Al besprokenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:49 schreef Zorro het volgende:
PSV laat NEC winnen zodat ajax nog een paar plaatsjes kan zakken.
Hopelijk is Ajax weer snel het oude Ajax van weleer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:58 schreef GGMM het volgende:
En dit is de kampioen van Nederland.
Het is toch om te janken
Nou nou nouquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk is Ajax weer snel het oude Ajax van weleer.
😅😅😅quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Morgen DOMINEREN tegen PEC.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laatste drie wedstrijden zijn ze sowieso al goed weggekomen, nu houdt het een keertje op lijkt het.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:46 schreef Caland het volgende:
PSV eigenlijk al vanaf de winterstop bijzonder matig, konden ook niet eens van het slechtste Ajax ooit winnen
Dat is Feyenoord toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:58 schreef GGMM het volgende:
En dit is de kampioen van Nederland.
Het is toch om te janken
Anders ook hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:01 schreef KingRoland het volgende:
als ik tegen jullie zou zeggen dat PSV zou verliezen tegen NEC dan zouden jullie mij uitlachen
Dit zijn teksten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:03 schreef KingRoland het volgende:
Met deze stand blijven de 3 punten in Nijmegen.
boude uitspraakquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:03 schreef KingRoland het volgende:
Waar liggen die 3 punten dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:03 schreef KingRoland het volgende:
oke dus volgens jouw logica zijn het dus geen 3 punten met deze stand?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De weekenden met een Christelijk feest doet gekke dingen met een mens.
King El Ahmadiquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:03 schreef KingRoland het volgende:
Die gaat na de wedstrijd extreem positief zijn over zijn ploegquote:
Vuile klootzakquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:14 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga nu ook kijken, dus PSV gaat terug komen. Geen dank alvast PSV'ers.
Nee johquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:14 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het gevoel dat als PSV een strafschop krijgt, dat ie gemist wordt. Zo;'n wedstrijd is het wel.
Niet?quote:
Kenner.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:14 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het gevoel dat als PSV een strafschop krijgt, dat ie gemist wordt. Zo;'n wedstrijd is het wel.
Ja johquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:14 schreef Zorro het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:16 schreef Caland het volgende:
Als Cillessen een penalty houdt van je moet je eigenlijk gewoon stoppen met voetbal
Uitstekende analyse, Zorro.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:17 schreef Zorro het volgende:
Heel vaak doet de Jong zo'n loopje met inhouden. Als daar een keeper is die daar intrapt is het Cillessen wel. Dus doet de Jong nu dat niet.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien moet Cillessen wel mee als penaltykeeper naar Duitsland
Luuk de Jong is een horizontale speler @fetXquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:17 schreef Zorro het volgende:
Heel vaak doet de Jong zo'n loopje met inhouden. Als daar een keeper is die daar intrapt is het Cillessen wel. Dus doet de Jong nu dat niet.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nu de 2e reactie die je hieraan wijdt
Laat me met rust bullebak!!
Het is dat er geen Feyenoorder concurrent is voor zijn plaats in Oranje, anders had hij hier de wind van voren gekregen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat speelt Veerman intens kut vandaag.
Er moet gestreden en vechtvoetbal geleverd worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat speelt Veerman intens kut vandaag.
Mwah, Timber is wel beterquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is dat er geen Feyenoorder concurrent is voor zijn plaats in Oranje, anders had hij hier de wind van voren gekregen.
Ja, dat is wel zo. Niet iemand die het middenveld bij de hand neemt en voorop gaat in de strijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er moet gestreden en vechtvoetbal geleverd worden.
Dan is Joey altijd de eerste die afhaakt
Veerman is duidelijk niet iemand die het gras opvreet. Desnoods de modder.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er moet gestreden en vechtvoetbal geleverd worden.
Dan is Joey altijd de eerste die afhaakt
@maxi-mus hij begint gelijk weer hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Feyenoord nog kampioen worden?
Dit seizoen een meer dan prima elftalquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:28 schreef KingRoland het volgende:
heb je een ongeslagenreeks ga je eruit tegen NEC
wtf
Wellicht in 2025.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Feyenoord nog kampioen worden?
NEC UIT hè. Kolkende massa's in de hel van Nijmegen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:28 schreef KingRoland het volgende:
heb je een ongeslagenreeks ga je eruit tegen NEC
wtf
Ik wist dat dit ging gebeuren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus hij begint gelijk weer hoor
Hij kon een blanco cheque tekenen bij Milanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:29 schreef CR7 het volgende:
PSV wordt nog steeds makkelijk kampioen. Maar wat een matige speler is Schouten zeg. Grossiert in balverlies.
Flopland kijkt geen voetbal.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit seizoen een meer dan prima elftal
Oh wacht ik reageer op flopland
UnivéGoden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kon een blanco cheque tekenen bij Milan
" Ja maar hij Milan maak je geen kans op het Nederlands elftalquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kon een blanco cheque tekenen bij Milan
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:32 schreef KingRoland het volgende:
Nou ik geloof dit allemaal wel
in Rotterdam maken ze zich helemaal op voor het fontein
Je hebt het over Feyenoorders. Die denken dat Wieffer helemaal geweldig is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:33 schreef ashardalan het volgende:
[..]denken dat mensen dat denken
Dan zit je ei wel heel strak
Nee, jij hebt het over Feyenoorders. Ik heb het over jou. Geen Feyenoorder denkt serieus aan een kampioenschap. We hopen enkel op de Beker en 2e plaats.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je hebt het over Feyenoorders. Die denken dat Wieffer helemaal geweldig is.
Jij vertegenwoordigt tegenwoordiger de hele groep?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:35 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het over Feyenoorders. Ik heb het over jou. Geen Feyenoorder denkt serieus aan een kampioenschap. We hopen enkel op de Beker en 2e plaats.
tegenwoordigerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vertegenwoordigt tegenwoordiger de hele groep?
Log gewoon uit joh gekquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar alleen debielen denken dat PSV niet kampioen wordtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook altijd overal heel erg mee bezig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jasper was er wel heel erg mee bezig.
En dat snap ik wel
Sowquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook altijd overal heel erg mee bezig.
Wie?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:39 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie komt met gestrekt been het topic in
Jij had dus wel een 10 voor begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook altijd overal heel erg mee bezig.
Ik schakel nu over de de premjer liekquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:41 schreef Zipportal het volgende:
En nog huilen om de scheids. Tegen Twente hadden ze al moeten verliezen.
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik schakel nu over de de premjer liek
Ik kijk Dortmund.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik schakel nu over de de premjer liek
Het BLM Elftal kan nog wel wat diversiteit gebruiken .quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
Als de Cil een penalty van je stopt moet je gewoon verplicht met pensioen gaan.
ik heb de wedstrijd van leverkusen gemist, wist niet dat ze vandaag speeldequote:
nummeh één jaaaa jaaaaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:54 schreef Evangelion het volgende:
PSV niet ongeslagen jaaaaaa jaaaaa (a la xavi simons)
Ja, jammerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is niet overdreven positief
Jouw voorspellend vermogen kan ook de prullenbak in.
36 kansen had Bayer04 in de eerste helft, zesendertig! En Hoffenheim één, en die schiet Max Beier binnen. Met dank aan ex Unioner Andrich voor de 1-1 en Le Freak voor de klasseflits , beide in de blessuretijd van de tweede helft.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb de wedstrijd van leverkusen gemist, wist niet dat ze vandaag speelde
cc: @:sabata
tevens Xabi alonsogod
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:50 schreef Caland het volgende:
Ik g viraal @:ggmm @:maxi-mus @:onlogisch
Like gegevenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:50 schreef Caland het volgende:
Ik g viraal @:ggmm @:maxi-mus @:onlogisch
Filmpje gezien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ x ]
Met gestrekt been erin tegen huilhoofdje.
Het verlicht de pijn dat ik morgen een hemelse Kuipkroket moet missenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat zal vast voelen als een pleister op de wond die je enkelbandscheuring is.
Is er geen rolstoelplatform bij Feyenoord?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het verlicht de pijn dat ik morgen een hemelse Kuipkroket moet missen
Volgens mij is daar geen plaats voor incidentele blessures. Schandaligquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is er geen rolstoelplatform bij Feyenoord?
Je kan wellicht @klaasweetalles om meer informatie vragen hoe het daar precies gaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is daar geen plaats voor incidentele blessures. Schandalig
Bedankt makker, ik hoop dat ik volgende week zondag al wel een beetje kan lopenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan wellicht @:klaasweetalles om meer informatie vragen hoe het daar precies gaat.
Wist niet dat je je enkelband gescheurd had, dat is vervelend maat
Ik ga het in de kroeg in Amsterdam kijken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker, ik hoop dat ik volgende week zondag al wel een beetje kan lopen
De laatste keer dat je Feyenoord-Ajax moest missen was volgens mij de 6-2, dus wellicht een goed idee als je voor de zekerheid thuis blijft.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker, ik hoop dat ik volgende week zondag al wel een beetje kan lopen
De enige thuisklassieker die ik heb gemist vanaf ‘97quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste keer dat je Feyenoord-Ajax moest missen was volgens mij de 6-2, dus wellicht een goed idee als je voor de zekerheid thuis blijft.
En anders mag je wellicht plaatsnemen tussen de halve selectie van Ajax die ook in de lappenmand liggen.
Was je erbij in 2023? Of dat dan weer niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige thuisklassieker die ik heb gemist vanaf ‘97
Mijn record in de arena is dan wel weer aardig, 4 keer geweest, Feyenoord 3 keer zien winnen.
Supercup, volgens mij ergens begin van de eeuw, het duel met Kuyt en Kalou, die pot met de gemiste pingel van Immers en dit seizoen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Was je erbij in 2023? Of dat dan weer niet?
Je was erbij met de staking? Dit is een gemiste kans op een meet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Supercup, volgens mij ergens begin van de eeuw, het duel met Kuyt en Kalou, die pot met de gemiste pingel van Immers en dit seizoen.
Ja. Ik heb zelfs Rens nog even zien lopenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je was erbij met de staking? Dit is een gemiste kans op een meet.
Met je vriend uit Amsie Ams?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga het in de kroeg in Amsterdam kijken.
[ afbeelding ]
Ah, zo. Nog traangas in je ogen gekregen destijds?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Ik heb zelfs Rens nog even zien lopenMaar toch maar niet gemeet.
Ik heb enkel 06-07 gemist (sinds mijn seizoenskaart van 2002), daar baal ik ook niet van, wellicht de meest kansloze Klassieker van allemaal. En al die coronapotjes zonder publiek natuurlijk, maar die tellen niet echt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige thuisklassieker die ik heb gemist vanaf ‘97
Mijn record in de arena is dan wel weer aardig, 4 keer geweest, Feyenoord 3 keer zien winnen.
En mijn beste vriendin.quote:
Ik kwam wel midden in die rellen terecht want zat achter de goal en moest naar station. Had gelukkig een zonnebril op die mijn brede grijns een beetje wist te maskeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ah, zo. Nog traangas in je ogen gekregen destijds?
Wij zijn destijds pas weggegaan toen het stadion welhaast leeg was. Een blik naar links en we zagen Sjoerd Mossou zijn stukje tikken.
Undercover net als het knotsgekke wijf van Santi?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kwam wel midden in die rellen terecht want zat achter de goal en moest naar station. Had gelukkig een zonnebril op die mijn brede grijns een beetje wist te maskeren.
Je zat op de F-Side of een vak erboven?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kwam wel midden in die rellen terecht want zat achter de goal en moest naar station. Had gelukkig een zonnebril op die mijn brede grijns een beetje wist te maskeren.
Ja maar dat is oprecht wel relaxed want was uiteindelijk in mijn ééntje. Ben na de goals elke keer maar even gaan pissen in een dicht hokjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Undercover net als het knotsgekke wijf van Santi?
Nee aan de andere kant.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je zat op de F-Side of een vak erboven?
Om te juichen of om totaal in de lach te schieten?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat is oprecht wel relaxed want was uiteindelijk in mijn ééntje. Ben na de goals elke keer maar even gaan pissen in een dicht hokje
Ga ik niet snel meer doen in ieder geval. Dacht dat ik wel wat rustiger was geworden maar nee
Doel je op die hopeloze cornervariant? Op een gegeven moment waren we eerder drukker bezig met wat er op de F-Side gebeurde dan de wedstrijd zelf.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om te juichen of om totaal in de lach te schieten?
Ik kijk met enige regelmaat nog die omschakeling bij de 0-3 terug, echt ongekend was dat. Denk nog steeds dat we het tot een recorduitslag hadden kunnen uitbouwen mits het gewoon werd uitgespeeld.
Zou kunnen, Ajax stond in ieder geval met tien man op de helft van Feyenoord die er na een hopeloos geblokt schot met drie man uit kwamen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doel je op die hopeloze cornervariant? Op een gegeven moment waren we eerder drukker bezig met wat er op de F-Side gebeurde dan de wedstrijd zelf.
Een beetje van beiden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om te juichen of om totaal in de lach te schieten?
Ik kijk met enige regelmaat nog die omschakeling bij de 0-3 terug, echt ongekend was dat die ruimte, dat zie je bij de amateurs niet eens. Denk nog steeds dat we het tot een recorduitslag hadden kunnen uitbouwen mits het gewoon werd uitgespeeld.
Volgende week zondag kunnen ze in ieder geval niet met fakkels smijten als het helemaal mis gaat, maar vrees dat Ajax het gewoon volledig dicht gaat bouwen en het een saai potje gaat worden.
Dit gaat gebeuren, maar Ajax kan dat ook niet helemaal aan. Bodo/Glimt had ook met 10-1 moeten winnen. Het is meer de vraag of Feyenoord's flanken een keer de boel op orde hebben, denk ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
maar vrees dat Ajax het gewoon volledig dicht gaat bouwen
Jasper zou zo maar een Fok forum user kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Filmpje gezien.
Plaatsvervangende schaamte. Het eerst nog grappend brengen en vervolgens echt ziedend worden.
Bij Ajax veel geblesseerden, Feyenoord met vol zelfvertrouwen. Het lijkt een beetje een voorbode op een 0-1 door Bergwijn. Maar nu verval ik ongetwijfeld in oude traditiesquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit gaat gebeuren, maar Ajax kan dat ook niet helemaal aan. Bodo/Glimt had ook met 10-1 moeten winnen. Het is meer de vraag of Feyenoord's flanken een keer de boel op orde hebben, denk ik.
Oude tradities. Het gaat om de dynamiek bij Feyenoord. Niet om Ajax, in elk geval. Als ik die VI Pro analyse van elke tegengoal lees; is het 9 op de 10 keer een gebrek aan communicatie, onervarenheid of gewoon 'geen kwaliteit'.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Ajax veel geblesseerden, Feyenoord met vol zelfvertrouwen. Het lijkt een beetje een voorbode op een 0-1 door Bergwijn. Maar nu verval ik ongetwijfeld in oude tradities
Buitenspelers doen het juist wel prima afgelopen weken, Santi en Paixao zijn nogal wisselvallig maar Ivanusec en Minteh doen het goed. Laatste weken is vooral ons middenveld zwak, ook omdat Slot maar met Zerrouki blijft starten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit gaat gebeuren, maar Ajax kan dat ook niet helemaal aan. Bodo/Glimt had ook met 10-1 moeten winnen. Het is meer de vraag of Feyenoord's flanken een keer de boel op orde hebben, denk ik.
Bij RKC kom ik altijd moeiteloos aan kaartenquote:
Wat hebben we de laatste jaren überhaupt aan Excelsior te danken behalve Wieffer?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij RKC kom ik altijd moeiteloos aan kaarten
Excelsior gestemd
Veel verder dan een fantastische seizoensontknoping kom ik niet. Maar toen speelde jij nog met knex.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat hebben we de laatste jaren überhaupt aan Excelsior te danken behalve Wieffer?
Rond die tijd was ik bezig met schooltuintjes op de basisschool.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel verder dan een fantastische seizoensontknoping kom ik niet. Maar toen speelde jij nog met knex.
Die 4-4 bij ADO in de play-offs, wellicht een paar van de meest komische struikelpartijen van topclubs in de weg naar het kampioenschap, het definitieve afscheid van kunstgras omdat zij Heracles eruit donderden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat hebben we de laatste jaren überhaupt aan Excelsior te danken behalve Wieffer?
Oja. Hoe kon ik die vergetenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die 4-4 bij ADO in de play-offs
Dat ADO Den Haag geen half jaar verbod heeft gehad op toelating van fans blijft ongekend met dat vuurwerk in het uitvak en het halve stadion rond die boardingquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Hoe kon ik die vergeten
ExcelsiorGoden
Dit vind ik wel heel goedkoop. RKC heeft met Joseph Oosting wel een uitstekende trainer in omloop gebracht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En RKC heeft in de tussentijd echt níks gedaan
Nou vooruit, die 4-5 tegen Go Ahead. Waar deze genotsfoto van kwam. Dat publiek
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |