…in kil en nat Nederland.quote:
De pelletkachel staat al aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
…in kil en nat Nederland.![]()
Heb je eigenlijk duik materiaal daar gehuurd? vergelijkbaar als met ski’s en schoenen enzo??
We hadden ongeveer 60 kilo bagage bij ons, waarvan 20 kilo duikuitrusting.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:22 schreef AnneX het volgende:
Wat een geluk, dat je ruimte in je koffer overhad!
Het huwelijkscadeau is inmiddels overhandigd op Avila Beach.
Eens. Ik denk dat de boodschap inmiddels wel duidelijk is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel ik geen enkele moeite heb met het thema, wordt steeds dezelfde TT en OP van de topics in de reeks zo langzamerhand wel een beetje sneu…
Het bleek ook dat de boodschap nog nodig is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eens. Ik denk dat de boodschap inmiddels wel duidelijk is.
Welkom thuis!
Ik vergelijk het met hoe mijn zeer katholieke tante (RIP) het Onze Vader bad:quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het bleek ook dat de boodschap nog nodig is.
+1quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel ik geen enkele moeite heb met het thema, wordt steeds dezelfde TT en OP van de topics in de reeks zo langzamerhand wel een beetje sneu…
De op is representatie en op zichzelf niet provocerend. Dat jij je er wel door geprovoceerd voelt, zegt iets over jou én over het belang van de OPquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
+1
Beetje uitlokken totdat iemand er wat van zegt wat door iemand verkeerd wordt geïnterpreteerd om dan heel hard te stampen "zie je wel"?
Mijn reactie is een vraag, kun je aan het vraagteken zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De op is representatie en op zichzelf niet provocerend. Dat jij je er wel door geprovoceerd voelt, zegt iets over jou én over het belang van de OP
Bijvoorbeeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |