Zit je ook te popelen om Rob Van Gameren nieuwtjes en geinige filmpjes? En gokken welke kleur pet hij op zal hebben deze keer?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Al die haat op Plooi en Mol.
Al zat ik me ook te ergeren aan Melroy en kompanen
Terechte haat!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Al die haat op Plooi en Mol.
Al zat ik me ook te ergeren aan Melroy en kompanen
Te popelen? Nee. Maar ik vond die stukjes soms best grappig ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zit je ook te popelen om Rob Van Gameren nieuwtjes en geinige filmpjes? En gokken welke kleur pet hij op zal hebben deze keer?
Olav als commentator en Allard als pitreporter vroegerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:51 schreef SiGNe het volgende:
Zou wel leuk zijn als Allard Kalff ook naar Ziggo zou verhuizen maar Olav en Allard zij niet echt de beste vriendjes.
Vroeger, toen Olav nog in staat was om in zijn eentje commentaar te doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Olav als commentator en Allard als pitreporter vroeger
Alsjeblieft niet. Allard kan ik dan weer niet uitstaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:51 schreef SiGNe het volgende:
Zou wel leuk zijn als Allard Kalff ook naar Ziggo zou verhuizen maar Olav en Allard zij niet echt de beste vriendjes.
Schrijf een poll uitquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel benieuwd welk percentage van iedereen die moeilijk doet over de Ziggo studio nu de Viaplay studio kijkt en ook waardeert.
Ik heb dat zitten kijken toen ik nog Viaplay had. Ik vond het verschrikkelijk en probeerde er sport van te maken om net voor de race in te schakelen. Wat me bij sommige delayed starts nog wel eens opbrak.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel benieuwd welk percentage van iedereen die moeilijk doet over de Ziggo studio nu de Viaplay studio kijkt en ook waardeert.
Ik kijk sowieso die studioprogramma's niet, toch helemaal geen tijd voor. Ik kijk sport, niet gelul over sportquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat dat voor iedereen geldt. Dan is een terugkeer naar de zender die door sommigen wel gewaardeerd wordt toch objectief beter dan het alternatief?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso die studioprogramma's niet, toch helemaal geen tijd voor. Ik kijk sport, niet gelul over sport
Voorbeschouwing zet ik vaak een kwartiertje voor de race ofzo aan, gewoon op de zender die de race ook uitzendt.
Daar is objectief weinig over te zeggen, het is allemaal subjectief.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor iedereen geldt. Dan is een terugkeer naar de zender die door sommigen wel gewaardeerd wordt toch objectief beter dan het alternatief?
0 mensen kijken VP studio omdat ze het waarderenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar is objectief weinig over te zeggen, het is allemaal subjectief.
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
0 mensen kijken VP studio omdat ze het waarderen
5 mensen kijken Ziggo studio als het terugkeert omdat ze het waarderen
Objectief beter
Je kent Natkatje toch?quote:
De mening van FOK!quote:
Ja, jijquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het smaak is hoef je me niet uit te leggen, maar sommigen doen echt alsof hun mening feit is.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:ESF1GAMER leg het ze even uit, ik geef op
Goddank. Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:ESF1GAMER leg het ze even uit, ik geef op
Daar ging mijn bierquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson doet altijd alsof die deel uitmaakt van het succes van Max. Net als Allard. Echt zo vreselijk zelfingenomen arrogantie. Olav is tenminste objectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |