quote:
Ja, beiden hebben echt geen idee wat dit programma inhoudt, en dat bleek afgelopen donderdag...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:56 schreef Schakeltopia het volgende:
alice en tyron komen beiden uit de kaartenbak toch?
Dat valt wel mee hoor, vroeger ging het er hier veel erger aan toe. Dat is Fok, daarom hou ik ook van Fok. Zit hier al meer dan 20 jaar. Het is hier nu al heel erg tam, ik vind dat je best een mening mag hebben over bewoners.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik vind dat Dotteke nog mild is af en toe hoor ze doet echt der best om alles zo goed mogelijk in banen te leiden
Paar flessen drank? Muziekje? Paar oud bewoners?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:58 schreef kater1 het volgende:
Nou nou nou... Hoe moet de stemming er weer inkomen....
Ik denk eigenlijk dat het verdriet bij Karen zit in dat ze het samen zouden doen. Samen op de bank, samen de spanning dragen en accepteren als 1 weg moest. En nu liet Ashley Karen in haar eentje op die bank zitten. Het is een vorm van in de steek laten..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:52 schreef FBtje het volgende:
[..]
Als Ashley ook op de bank had gezeten, had Karen helemaal geen kans gehad.
Beetje kinderachtige instelling dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het verdriet bij Karen zit in dat ze het samen zouden doen. Samen op de bank, samen de spanning dragen en accepteren als 1 weg moest. En nu liet Ashley Karen in haar eentje op die bank zitten. Het is een vorm van in de steek laten..
Daar had hij het wel over.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:59 schreef Harry het volgende:
Ik vermoed dat Tom zich volgende week bij zijn zoontje zag zitten.
Hij krijgt zo een video denk ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sneu voor Tom, die er zo vanuit gegaan was zijn kleine aankomend weekend te zien, dat is even een fikse domper
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |