juistquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hele post is onzin
Er is niemand op het matje geroepen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat is maar net hoe je het ziet.. ik vind juist dat de bully dan eindelijk weg isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Dat zou ik heel jammer vinden
dan hebben de bully's gewonnen, kunnen dan heel trots zijn op zichzelf
nou echt wel ze heeft een hele attitude over der die ze eerder nooit getoond heeftquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen doet helemaal niet stoer door hun
Zelf heb ik wat minder moeite met het bully-en van bullies.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin. Waar moet de cos dan over gaan?quote:
Gewoon zoals bij elke RLS als er een spraakmaker vertrekt; over de lui die er nog wel zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waar moet de cos dan over gaan?
Ik hoop dat ze die “attitude” dan net zolang laat zien als dat ze dat met Tom heeft gedaan..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou echt wel ze heeft een hele attitude over der die ze eerder nooit getoond heeft
Zitten er nog anderen in dan? Lees je weinig overquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon zoals bij elke RLS als er een spraakmaker vertrekt; over de lui die er nog wel zijn.
zelf toen was ze niet zoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die “attitude” dan net zolang laat zien als dat ze dat met Tom heeft gedaan..
Misschien moet je even je bed terug ingaan, en met je andere been eruit stappenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zitten er nog anderen in dan? Lees je weinig over
Misschien moet er wat minder verzuurd gereageerd worden als iemand niet meedoet aan het Asleybashen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Misschien moet je even je bed terug ingaan, en met je andere been eruit stappen
Ik vind het heel goed van Karen dat ze eindelijk heeft laten zien aan Ashley dat ze niet alles goed vindt van haar en ook niet alles blijft pikken van haar..quote:
We zijn er weer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
Wat denken ze bij de febo, ze is nauwelijks op stream vandaag, dan maar schreeuwend in die SL's?
Ik zou er niet van opkijken..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:31 schreef Kodiak100 het volgende:
ik speculaas even. De bewoners krijgen vast een preek dat het weer wat positiever moet
quote:
Ze IS de grootste Billy, met haar constante gestook. Lief doen in je gezicht, maar als ze ACHTER je rug staat, is ze NET Edward scissorhandsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Had maar niets gezegdquote:
Dit ging over IK, IK, IK, VOOR MIJ, IK, IK, IK. Ashley zelf. Zoals bij AL haar Ik, Ik, Ik, gesprekkenquote:
ik vind het ook goed van der hoor daar daar gelaten, maar die air van der wat je over der hele kop ziet is fout en komt door die anderequote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het heel goed van Karen dat ze eindelijk heeft laten zien aan Ashley dat ze niet alles goed vindt van haar en ook niet alles blijft pikken van haar..
Dit had Ashley echt niet verwacht van haar “vriendin”.. die dacht vast dat ook hier in ze haar zou blijven volgen en steunen.
jij zit er toch niet in?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dit ging over IK, IK, IK, VOOR MIJ, IK, IK, IK. Ashley zelf. Zoals bij AL haar Ik, Ik, Ik, gesprekken
Sorry maar ik zie in deze geen air.. degene die daar altijd een air over zich heeft gehad is Ashley. Dat is nu in de laatste twee dagen totaal verdwenen want ze speelt nu de zielige kaart..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind het ook goed van der hoor daar daar gelaten, maar die air van der wat je over der hele kop ziet is fout en komt door die andere
oh ze zijn dus op het matje geroepenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:31 schreef Kodiak100 het volgende:
ik speculaas even. De bewoners krijgen vast een preek dat het weer wat positiever moet
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:35 schreef basicsaint het volgende:
Tussen de SL's door best wel leuke streams, maar zou iets meer mogen.
Maar even boos of teleurgesteld snap ik maar hoe zij doet is echt niet normaal. Heeft weken lopen klagen dat Tom haar deed negeren. Ze weet hoe dat blijkbaar voelt. Ze doet nu precies het zelfde . Ga praten en laat het je uitleggen en oordeel dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen is daar wel al die tijd in meegegaan en heeft zelf ook duitjes in de zak gedaan
Dat vergeet ze even voor het gemak
Neemt niet weg dat ze om deze actie best boos/verdrietig mag zijn
Iets met kip en ei.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar even boos of teleurgesteld snap ik maar hoe zij doet is echt niet normaal. Heeft weken lopen klagen dat Tom haar deed negeren. Ze weet hoe dat blijkbaar voelt. Ze doet nu precies het zelfde . Ga praten en laat het je uitleggen en oordeel dan.
Maar even boos of teleurgesteld snap ik maar hoe zij doet is echt niet normaal. Heeft weken lopen klagen dat Tom haar deed negeren. Ze weet hoe dat blijkbaar voelt. Ze doet nu precies het zelfde . Ga praten en laat het je uitleggen en oordeel dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen is daar wel al die tijd in meegegaan en heeft zelf ook duitjes in de zak gedaan
Dat vergeet ze even voor het gemak
Neemt niet weg dat ze om deze actie best boos/verdrietig mag zijn
Moet hij dan de mening van Ty hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mooi en dan is het nu tijd om lekker buiten bij z’n vrouwtje te gaan rocken.
Ik heb nou echt werkelijk helemaal niets met die natte scheet. Wat een meeloper is hij.. ik vond het gisteren ook goed dat Tyron dat zei en dat hij niet snapt waarom Randy altijd maar meeloopt met anderen en nooit eens zijn echte mening geeft.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar even boos of teleurgesteld snap ik maar hoe zij doet is echt niet normaal. Heeft weken lopen klagen dat Tom haar deed negeren. Ze weet hoe dat blijkbaar voelt. Ze doet nu precies het zelfde . Ga praten en laat het je uitleggen en oordeel dan.
Karen weet precies hoe het voelt en speciaal met Ashley die haar voor een week terug twee dagen lang negeerde om een glaasje wijn. Dus mag zij best tot na de Live haar laten dobberen.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dan zijn het daar allemaal Nep mensen. Een Ty die vorige week de grootste lol met Ash had. Een Jim die steeds met en over haar praat. En ja als ik als zogenaamd Ash Fan ineens op Randy zou stemmen zou dat dan genoeg over mij zeggen. Ik ben van niemand fan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar een nep iemand want hij lult gewoon met je mee en betekent dat je niet eerlijk bent. Hij heeft echt een bloedhekel aan Ashley en heeft haar al die weken proberen te vermijden en nu zie je hem continu met haar kaarten en op alles wat ze roept zegt hij ja man of ja dat snap ik..
Dat die Ashley fans nu op hem stemmen zegt ook genoeg en dan zie je dat het echt schuimpjes zijn
Met een technische Time Out van, laten we zeggen, 24 uur, is het vraagstuk direct opgelost.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Wat een vreselijk gezuig weer hier bah bah
Het is gewoon kinderachtig allemaal, dacht dat we hier met volwassen mensen zatenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Met een technische Time Out van, laten we zeggen, 24 uur, is het vraagstuk direct opgelost.
Wie???quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
Daar is ie weer hoor @:kissingbird, live in de SL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Als je een gesprek hebt wat betreft jezelf dat heb je het ook vaak over Ik want het gaat over jou zelf. en niet over de buurmanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dit ging over IK, IK, IK, VOOR MIJ, IK, IK, IK. Ashley zelf. Zoals bij AL haar Ik, Ik, Ik, gesprekken
Streamertje pesten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
Boh wat is dit voor gedoe, 30 sec stream tussen de streamlocks in
Zo dat we weten dat nog iedereen leeft in het huis.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
Boh wat is dit voor gedoe, 30 sec stream tussen de streamlocks in
Als het kan ga jij nog op de bank.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:55 schreef Harry het volgende:
Tyron: jij bent hier lekker fluitend doorheen gewandeld Tom!
Leuk dat Tom door heeft hoe Tyron werkt.....in begin zou hij zich er misschien wat van aantrekken en nu lacht hij gewoon mee en doet het terug.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het kan ga jij nog op de bank.
Klopt,dit was gewoon heel grappig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Leuk dat Tom door heeft hoe Tyron werkt.....in begin zou hij zich er misschien wat van aantrekken en nu lacht hij gewoon mee en doet het terug.....
Maar nu is het wel genoeg geweest. Nu mooi met meer eenheid naar de finale week.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:02 schreef Donna1000 het volgende:
Voordat deze BB begon, schreef ik hier dat ik hoopte dat er wat reuring in de tent zou komen, dat er spraakmakende figuren in het huis zouden komen, dat het geen saaie BB zou worden. Ik heb mijn zin gekregen, lekker reuring in die tent. Ik geniet echt hoor van deze BB. Veel mensen zullen het niet met me eens zijn, maar onthou 1 ding,: Het is een spel, het zou harder dan ooit worden zei BB in het begin. Dat klopt
Wij hebben op een stream ook een SLquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal we wat doms vragen maar waarom dan niet hetzelfde beeld als wij hebben ,
oh dacht dat je het over die drie aan tafel hadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:19 schreef Snoozey het volgende:
[..]
zij staat niet op zijn bovenarm hoor. ik noem haar gewoon karen, wees gerust
Glenn ook al niet bij haar,quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:22 schreef basicsaint het volgende:
Best wel hilarische beelden: kaarters en Ashley met haar vrienden in de tuin.
is toch vaak op zaterdag, zit de regie in de DB en hebben ze geen tijd om 2 streams in de gaten te houden, zoiets heb ik een keer begrepen uit die duizenden cossenquote:
ja genoeg actie, maar toch blijft Ashley een k*twijfquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:02 schreef Donna1000 het volgende:
Voordat deze BB begon, schreef ik hier dat ik hoopte dat er wat reuring in de tent zou komen, dat er spraakmakende figuren in het huis zouden komen, dat het geen saaie BB zou worden. Ik heb mijn zin gekregen, lekker reuring in die tent. Ik geniet echt hoor van deze BB. Veel mensen zullen het niet met me eens zijn, maar onthou 1 ding,: Het is een spel, het zou harder dan ooit worden zei BB in het begin. Dat klopt
O oke, dacht al geen spel geen niets waarom dan die SLquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
is toch vaak op zaterdag, zit de regie in de DB en hebben ze geen tijd om 2 streams in de gaten te houden, zoiets heb ik een keer begrepen uit die duizenden cossen
Ik ben het 100% met je eens, het spel is nog nooit zo mooi gespeeld als dit jaar, de leugens die zijn gebruikt zijn allemaal geloofd, dat is ook een compliment, je moet natuurlijk kunnen liegen zonder dat een ander het door heeft.Sommigen hebben bijna tot het eind goed vol kunnen houden dat ze onpartijdig waren, kortom dit waren super kandidaten/pionnetjes om dit spel mee te spelen. en Ashley had vanaf het begin de beste quotes en in haar quotes was ze altijd eerlijk, alleen hebben de rest van de bewoners , de quotes niet serieus genoeg genomenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:02 schreef Donna1000 het volgende:
Glenn heeft er moeite mee en dat kan ik me voorstellen. Steeds als zij langs loopt gaat zijn blik daar naar toe...quote:
Tja hij kan ook met haar mee gaan lopen, niemand die zegt dat het niet magquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Glenn heeft er moeite mee en dat kan ik me voorstellen. Steeds als zij langs loopt gaat zijn blik daar naar toe...
Ik zie poëtische rechtvaardigheid.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:26 schreef Verida het volgende:
Het zal allemaal wel hilarisch zijn...
Ik vind het dus gewoon triest dat een hele groep zich zo ongelooflijk kan gedragen tegenover 1 persoon
en ik hoef nu geen oordelen over "eigen schuld, over zichzelf afgeroepen "enz
Het gaat mij in dit geval niet eens om Ashley, ik had dit gedrag van zo'n groep bij iedere andere bewoner net zo erg gevonden.
iemand willens en wetens kapot maken, bah
Ze hebben anders gisteravond goed op hem in zitten praten, Hij moet wel heel sterk in zijn schoenen staan wil hij die groepsdruk aankunnen,quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja hij kan ook met haar mee gaan lopen, niemand die zegt dat het niet mag
Ach Ash heeft ook genoeg op hem in zitten praten als deze weken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben anders gisteravond goed op hem in zitten praten, Hij moet wel heel sterk in zijn schoenen staan wil hij die groepsdruk aankunnen,
Hij verdeelt zijn tijd met Ashley en Karen...en de mannen.....hij heeft het er maar druk mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben anders gisteravond goed op hem in zitten praten, Hij moet wel heel sterk in zijn schoenen staan wil hij die groepsdruk aankunnen,
ik heb dat wel gezien, en ik vond het naar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach Ash heeft ook genoeg op hem in zitten praten als deze weken.
Ik heb niet gezien wie er gisteren op hem in heeft zitten praten
Maar denk ook niet dat Glenn zich door iets of iemand laat sturen in wat hij doet
Persoonlijk zou ik liever hebben dat iemand me even verrot zou schelden en uit laten tieren dan dat dood zwijgen en negeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:26 schreef Verida het volgende:
Het zal allemaal wel hilarisch zijn...
Ik vind het dus gewoon triest dat een hele groep zich zo ongelooflijk kan gedragen tegenover 1 persoon
en ik hoef nu geen oordelen over "eigen schuld, over zichzelf afgeroepen "enz
Het gaat mij in dit geval niet eens om Ashley, ik had dit gedrag van zo'n groep bij iedere andere bewoner net zo erg gevonden.
iemand willens en wetens kapot maken, bah
dat dood zwijgen en negeren vind ik vreselijk, kan er niet meer naar kijken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik liever hebben dat iemand me even verrot zou schelden en uit laten tieren dan dat dood zwijgen en negeren.
Nee nee, het mag nog wat meer reuring worden. Ik wil niet kijken naar kaartende saaie mensen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:17 schreef marky het volgende:
[..]
Maar nu is het wel genoeg geweest. Nu mooi met meer eenheid naar de finale week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |