Maakt praten makkelijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ah een bekende van de politie. Gezellig.
Van justitie zelfs. Veroordeling voor bedreiging.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
De oven in. @Momoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Dit dusquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van justitie zelfs. Veroordeling voor bedreiging.
Wmb dus wel een terroristisch motiefquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van justitie zelfs. Veroordeling voor bedreiging.
Dus nu ben je als crimineel als je een Rugzak draagtquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wmb dus wel een terroristisch motief
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wmb dus wel een terroristisch motief
NOS vindt het altijd wel genoeg geweest als zij zelf hun vraagjes hebben gesteldquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
Vintage NOS om weg te schakelen bij de persco en een nobuddie laten vertellen wat we net allemaal gehoord hebben.
Weet je toch van te voren al bij een perscoquote:
Is gewoon een tactiek om informatie te ontfutselen. Soort kruisverhoorstrategie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:43 schreef PinkLow het volgende:
Sorry hier maar wat zijn sommige persmensen dom! Of ze luisteren gewoon niet
Ze willen hetzelfde quoteje nog eens voor hun eigen kanalen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:43 schreef PinkLow het volgende:
Sorry hier maar wat zijn sommige persmensen dom! Of ze luisteren gewoon niet
Ik vind het irritant.. hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is gewoon een tactiek om informatie te ontfutselen. Soort kruisverhoorstrategie.
Praten over sport nieuws is belangrijker dan sport nieuws zelf.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
Vintage NOS om weg te schakelen bij de persco en een nobuddie laten vertellen wat we net allemaal gehoord hebben.
Waarschijnlijk een dronken boer uit de omgeving die nog verder wilde zuipen na sluitingstijd.quote:
Precies dit!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:47 schreef Wertha het volgende:
Nou, sensatie voorbij. Terug naar de orde van de dag.
SAAAIIIIII.
Je overschat de gemiddelde journalist.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is gewoon een tactiek om informatie te ontfutselen. Soort kruisverhoorstrategie.
Waarom volg je dit soort kanalen als het je niet aanstaat?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:47 schreef Momo het volgende:
Ondertussen op X zitten mensen nog te ragen op vluchtelingen uit Afrika
Het leven van de gijzelaars was dus niets waard.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Het eten van de Mac was dus voor de gijzelaars!
Ik zoek gewoon naar informatie onder hashtags, krijg je dat soort onzin te zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom volg je dit soort kanalen als het je niet aanstaat?
Damn, de verkeerde verdoofdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Het eten van de Mac was dus voor de gijzelaars!
Vanochtend werd het Radio 1 programma ook steeds onderbroken, met een gesprek met een woordvoerder van de politie die niets concreets kon zeggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:44 schreef trein2000 het volgende:
Als je niets te melden hebt hoef je ook geen persconferentie te beleggen.
Leeftijd en woonplaats van de verdachte werd naar gevraagd, maar daar wilde men geen uitspraak over doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:54 schreef Zipportal het volgende:
Bekende van de politie. Geen hond die naar zijn leeftijd vraagt.
Gewoon.
En van wie kwam de melding??quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:54 schreef Zipportal het volgende:
Bekende van de politie. Geen hond die naar zijn leeftijd vraagt.
Gewoon.
Jammer. We willen natuurlijk allemaal weten wie het is!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:56 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Leeftijd en woonplaats van de verdachte werd naar gevraagd, maar daar wilde men geen uitspraak over doen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het leven van de gijzelaars was dus niets waard.
Ik wist het. Daaromquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:41 schreef Zorro het volgende:
Ik post hier alleen maar omdat men door dat masker van die vent anders wel eens heel verkeerde veronderstellingen kan gaan doen.
Ik moet straks nog even naar de Intratuin.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:10 schreef maily het volgende:
De winkeliers vonden de gijzeling een ramp omdat ze de winkels moesten sluiten.![]()
Ze hadden veel klandizie verwacht voor pasen.
De altijd zeurende middenstand.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:10 schreef maily het volgende:
De winkeliers vonden de gijzeling een ramp omdat ze de winkels moesten sluiten.![]()
Leuk grapje heb je gelezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:11 schreef Zorro het volgende:
Je hoort dat wel vaker, een bekende van de politie.
Je vraagt je dan toch af waarom de politie met zulke mensen omgaat.
Genoeg mensen met een rugzakje.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik moet straks nog even naar de Intratuin.
Hopelijk daar geen lutser met messen en een rugzak
Hangen wel een hoop gladiolen rond.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik moet straks nog even naar de Intratuin.
Hopelijk daar geen lutser met messen en een rugzak
Meesten zijn morgen dicht en maandag ook maar afwachten. Plus slecht weer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:10 schreef maily het volgende:
Gladiolen horen bij Nijmegenquote:
Er zitten er hier genoeg op Fokquote:
Daar hebben ze dan ook geen gijzeling voor nodig, zelfs als Gerda haar grote teen stoot aan de drempel van de achterdeur is dat nog de schuld van een vluchteling.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:47 schreef Momo het volgende:
Ondertussen op X zitten mensen nog te ragen op vluchtelingen uit Afrika
Genoeg idioten die dat werkelijk geloven helaasquote:
Ik voel me nu zwaar beledigd.quote:
Wij eisen foto's van jou.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik voel me nu zwaar beledigd.
Mij zomaar beschuldigen van het gebruik van twitter X
Ik eis excuses!
Ik kijk wel uit, dan word ik herkend.quote:
Omdat dergelijk fake nieuws wel degelijk een probleem is wanneer het een grote groep (geestelijk kwetsbare) mensen bereikt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom volg je dit soort kanalen als het je niet aanstaat?
Ik heb ook messen in de la liggen en een rugzak.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:31 schreef Caland het volgende:
Hij had dus alleen wat messen en een rugzak bij
Teleurstellend
Graag monitoren deze man. @AIVDquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb ook messen in de la liggen en een rugzak.
@:politie
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:31 schreef Red_85 het volgende:
Komt ie hier vandaan?
https://www.edestad.nl/lo(...)galvanistraat-in-ede
Straks blijkt het gewoon een Nederlander. Wát een tegenvaller dan hé, jongens.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel logisch ja. Daar wonen immers een stuk of 100 buitenlanders en dit incident vindt op 4,5 kilometer afstand plaats in het centrum van een gemeente met meer dan 100000 inwoners dus de zwarten in de noodopvang op een uur lopen zijn de meest logische verdachten idd.
En vooral weer stemmen op de partijen die dit niet hoog hebben staan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:11 schreef Zorro het volgende:
Je hoort dat wel vaker, een bekende van de politie.
Je vraagt je dan toch af waarom de politie met zulke mensen omgaat.
En dan ga je zulke tweets aan meer views helpen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat dergelijk fake nieuws wel degelijk een probleem is wanneer het een grote groep (geestelijk kwetsbare) mensen bereikt.
Wanhopig geworden omdat hij geen baan kan krijgen, zijn wijf weg is en geen woning door die kut buut'nlanders.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Straks blijkt het gewoon een Nederlander. Wát een tegenvaller dan hé, jongens.
Lunteren, Wekerom of Harskamp is het meest waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:56 schreef KingRoland het volgende:
Dus waar kwamen zijn ouders vandaan?
Ontzettend ironische tegenvaller, mijn hele wereldbeeld naar de maan...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Straks blijkt het gewoon een Nederlander. Wát een tegenvaller dan hé, jongens.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |