Waarom schrijf je niet gewoon al die codes opquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk ik ook hoor en daar krijgen we dan cursussen van hoe je dat dus niet moet doen.
Maargoed ze maken het zo fucking lastig dat ik ze zelf allemaal niet meer kan onthouden :")
Dan maar opschrijven en briefje bij mobiel doen he
Niemand werkt hier in de ICT trouwens waar ik ff hard op kan klagen?
Goed ideequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:21 schreef kree het volgende:
[..]
kan ICT nr nog proberen, ook mooi, alle nummers enzo van iedereen staan in de mobiel die het niet doet. hehehehehe
Nu was ik vorige keer zo slim geweest zet hem in eigen mobiel ook, dus kan dat een poging geven, maar denk die zijn vrij ook vandaag en weekend.........
Ja oja. je mag werk mobiel ook prive gebruiken. LOL stond in de vacature. dat sommige dat nog doen ook is al helemaal gelijk ellende.......
Mij niet gezien, hou me eigen wel. die doet het iig wel.
nou in nood wel via mn manager, en dat is dat ik zijn nr heb in me prive mobiel. En anders zit er niks anders op als maar het algemene dunea nr te bellen. en vragen of ze me door willen verbinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet toch iemand kunnen bereiken van je werk om dit probleem op te lossen?
Doe datquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
nou in nood wel via mn manager, en dat is dat ik zijn nr heb in me prive mobiel. En anders zit er niks anders op als maar het algemene dunea nr te bellen. en vragen of ze me door willen verbinden.
Maar die nu allemaal vrij he
Die gaan echt niet op zaterdag die telefoon laten fixen.quote:
Ja bel je managerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
nou in nood wel via mn manager, en dat is dat ik zijn nr heb in me prive mobiel. En anders zit er niks anders op als maar het algemene dunea nr te bellen. en vragen of ze me door willen verbinden.
Gewoon bellen en proberen, klagen helpt je niet verder komenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ook primaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die gaan echt niet op zaterdag die telefoon laten fixen.
Hou een schriftje bij!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk ik ook hoor en daar krijgen we dan cursussen van hoe je dat dus niet moet doen.
Maargoed ze maken het zo fucking lastig dat ik ze zelf allemaal niet meer kan onthouden :")
Dan maar opschrijven en briefje bij mobiel doen he
Niemand werkt hier in de ICT trouwens waar ik ff hard op kan klagen?
ow edit dit trucje werkte wel trouwens met volume omhoog en naar beneden enzo. Hij is opnieuw opgestart.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja laatste optie en hij kan er ook niet veel aan doen trouwens, ff kijken of ik die mobiel nog opnieuw kan opstarten met volume omhoog naar beneden enzo, wellicht helpt dat. Of hij locked me helemaal uit gelijk
Sowieso willen managers niets doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die gaan echt niet op zaterdag die telefoon laten fixen.
Goed zoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:24 schreef kree het volgende:
[..]
ow edit dit trucje werkte wel trouwens met volume omhoog en naar beneden enzo. Hij is opnieuw opgestart.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:24 schreef kree het volgende:
[..]
ow edit dit trucje werkte wel trouwens met volume omhoog en naar beneden enzo. Hij is opnieuw opgestart.
Maar dan de code nog. Zolang je die niet weet houdt het op.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:24 schreef kree het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar van sommige mensen mag dat weer niet
Lastig allemaal weer
ja ff zelf proberen nog hoor, voor ik zover ga, hij is opnieuw opgestart. en kon die microsoft authenticater openen. even kijken of het daarmee lukt.quote:
Succes!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja ff zelf proberen nog hoor, voor ik zover ga, hij is opnieuw opgestart. en kon die microsoft authenticater openen. even kijken of het daarmee lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |