Verdiend gewonnenquote:
Ja sorry, wilde het niet te spannend laten wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verdiend gewonnen![]()
Ik had je bijna ingehaald vanmorgen, helaas kwam je mij bolken
?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verdiend gewonnen![]()
Ik had je bijna ingehaald vanmorgen, helaas kwam je mij bolken
Ja maar met Dot weer je het nooitquote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
?
Je staat zesde
https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/
Da's ook waar.quote:
Ik merk hetquote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja sorry, wilde het niet te spannend laten worden
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
?
Je staat zesde
https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/
Je trapte inderdaad op kilo's glas vanochtend... je voeten in het verband nu ... sorryquote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik merk het
Eerst komt dat gebroken stuk glas storen
Fact checking.... Ik zal even het schriftje bijwerken...quote:
Hoeveel schriftjes zijn er inmiddels?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fact checking.... Ik zal even het schriftje bijwerken...
Nee hoor heb het kunnen ontwijken door de .tjes op de i te zettenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je trapte inderdaad op kilo's glas vanochtend... Heel je voeten in het verband... sorry
Heel veel, de archiefkast puilt uit en de deuren willen niet meer dicht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoeveel schriftjes zijn er inmiddels?
Blijkbaar GG ook, dacht dat alleen FF een schrijftje bij hieldquote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoeveel schriftjes zijn er inmiddels?
Man man man hebben ze je weer laten laufenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:27 schreef mario390 het volgende:
ik gaa naar bed nu, de paar punten
heb ik nu gekregd ben in de top 10
Ik hou schijnbaar ook een schriftje bij.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijkbaar GG ook, dacht dat alleen FF een schrijftje bij hield
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijkbaar GG ook, dacht dat alleen FF een schrijftje bij hield
Maar dat is ook wel weer het mooie ervanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's jammer van zo'n schriftje... Je begint geordend, netjes alles opschrijven, keurig op de lijntjes.
Maar naarmate de tijd vordert en er steeds meer wijzigingen komen begint het een flinke knoeiboel te worden met doorhalingen, pijlen, onleesbare krabbels en onbegrijpelijke zelfverzonnen afkortingen waarvan je na een week al niet meer weet waar het voor staat.
ALtijd fijn als je het zelf niet weet en een ander welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hou schijnbaar ook een schriftje bij.
En Dev ook, maar schijnbaar is dat anders en mag hij dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |