Er schijnen mensen te zijn die iets van contact met anderen hebben. Ik vind het ook onvoorstelbaar en eng, maar ik heb er wel eens iets over gelezen ergens.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:41 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Oja, verrek, niet aan gedacht dat we niet allemaal zolderkamer autisten zijn
En dat op een zaterdag..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die iets van contact met anderen hebben. Ik vind het ook onvoorstelbaar en eng, maar ik heb er wel eens iets over gelezen ergens.
De laatste keer dat ik in Ede was mag zo 15 jaar terug zijn. En na vandaag gaan ze mij de komende 15 jaar ook niet meer zien, veel te gevaarlijk.quote:
Oranjeboom. Dat bocht tapten ze vroeger vooral bij Chinese restaurants. Zou er een relatie met China zijn?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:42 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Of echt bier op de tap, typisch zo'n tent waar ze vroeger Oranjeboom en nu Heineken schenken.
Een aanslag is wel wat anders dan een gijzeling. Bij een gijzeling wil je iets bereiken bij een aanslag gaat het alleen om slachtoffers maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:41 schreef littlemindy het volgende:
Categorie "verwarde man doet rare dingen"
Een aanslag pleeg je midden op de dag op een drukke markt, niet op deze manier
Ik denk dat als je om 01:00 naar binnen gaat (en dat zou lukken) dan ga je het als gijzelnemer echt wel verliezen. Lopen altijd wel wat anabolen boys (met gekrompen hersens) die gewoon gaan meppen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:44 schreef Jojoke het volgende:
Vreemd verhaal. Als je al die moeite hebt gedaan om wapens en explosieven te verzamelen, dan lijkt het niet logisch om een café na sluitingstijd als doel te kiezen. Tenzij er een verband is tussen de dader en het café.
Hun flyer van het feestje van die avond zag er heel eenvoudig uit. Lijkt me een jongeren danscafe ofzo. Leeftijd voor 16 plus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:44 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is dat voor een café dan eigenlijk?
Ik zoek het meer in de hoek met de Oekraïne. Die maken graan, en waar wordt bier van gemaakt... Inderdaad!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oranjeboom. Dat bocht tapten ze vroeger vooral bij Chinese restaurants. Zou er een relatie met China zijn?
Kroeg waar je overdag koffie kunt drinken, in de avond wat simpels kan eten en in de nacht een soort club heeft in de kelder.quote:
Dat is ook wel weer zo. Met een flat (of twee) kom je er al snel aan ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze de flat boven de Griek hebben ontruimd dan tikt het wel aan ja.
Lijkt mij gewoon een normaal jongeren caféquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:44 schreef KoningWouter het volgende:
Je hoeft vandaag niet meer langs te komenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon een normaal jongeren café
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een heel 'normaal' doorsnee cafe. Geen vage figuren oidquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:44 schreef KoningWouter het volgende:
Is een behoorlijk groot gebouw ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Met een flat (of twee) kom je er al snel aan ja.
Onder de gordelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
Gelukkig zat die kroeg niet bomvol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |