Toch neemt hij acht biertjes terwijl Ashley niets heeft ingelegdquote:
Ik vind het wel leuk eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
nou moet wel zeggen dat ik me nu mateloos irriteer aan Jimmy met z'n heel overdreven gedoe zelfs het homoachtige bedrukt hij meer met zijn gedrag
Dat is Jimmy die kan niemand buiten sluitenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch neemt hij acht biertjes terwijl Ashley niets heeft ingelegd
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
nou moet wel zeggen dat ik me nu mateloos irriteer aan Jimmy met z'n heel overdreven gedoe zelfs het homoachtige bedrukt hij meer met zijn gedrag
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze hem krijgt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij wil iets betekenen voor zijn doelgroep.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik ook vind hem leuk en nu helemaalquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk eerlijk gezegd
Je wil toch niet met droge ogen zeggen dat ze niet buitengesloten wordt?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is Jimmy die kan niemand buiten sluiten
en maar bleren hier dat ze 'buitengesloten' wordt![]()
Sow.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Zijn gedrag bij zijn leeftijd… heel bijzonderquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
hij heeft anders goed zn best gedaan om karen bij haar weg te houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is Jimmy die kan niemand buiten sluiten
en maar bleren hier dat ze 'buitengesloten' wordt![]()
Ashley drinkt geen bierquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |