Ik heb het geluid uitgezet en hoop dat er geschakeld wordt naar de kooktub.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:25 schreef Polleke1234 het volgende:
Haha iedereen hier skipped de streams van Ashley,maar ondertussen gaan wel 9 van de 10 posts over haar.
Zij die geen coin wil uitgeven aan een stukje kip maar wel 20k voor een vrijstelling die haar definitief de eindoverwinning kost. Dan ben je echt niet het scherpste mes in de laquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:25 schreef Polleke1234 het volgende:
Haha iedereen hier skipped de streams van Ashley,maar ondertussen gaan wel 9 van de 10 posts over haar.
Opname loopt nog steeds op deze stream ...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:26 schreef Roxiebb het volgende:
Ik heb het geluid uitgezet en hoop dat er geschakeld wordt naar de kooktub.
Verrassing voor je dat gaat gewoon Randy worden,had ik drie dagen geleden niet kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:29 schreef Roxiebb het volgende:
Bij de Belgen en Ash zal het een schok geven als Karen in de live als favoriet eruit komt.
Van mij mag het deze week wel.
Ty wint hopelijk BB 24!
Dat zal dan wel in het buitenland zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:31 schreef mazaru het volgende:
Ashley vertelt over een BB die bezig was toen de Coronapandemie uitbrak en die geīnformeerd werden per week tot het zo erg was dat het moest stoppen omdat mensen niet meer mochten werken
Ja kloptquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel in het buitenland zijn
Ik vind Karen best te begrijpen. Haar vriendin koopt egocentrisch voor 20000 EUR een vrijstelling terwijl ze ruim 70 dagen alles en iedereen die de pot schaadt en voor zichzelf heeft gekozen heeft aangevallen. Daarnaast maakt ze daarmee de kans levensgroot dat Karen zelf moet vertrekken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:32 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Verrassing voor je dat gaat gewoon Randy worden,had ik drie dagen geleden niet kunnen bedenken.
Zijn beloning voor zijn normale gedrag de laatste twee dagen.
Karen gooit haar eigen ruiten in door te laten zien wat voor vriend ze is.
Nou ze had op haar sloffen deze nominatie kunnen overleven en dat is nu nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Karen best te begrijpen. Haar vriendin koopt egocentrisch voor 20000 EUR een vrijstelling terwijl ze ruim 70 dagen alles en iedereen die de pot schaadt en voor zichzelf heeft gekozen heeft aangevallen. Daarnaast maakt ze daarmee de kans levensgroot dat Karen zelf moet vertrekken.
Het is gewoon een rare instelling. Dus als zij met haar vrienden een spelletje mens erger je niet speelt en ze wordt er door haar beste vriendin vanaf gegooid dan kijkt ze haar niet meer aan? Het is een spel. Dat geld is van niemand. Ashley had gezegd dat ze gek ging doen. En bovendien feliciteerde zij in de eerste instantie Ashley met haar ticket. Pas toen ze de verontwaardiging van de anderen hoorde sloeg ze ineens om en was ze ook kwaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Karen best te begrijpen. Haar vriendin koopt egocentrisch voor 20000 EUR een vrijstelling terwijl ze ruim 70 dagen alles en iedereen die de pot schaadt en voor zichzelf heeft gekozen heeft aangevallen. Daarnaast maakt ze daarmee de kans levensgroot dat Karen zelf moet vertrekken.
Randyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Madam heeft dr oogkleppen op dus .. stilte is geboden
slaapt er nog iemand in die kamer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |