De knalfuif was net afgelopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
Gelukkig zat die kroeg niet bomvol.
Dan waren die gegijzelden al dood geweest, ISIS haatbaarden schieten meestal gelijk om zich heen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:50 schreef KoningWouter het volgende:
Had ISIS gisteren niet opgeroepen dat 'lone wolfs' aanslagen moesten gaan plegen?
Echt voor jongeren ja, op insta staan foto’s van kids van nauwelijks 18 jaar. Allemaal jonkies.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:50 schreef Paul het volgende:
Ik dacht dat Petticoat een gaybar was, maar zo te zien gewoon jongerencafeetje
True.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:51 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan waren die gegijzelden al dood geweest, ISIS haatbaarden schieten meestal gelijk om zich heen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:50 schreef KoningWouter het volgende:
Had ISIS gisteren niet opgeroepen dat 'lone wolfs' aanslagen moesten gaan plegen?
Klopt, en zover bekend is dit geen aanslag maar een gijzeling, dus hopelijk kunnen we IS uitsluiten en is het gewoon en hopeloos persoon waarmee te praten valt om die gijzelaars vrij te krijgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:50 schreef KoningWouter het volgende:
Een gay bar in Edequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:50 schreef Paul het volgende:
Maakt het uit wat voor soort café het is?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:50 schreef Paul het volgende:
Dat mag je hier niet suggereren. Is stigmatiseren of zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:50 schreef KoningWouter het volgende:
Natuurlijk. Als het een crimineel café is, zou het een ander licht op de zaak schijnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Maakt het uit wat voor soort café het is?
Mwah. Als het bekend staat als een wat ruigere tent, kan het bijvoorbeeld ook met drugs te maken hebben ofzo. Dan gaan speculaties toch een andere kant op.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Hm dan zal het wel IS zijnquote:
niet echt, maar gwoon dacht datquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Op foto's zie ik vooral veel jonge mensen (16-21 jaar). Hadden ook speciale feestjes voor geslaagden van middelbare school of specifieke 16+ feestjes en feesten voor eerste jaars studenten. Nergens iets dat zou duiden om een gay bar in SGP gemeente Ede.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:50 schreef Paul het volgende:
dacht het alleen om de naam petticoat, sorry hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Op foto's zie ik vooral veel jonge mensen (16-21 jaar). Hadden ook speciale feestjes voor geslaagden van middelbare school of specifieke 16+ feestjes en feesten voor eerste jaars studenten. Nergens iets dat zou duiden om een gay bar in SGP gemeente Ede.
je mag best wat zeggen hoor, maar zonder enig bewijs of onderbouwing is het wel een beetje zielig hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet suggereren. Is stigmatiseren of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |