Goede dag voor de cateraar.quote:
okee, terroristisch motief dus.quote:
Is het dat, of is het gewoon vrij onlogisch voor een ISIS-terrorist om in Ede na sluitingstijd een paar mensen 6 uur lang te staan gijzelen? 🤔quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet suggereren. Is stigmatiseren of zo.
Zalig Pasen allen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef Stupidisco het volgende:
Lunchpakketjes gaan rond, vogeltjes op de achtergrond, lekker chill. Niks aan de hand mensen.
Ze gijzelen ook niet. Ze schieten gewoon.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef Drxx het volgende:
[..]
Is het dat, of is het gewoon vrij onlogisch voor een ISIS-terrorist om na sluitingstijd een paar mensen 6 uur lang te staan gijzelen? 🤔
Zit je dan met je winkel. Denk je flink wat te gaan verdienen zo in het paasweekend. Mag je niet open.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef Momo het volgende:
Medewerkers op de foto's zien er ook zo jong uit, een jaar of 18-20. Voor hun ook een nare ervaring zo
Dat was een beetje het punt inderdaad. Juist vanwege alles wat we wel weten is ISIS het eerste wat ik zou uitsluiten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze gijzelen ook niet. Ze schieten gewoon.
Nog ff een gijzelinkje voor de suhoor, daarna door naar ochtendgebed. Lekker man.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef Drxx het volgende:
[..]
Is het dat, of is het gewoon vrij onlogisch voor een ISIS-terrorist om in Ede na sluitingstijd een paar mensen 6 uur lang te staan gijzelen? 🤔
Geef ze maar een FOK abo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef Momo het volgende:
Medewerkers op de foto's zien er ook zo jong uit, een jaar of 18-20. Voor hun ook een nare ervaring zo
Ik vroeg me alleen af of dit te maken zou kunnen hebben met die oproep van IS. Aangezien er gesproken wordt over 1 persoon met een heleboel explosieven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je mag best wat zeggen hoor, maar zonder enig bewijs of onderbouwing is het wel een beetje zielig he
Je was al bang dat je een feestje gemist hadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:50 schreef Paul het volgende:
Ik dacht dat Petticoat een gaybar was, maar zo te zien gewoon jongerencafeetje
Honger doet wel rare dingen met je ngl.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Nog ff een gijzelinkje voor de suhoor, daarna door naar ochtendgebed. Lekker man.
Er was een huiskamerfeest tot 4 uur ...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:44 schreef Jojoke het volgende:
Vreemd verhaal. Als je al die moeite hebt gedaan om wapens en explosieven te verzamelen, dan lijkt het niet logisch om een café na sluitingstijd als doel te kiezen. Tenzij er een verband is tussen de dader en het café.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |