Vanochtend werd het Radio 1 programma ook steeds onderbroken, met een gesprek met een woordvoerder van de politie die niets concreets kon zeggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:44 schreef trein2000 het volgende:
Als je niets te melden hebt hoef je ook geen persconferentie te beleggen.
Leeftijd en woonplaats van de verdachte werd naar gevraagd, maar daar wilde men geen uitspraak over doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:54 schreef Zipportal het volgende:
Bekende van de politie. Geen hond die naar zijn leeftijd vraagt.
Gewoon.
En van wie kwam de melding??quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:54 schreef Zipportal het volgende:
Bekende van de politie. Geen hond die naar zijn leeftijd vraagt.
Gewoon.
Jammer. We willen natuurlijk allemaal weten wie het is!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:56 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Leeftijd en woonplaats van de verdachte werd naar gevraagd, maar daar wilde men geen uitspraak over doen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het leven van de gijzelaars was dus niets waard.
Ik wist het. Daaromquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:41 schreef Zorro het volgende:
Ik post hier alleen maar omdat men door dat masker van die vent anders wel eens heel verkeerde veronderstellingen kan gaan doen.
Ik moet straks nog even naar de Intratuin.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:10 schreef maily het volgende:
De winkeliers vonden de gijzeling een ramp omdat ze de winkels moesten sluiten.![]()
Ze hadden veel klandizie verwacht voor pasen.
De altijd zeurende middenstand.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:10 schreef maily het volgende:
De winkeliers vonden de gijzeling een ramp omdat ze de winkels moesten sluiten.![]()
Leuk grapje heb je gelezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:11 schreef Zorro het volgende:
Je hoort dat wel vaker, een bekende van de politie.
Je vraagt je dan toch af waarom de politie met zulke mensen omgaat.
Genoeg mensen met een rugzakje.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik moet straks nog even naar de Intratuin.
Hopelijk daar geen lutser met messen en een rugzak
Hangen wel een hoop gladiolen rond.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik moet straks nog even naar de Intratuin.
Hopelijk daar geen lutser met messen en een rugzak
Meesten zijn morgen dicht en maandag ook maar afwachten. Plus slecht weer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:10 schreef maily het volgende:
Gladiolen horen bij Nijmegenquote:
Er zitten er hier genoeg op Fokquote:
Daar hebben ze dan ook geen gijzeling voor nodig, zelfs als Gerda haar grote teen stoot aan de drempel van de achterdeur is dat nog de schuld van een vluchteling.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:47 schreef Momo het volgende:
Ondertussen op X zitten mensen nog te ragen op vluchtelingen uit Afrika
Genoeg idioten die dat werkelijk geloven helaasquote:
Ik voel me nu zwaar beledigd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |