Gewoon allemaal opschrijven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat maakt nu niet meer uit omdat ie zichzelf resette enzo (althans voor telefoon dus)
Ik weet die van het netwerk en systeem wel nog, maar daar kan ik alleen op inloggen met sms verificatie die ik nu dus niet kan ontvangen.
Die zijn afgezien dus nog van de 6 andere die je elke maand moet wijzigen en onthouden, maar voor nu niet zo belangrijk.
nou maandag en dinsdag wel, hoewel het is de backup voor de storingsdiensten. dus zal niet veel gebeuren. Maarja he gewoon niet bereikbaar ik nuquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan maar goed dat je geen storingsdienst heb
Preciesquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou maandag en dinsdag wel, hoewel het is de backup voor de storingsdiensten. dus zal niet veel gebeuren. Maarja he gewoon niet bereikbaar ik nu
voel me frustratie. echt wtf. best met ze ijk ga een kaartje in het hoesje erbij doen hierna met alle codes.
Grappig he, doet iedereen hoe je alles zo wil beveiligen dat mensen het zelf niet meer kunnen onthouden. en zo de beveiliging ondermijnen.
ja ik ook met iPhone van mezelf, echter dit is geblokkeerd ofzo op die van werkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak helpt het wel door hem even helemaal uit te zetten dat doe ik door de uitknop wat langer in gedrukt te houden
Je moet toch iemand kunnen bereiken van je werk om dit probleem op te lossen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou maandag en dinsdag wel, hoewel het is de backup voor de storingsdiensten. dus zal niet veel gebeuren. Maarja he gewoon niet bereikbaar ik nu
voel me frustratie. echt wtf. best met ze ijk ga een kaartje in het hoesje erbij doen hierna met alle codes.
Grappig he, doet iedereen hoe je alles zo wil beveiligen dat mensen het zelf niet meer kunnen onthouden. en zo de beveiliging ondermijnen.
O jee dat maakt er dan niet makkelijker op Ik zou iemand bellen van je werkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook met iPhone van mezelf, echter dit is geblokkeerd ofzo op die van werk
ja laatste optie en hij kan er ook niet veel aan doen trouwens, ff kijken of ik die mobiel nog opnieuw kan opstarten met volume omhoog naar beneden enzo, wellicht helpt dat. Of hij locked me helemaal uit gelijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Leidinggevende bellen?
Anders ben je dus lekker vrij
Hey Killemquote:
nou echt ik kan er niet eens boos meer om worden, want niet de eerste keer. LOLquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:12 schreef HappyCharly het volgende:
Heerlijk die techniek van tegenwoordig
Bel n leidinggevende of ictquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou echt ik kan er niet eens boos meer om worden, want niet de eerste keer. LOL
Onhandig is het wel en als het me zelf niet lukt, gewoon ochtend werk kwijt, want mooie is ik kan dus dinsdag ook niet naar werk gaan en ff zonder mobiel. Want heb die nodig om werkvergunningen te printen enzo en dat lukt alleen met verificatie codes op me nu geblokkeerde mobiel
ja denk ik ook hoor en daar krijgen we dan cursussen van hoe je dat dus niet moet doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon allemaal opschrijven.
Ik heb dat nog nooit gehad dat hij vanzelf automatisch ging resetten
Morguh Amyquote:
kan ICT nr nog proberen, ook mooi, alle nummers enzo van iedereen staan in de mobiel die het niet doet. hehehehehequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies
Zijn doel voorbij
Kun je niemand bellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |