Toch bedankt voor de mededeling.quote:Op maandag 1 april 2024 18:34 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie @:rambodirk
Sorry jongens vandaag geen Woordle
Check mijn notes.quote:Op maandag 1 april 2024 19:48 schreef Coco het volgende:
Heeft @:dombohetolifantje1 zich een beetje gedragen afgelopen weekend?
wie is hier nu de moderatorquote:Op maandag 1 april 2024 19:48 schreef Coco het volgende:
Heeft @:dombohetolifantje1 zich een beetje gedragen afgelopen weekend?
Enkel userscore is relevant.quote:Op maandag 1 april 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je een nutteloze functie hebt op dit forum?
Ik gooi geen centen in een bodemloze put.quote:Op maandag 1 april 2024 21:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Enkel userscore is relevant.
Blijven doneren.
Maar je hebt wel een aboquote:Op maandag 1 april 2024 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik gooi geen centen in een bodemloze put.
Terechte klacht.quote:Op maandag 1 april 2024 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil ook weer geen reclame.
Geloof dat het hele forum gewoon plat isquote:Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Las op Reddit dat Misc ging verdwijnen. Stukje woke of zo.
Ja dat kan ook idd. Allemaal naar mpmd op reddit nuquote:Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geloof dat het hele forum gewoon plat is
slechts 67k members?quote:Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Reddit verdwijnt.quote:Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:
Graag even een kijkje nemen in het Ajax topic.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:34 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1018 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 814 3/6
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk moet je kijken wat goed
Goedemorgen!
quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Probeer een beetje controle te houden maat, je bent inmiddels volwassen.
De Rotterdammers zijn er maar weer druk mee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Probeer een beetje controle te houden maat, je bent inmiddels volwassen.
Ik heb de mislukte grap van Niek even in het zonnetje gezetquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De Rotterdammers zijn er maar weer druk mee.
Eerder een matige imitatie dan een mislukte grap.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de mislukte grap van Niek even in het zonnetje gezet
Als je dat doet blijft hij aan de gangquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eerder een matige imitatie dan een mislukte grap.
Toch een like gezet voor de moeite.
Hallo goede vriend. Wat vind jij van de recente ontwikkelingen bij ajax?quote:
Mooi op tijd opgerot voor er nog een grotere puinhoop ontstond. Uitstekend gehandeld weer van de RvC.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo goede vriend. Wat vind jij van de recente ontwikkelingen bij ajax?
Ruggengraatloos dierquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:49 schreef Caland het volgende:
Denk dat ik de volgende keer gewoon zelf een FOK!abo neem
Skin in the game
Geniet ervan kerel. Het is je gegund.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:52 schreef Zoon_John het volgende:
Chocolade paaseitjes in de aanbieding bij de aldi. Ik denk dat ik er een stuk of 10 ga inslaan.
De paaseitjes of diabetes?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geniet ervan kerel. Het is je gegund.
Bedankt maat, het leven kan niet stuk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geniet ervan kerel. Het is je gegund.
Ik doe macaroni (zonder plakken kaas, want dat is pas een aparte combi)quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
kipquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bamiquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bamiquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uhhuh.quote:
bamiquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga terug de tijd in met soep, koude schotel en gehaktbroodquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik volg @onlogisch en ga vandaag voor KBR.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
PM je adres maarquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb hier nog 2 gesloten zakken paaseieren. Wie komt ze halen?
Gore bende
Karamel zeezout?quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
Gore bende
Ook nog ja.quote:
Hier schrik ik van.quote:
AGVquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moeten ze als jij (hopelijk nog lang niet) overlijdt nog op zoek naar vrouw en kinderen in Thailand @Taradoquote:A man has been found dead at his home in Greater Manchester. Officers say Lee McDonough died at his property in Denton, Tameside, earlier this week.
Greater Manchester Police says the 48-year-old was sadly found dead at his home, on Harewood Walk, on Monday (March 18). In an appeal issued on social media today (Friday), officers in Tameside say they are trying to get in touch with members of Mr McDonough's family.
The force believes he has family in Thailand. GMP understands Mr McDonough has a wife and a daughter.
Goh.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:12 schreef Bezsen het volgende:
https://www.manchestereve(...)ly-thailand-28867774
[..]
Moeten ze als jij (hopelijk nog lang niet) overlijdt nog op zoek naar vrouw en kinderen in Thailand @:tarado
Verstandig maat. Ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik volg @:onlogisch en ga vandaag voor KBR.
@Jojoortje zegt vast geen nee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
Gore bende
Denk je dat na dit bericht in Thailand de vlag uitgaat (er komt een erfenis vrij) of de vlag halfstok (de geldezel is dood)quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]vrouw sowieso niet en kinderen lijkt me inmiddels ook wel stug, die hadden zich wel al gemeld neem ik aan.
Noem je @Caland nu een tamme?quote:
lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Pisces29 probeert het vuurtje vakkundig op te stoken.
[ afbeelding ]
Ik laat hem bewust open voor @Coco (de mod die wel werkt)quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:26 schreef GGMM het volgende:
Er staat al een halve dag een TR open in het Ajax-topic
Maar die laat ik bewust staan zodat Onlogisch het topic ontwijkt
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
Vrouwen eten vaak Tony Chocolonely karamel zeezout als ze ongesteld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |