Met een technische Time Out van, laten we zeggen, 24 uur, is het vraagstuk direct opgelost.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Wat een vreselijk gezuig weer hier bah bah
Het is gewoon kinderachtig allemaal, dacht dat we hier met volwassen mensen zatenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Met een technische Time Out van, laten we zeggen, 24 uur, is het vraagstuk direct opgelost.
Wie???quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
Daar is ie weer hoor @:kissingbird, live in de SL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Als je een gesprek hebt wat betreft jezelf dat heb je het ook vaak over Ik want het gaat over jou zelf. en niet over de buurmanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dit ging over IK, IK, IK, VOOR MIJ, IK, IK, IK. Ashley zelf. Zoals bij AL haar Ik, Ik, Ik, gesprekken
Streamertje pesten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
Boh wat is dit voor gedoe, 30 sec stream tussen de streamlocks in
Zo dat we weten dat nog iedereen leeft in het huis.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
Boh wat is dit voor gedoe, 30 sec stream tussen de streamlocks in
Als het kan ga jij nog op de bank.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:55 schreef Harry het volgende:
Tyron: jij bent hier lekker fluitend doorheen gewandeld Tom!
Leuk dat Tom door heeft hoe Tyron werkt.....in begin zou hij zich er misschien wat van aantrekken en nu lacht hij gewoon mee en doet het terug.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het kan ga jij nog op de bank.
Klopt,dit was gewoon heel grappig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Leuk dat Tom door heeft hoe Tyron werkt.....in begin zou hij zich er misschien wat van aantrekken en nu lacht hij gewoon mee en doet het terug.....
Maar nu is het wel genoeg geweest. Nu mooi met meer eenheid naar de finale week.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:02 schreef Donna1000 het volgende:
Voordat deze BB begon, schreef ik hier dat ik hoopte dat er wat reuring in de tent zou komen, dat er spraakmakende figuren in het huis zouden komen, dat het geen saaie BB zou worden. Ik heb mijn zin gekregen, lekker reuring in die tent. Ik geniet echt hoor van deze BB. Veel mensen zullen het niet met me eens zijn, maar onthou 1 ding,: Het is een spel, het zou harder dan ooit worden zei BB in het begin. Dat klopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |