wat voor je buurt te doen en daarmee andere kan inspireren.Momenteel zit ik nog in de oriënterende fase waarbij er gekeken wordt naar wat matcht qua hobby's en wat er mogelijk is in de gemeente.
Hopelijk is het een beetje te volgen.
Zeker, hoop dat hierdoor mijn sociale netwerk een beetje kan groeien. Dat is wel een van de achterliggende gedachten hiervoor. Maar goed, ga het wel zien/beleven.quote:
Mmm, ik kan dit niet onderschrijven. Net nog iets teveel een Utrecht-hart.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat PEC wint en dat Ron Jans z'n oude club even een handje helpt
Goedenavond Livelink
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2024 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Goede ontwikkelingen voor jou zie ik
Dat is mooi. Ik hoop dat het je wat gaat brengen.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ben er ook best wel blij om dat dit (blijkbaar) mogelijk is.
Toen ik destijds bij de moeder organisatie een vraag had gedaan was er niks mogelijk binnen mijn leeftijdsgroep maar ze hebben het nu verruimd waardoor ik er nog precies tussen val.
Niet typisch Lenny, maar het klinkt wel erg lekker.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Vorige keer voor het eerst gedraaid en deze week - tot mijn aangename verbazing - Radio 2 Topsong:Lenny Kravitz - Human
Gisteren zagen we ze in Love boat.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb 'm nog proberen om te pratenmaar het moest persé deze versie zijn
Village People - Go West
(verzoekje van Symph)
Ja, sorry DJ11. Dit is wel de fijnere versie. Lekker vrolijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb 'm nog proberen om te pratenmaar het moest persé deze versie zijn
Village People - Go West
(verzoekje van Symph)
Ze hebben een handvol fijne liedjes gemaakt.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gisteren zagen we ze in Love boat.
Heerlijk over de top. De zanger kan best aardig zingen
Allemaal oldies, deze show?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Right Said Fred - Deeply Dippy (single mix)
Hierna: een verzoekje van aRd
Dit dus, alleen nog met eenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:27 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ralph McTell - Streets of London
William T. Kirk - I married a Klingon warrior woman ?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:29 schreef DJ11 het volgende:
We gaan zo een gigantische sprong vooruit in de tijd maken, maar dat merk je amper
Dit merk je inderdaad niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:29 schreef DJ11 het volgende:
We gaan zo een gigantische sprong vooruit in de tijd maken, maar dat merk je amper
Is geen verzoekje hoorquote:Op woensdag 3 april 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
Wel verdacht, deze 2 verzoekjes zo achter elkaar.
Ik vind hem mooiquote:Op woensdag 3 april 2024 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Zoals de vorige keer beloofd aan @:Doedezemaar:Camouflage - Suspicious Love
Speciaal even de albumversie gegrabt.
Alleen als het mijn verzoekje is en dat heeft niks met suspicion te maken.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan weet je vast ook al wat hierna komt?
Stan Ridgewayquote:Op woensdag 3 april 2024 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan weet je vast ook al wat hierna komt?
Voor mij geldt dat dit nummer in m'n Top 250 allertijden staat. En ik hoor de single remix wat liever.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
De albumversie is wel prettiger ja. Maar toch heb ik ze liever uit de eighties
Origineel of Marc Almond-cover?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
Na deze moet eigenlijk The days of Pearly Spencer, om één of andere reden!
Nee, Stille Willie hoort hierna.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
Na deze moet eigenlijk The days of Pearly Spencer, om één of andere reden!
Vooral deze cover en zijn versie van Jacky vind ik erg geslaagd. Overigens beide geproduceerd door Trevor Horn.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Marc is nogal van de covers, maar bij hem vind ik het meestal niet erg
Die is fantastischquote:Op woensdag 3 april 2024 19:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooral deze cover en zijn versie van Jacky vind ik erg geslaagd. Overigens beide geproduceerd door Trevor Horn.
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11, maar ik ga nu slapen.
Fijne avond nog allemaal
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 april 2024 19:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11, maar ik ga nu slapen.
Fijne avond nog allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |