Nee joh, zeker in een serieuze relatie niet tochquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
maar als dertiger lijkt me dat een behoorlijke moodkill en een beetje puberaal/niet serieus te nemen.
Zat sekswerker die er zelfs handig in zijn om hem met de mond om te doen tijdens een pijpbeurt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:04 schreef Piles het volgende:
Ik zit in dezelfde situatie als jij, met ongeveer zelfde historie (nooit condoom gebruikt). Maar sinds de baby gewoon condoom hier (die enkele keer dat je zin én tijd hebt). De eerste keer(en) ff paar seconden langer werk, maar zo moeilijk is het allemaal niet. En als zij m bij jou omdoet is het meteen onderdeel van de seks![]()
En opvangen van zaad is idd een mooie bijkomstigheid.
Qua moodkill vind ik de situatie na de seks erger overigens
Maargoed, dat is achteraf
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:53 schreef Lichtloper het volgende:
Condooms verpesten de sfeer niet meteen hoor, zolang je niet teveel gaat zitten kutten. Je hebt een langdurige relatie toch, die 5 seconden gaan het verschil niet maken.
Voordeel is ook nog eens dat gelijk je zaad opvangt, dus je vriendin hoeft na afloop niet wijdbeens naar de wasbak te lopen![]()
Het gevoel is wel duidelijk minder, dat is gewoon het grootste nadeel. Maar probeer het een paar keer zou ik zeggen, dan weet je vanzelf of het het waard is om toch een hormoonloos spiraaltje te plaatsen.
Hebben jullie ook wel gelijk in natuurlijk. Maar ik zou er denk ik toch onzeker van worden op deze leeftijdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, zeker in een serieuze relatie niet toch
En als je een keer wat meer loopt te friemelen dan lach je er gewoon beiden om (niks mis met een beetje lol natuurlijk) en ga je weer door
Herkenbaar ja, tijd en zin is er nog absoluut niet geweestquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:04 schreef Piles het volgende:
Ik zit in dezelfde situatie als jij, met ongeveer zelfde historie (nooit condoom gebruikt). Maar sinds de baby gewoon condoom hier (die enkele keer dat je zin én tijd hebt). De eerste keer(en) ff paar seconden langer werk, maar zo moeilijk is het allemaal niet. En als zij m bij jou omdoet is het meteen onderdeel van de seks![]()
En opvangen van zaad is idd een mooie bijkomstigheid.
Qua moodkill vind ik de situatie na de seks erger overigens
Maargoed, dat is achteraf
Tegenwoordig bestaan er wel condooms die heel dun zijn, en sinds we die gebruiken voel zelfs ík verschil als vrouw van binnen.quote:
Ja, goede maat is key. Toen mn vriend en ik voor het eerst seks gingen hebben zei hij dat hij echt een hekel had aan condooms. Dacht ja jammer dan maar toen hij hem om had dacht ik ja duh. Zag er pijnlijk uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaan er wel condooms die heel dun zijn, en sinds we die gebruiken voel zelfs ík verschil als vrouw van binnen.
Ultra Thin heet die geloof ik, en er is ook de Nude.
En.... wel de juiste maat gebruiken, scheelt ook een hoop ongemak.
Probeer het eens. Het is nogal een zwak argument om ze niet te gebruiken omdat je dat nog nooit gedaan hebt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien overschat ik condooms dan wel gewoon![]()
In Nederland is de man over het algemeen wat groter en breder geschapen, dus de condooms die ik in Duitsland zag, niet geschikt (53 mm). Standaard maat in NL is 56, maar groter is er ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:52 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja, goede maat is key. Toen mn vriend en ik voor het eerst seks gingen hebben zei hij dat hij echt een hekel had aan condooms. Dacht ja jammer dan maar toen hij hem om had dacht ik ja duh. Zag er pijnlijk uit.
Leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:47 schreef Sally het volgende:
[..]
In Nederland is de man over het algemeen wat groter en breder geschapen, dus de condooms die ik in Duitsland zag, niet geschikt (53 mm). Standaard maat in NL is 56, maar groter is er ook.
Denk dat ik inderdaad maar eens een doosje ga kopen en oefenen. Het is niet dat ik zo'n stoere jongen ben die argumenten als "m'n lul is veel te groot voor een condoom en ik voel dan niks!!!!!1111!!!11" aanvoert om geen condoom te gebruiken, ik ben gewoon bang dat ik me voor gek ga zettenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Probeer het eens. Het is nogal een zwak argument om ze niet te gebruiken omdat je dat nog nooit gedaan hebt.
Nou, ik ben anders verdomd blij als ik straks weer gewoon door kan slapen en hier en daar de kroeg weer eens in kan. Op dit moment is de behoefte om nog eens dit te doorstaan vrij kleinquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:50 schreef Bezsen het volgende:
Gewoon geen voorbehoedsmiddelen gebruiken en zien hoeveel kinderen je gegeven worden, maat.
Dit is dan puur het label wat je er zelf op plakt, dit probleem is niet bepaald op feiten gebaseerd en zit puur tussen je oren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Lopen kutten met zo'n ding is misschien schattig als je 16 bent en net begint met seks, maar als dertiger lijkt me dat een behoorlijke moodkill en een beetje puberaal/niet serieus te nemen.
Zie het als Voor alles is een eerste keer, en dat zal het voor je vrouw / vriendin mogelijk ook wel zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Denk dat ik inderdaad maar eens een doosje ga kopen en oefenen. Het is niet dat ik zo'n stoere jongen ben die argumenten als "m'n lul is veel te groot voor een condoom en ik voel dan niks!!!!!1111!!!11" aanvoert om geen condoom te gebruiken, ik ben gewoon bang dat ik me voor gek ga zetten
[..]
Ik vooral blij dat de mannen met wie ik seks heb (gehad), er géén probleem van maken om wel een condoom te gebruiken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:44 schreef embedguy het volgende:
[..]
Dit is dan puur het label wat je er zelf op plakt, dit probleem is niet bepaald op feiten gebaseerd en zit puur tussen je oren.
Neemt niet weg dat er wellicht een fijnere optie ismaar dat een condoom niets is omdat het puberaal zou zijn is wel echt onzin. Zijn al die mannen en vrouwen die op hun 50 wat rondneuken puberaal omdat ze een condoom gebruiken? Persoonlijk zou ik het vooral heel erg puberaal onbezonne vinden als ze dat niet zouden doen. Haha
Nee, het condoom zelf vind ik niet puberaal, integendeel. Het gekut dat ik er waarschijnlijk mee zou hebben vanwege een gebrek aan ervaring echter wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:44 schreef embedguy het volgende:
[..]
Dit is dan puur het label wat je er zelf op plakt, dit probleem is niet bepaald op feiten gebaseerd en zit puur tussen je oren.
Neemt niet weg dat er wellicht een fijnere optie ismaar dat een condoom niets is omdat het puberaal zou zijn is wel echt onzin. Zijn al die mannen en vrouwen die op hun 50 wat rondneuken puberaal omdat ze een condoom gebruiken? Persoonlijk zou ik het vooral heel erg puberaal onbezonne vinden als ze dat niet zouden doen. Haha
Constructief, joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:50 schreef Bezsen het volgende:
Gewoon geen voorbehoedsmiddelen gebruiken en zien hoeveel kinderen je gegeven worden, maat.
Heus, niet bang voor zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, het condoom zelf vind ik niet puberaal, integendeel. Het gekut dat ik er waarschijnlijk mee zou hebben vanwege een gebrek aan ervaring echter wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |